In Utrecht? Heb je ook bij Mebiose gezeten?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Tering, zelf met de hakken over de sloot door je eerste jaar komen en dan dit soort onzin gaan uitkramen. Doe eens normaal man.
Wat een kulargument.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Utrecht? Heb je ook bij Mebiose gezeten?
[..]
Dit.
Studeert net een jaar en je bent al behoorlijk dichtgetikt daar in Delft zo te zien. Zolang je geen verstand hebt van andere studies moet je er ook niet over blaten.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Studeert net een jaar en je bent al behoorlijk dichtgetikt daar in Delft zo te zien. Zolang je geen verstand hebt van andere studies moet je er ook niet over blaten.
Die laatste zin wel joh!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:54 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Totaal niet oh snap waardig, maargoed.
Laten we elkaar niet verkeerd begrijpen: Je indruk is dus dat de meeste alpha- en gammastudies pretstudies zijn vergeleken met betastudies?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:53 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Wat een kulargument.Alsof je meer verstand hebt van verschillende studies die je nog nooit gedaan hebt als je al langer studeert.
Daarbij beweer ik nergens dat ik er verstand van heb, ik hoor het enkel uit 1e hand van maten van me die rechten zijn gaan doen. Ik kan wel vertellen dat iedereen heel verschillende dingen is gaan doen en dat ik tot nu toe van heel veel verschillende kanten van alles heb opgevangen, en dan vorm je een indruk daarvan, en ik blijf erbij dat die van mij redelijk accuraat is.
Daarbij is een beetje dichtgetikt doen helemaal zo slecht niet, het hoort erbij.
En nu ga ik slapen.
Paars nog iets zijn mijn kleuren (denk ik). De studiefeestjes blijven leuk, net zoals de Mebiomail!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Dan ben ik na 10 minuten al stom dronken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is pas leuk als je het met zn allen in een party doet. Echt 3 man of meer. Elke keer dat je gesniped of getubed wordt
Mooi toch.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 04:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ben ik na 10 minuten al stom dronken.
Je moet echt een serieuze schop onder je reet krijgen dude. Echt... nokken met die muts, je voelt je er elke keer weer kut doorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef dreamzk het volgende:
Om het gezeur van mij verder te ondersteunen, mn ex gaat mee als date naar lustrum 1x waarschijnlijk. The soap continues
Btw kk sorry dat ik niet reageer op je invites, slechte timing allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |