Om trouwens door te gaan op zuip verhalen door te gaan, vandaag date gehad. Geen topper, zuipen als je wakker wordt en op een lege maag daarna bij een date doorgaan werkt niet helemaal. Mayb is dat de reden dat ze me nu afpist?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:50 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Ik ga er niet op in omdat ik net zeg dat ik ermee kap. We verschillen van mening en dat gaat toch niet veranderen, en ik heb geen zin in oeverloos gezeik waarop het ongetwijfeld gaat uitdraaien, aangezien jij gewoon niet veel zeikt en goeie hossel en drink stories hier plaatst en ik wil niet dat je verandert in een zeikerd.
Wss gewoon zwaar hard afgeknapt inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Om trouwens door te gaan op zuip verhalen door te gaan, vandaag date gehad. Geen topper, zuipen als je wakker wordt en op een lege maag daarna bij een date doorgaan werkt niet helemaal. Mayb is dat de reden dat ze me nu afpist?Zo nog de club pakken, wordt nog leuk.
Ach het leven zeg ik zo maar. Excuus van zieke opa, redelijke classic.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Wss gewoon zwaar hard afgeknapt inderdaad.
Dat is pas leuk als je het met zn allen in een party doet. Echt 3 man of meer. Elke keer dat je gesniped of getubed wordtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:52 schreef WatDachtJeNou het volgende:
Wtf
Dat moet ik ook een keer doen, voor elke keer dat ik genoobtubed wordt.
Ja moeten we sowieso een keer doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is pas leuk als je het met zn allen in een party doet. Echt 3 man of meer. Elke keer dat je gesniped of getubed wordt
Treurige zaak inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach het leven zeg ik zo maar. Excuus van zieke opa, redelijke classic.
Tevens, wat voor een land is dit? http://www.powned.tv/nieu(...)ter_wegens_bots.html
Doodrijden mocht die agent voor mijn part. Zoals in de comments staat, risico van het vak als inbreker. Flikker een kk end op als je dan wordt aangereden, het liefst zou ik dan zien dat je zelf alle kosten qua zorg zelf betaald.
Niet hopen. Als je geownd wordt door een camper, moet je ook drinken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:05 schreef SoldMayor het volgende:
Is goed.
Jullie spelen.
Ik bij tegenstander.
Ik noobtube,
Jullie in coma.
LOL! Je gaat niet zeggen dat vanwege dat plaatje met 2 tepels je nu weer een andere hebt hèquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Ik ben kk, aangenaam.
En we hebben het nu niet over de top die meer moet gaan betalen. We hebben het over falende studies zoals fucking vrijetijdsmanagement en dergelijke. Die mag je wat mij betreft gewoon opdoeken, maar ze duurder maken dan de andere studies werkt ook, zeker op de langere termijn.
SoldMayor op 6.35quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:52 schreef WatDachtJeNou het volgende:
Wtf
Dat moet ik ook een keer doen, voor elke keer dat ik genoobtubed wordt.
Pfff ja wordt leuk dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:07 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Niet hopen. Als je geownd wordt door een camper, moet je ook drinken.
Nja dat valt ook niet te controleren hèquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is pas leuk als je het met zn allen in een party doet. Echt 3 man of meer. Elke keer dat je gesniped of getubed wordt
Daarom private match op rust met alleen snipers en thumpers, dan zie je aan de score hoeveel iedereen moet drinken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat valt ook niet te controleren hè
Noobtube, duh!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:15 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Bedoel je het "camping losers" gedeelte of de noobtube?
Ik zou het ook op kunnen nemenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:14 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Daarom private match op rust met alleen snipers en thumpers, dan zie je aan de score hoeveel iedereen moet drinken.
Hij lijkt sowieso veel meer op pauly D.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Whaha, Sandy Ravage lijkt op Situation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |