Nou... daar houd ik ook mijn hart voor vast...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nu maar hopen dat de selectiecommissie smaak heeft
twitter:missbrandiruss twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 09:56:59Het #Songfestival koffer is gesloten, en over 450 inzendingen... 4 zijn van ons team! Laten we nu hopen op een positieve bericht in Nov. Xxx reageer retweet
twitter:esc2012webs twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 10:05:48Switzerland recdeived 230 and the Netherlands 450 entries: http://t.co/DklnxKWT #Eurovision #ESC reageer retweet
Ik verwacht twee keer zoveel punten als Zwitserlandquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:10 schreef Greys het volgende:
Dusssssstwitter:esc2012webs twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 10:05:48Switzerland recdeived 230 and the Netherlands 450 entries: http://t.co/DklnxKWT #Eurovision #ESC reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
En wat Erik zegt, als je het vergelijkt met het op-sterven-na-dood-zijn van hier in Nederland de afgelopen paar jaar is het echt amaaaaaaazing, dit aantal inzendingen. Bedankt, John de Mol!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Als je het gaat vergelijken met Zweden is het inderdaad weinig, maar als je het vergelijkt met een ander niet-al-te-songfestival-fanatiek land, is het best redelijk.
Volgens mij ligt dit niet aan John de Mol, hij kwam pas na de opening van de inschrijvingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat Erik zegt, als je het vergelijkt met het op-sterven-na-dood-zijn van hier in Nederland de afgelopen paar jaar is het echt amaaaaaaazing, dit aantal inzendingen. Bedankt, John de Mol!
Door hem is er wel meer aandacht voor gekomen (De Wereld Draait Door enz.)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dit niet aan John de Mol, hij kwam pas na de opening van de inschrijvingen
Ik blijf het stom en amateuristisch vinden dat artiesten en componisten zelf hoogstpersoonlijk naar die koffer moesten komen. Het zou een eer voor de TROS moeten zijn dat er überhaupt bekendere artiesten mee willen doen, maar op deze manier maak je de drempel een stukje hoger.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind het mooi dat er zo'n aandacht voor is. Die koffer is best een leuk idee gebleken.
Ja, je had het ook via de computer over kunnen sturen inderdaad. Maar artiesten of componisten hoefden het niet per se zelf te doen. Als iemand het maar even persoonlijk in de koffer deed. Een groot aantal hebben er ook nog wat foto's van gemaakt en gebruikt voor promotionele doeleinden/persbericht of whatever. Waarom zou de nu drempel hoger zijn? Als je mee wil doen en later niet op je bek wil gaan als blijkt dat je niet door de voorronde komt, dan laat je iemand anders toch even naar Hilversum rijden en het cd'tje in de koffer gooien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:17 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ik blijf het stom en amateuristisch vinden dat artiesten en componisten zelf hoogstpersoonlijk naar die koffer moesten komen. Het zou een eer voor de TROS moeten zijn dat er überhaupt bekendere artiesten mee willen doen, maar op deze manier maak je de drempel een stukje hoger.
Maar goed, 450 inzendingen is een relatief groot aantal voor een NSF, dus ben benieuwd.
Ik weet voor 200% zeker dat als John de Mol zijn medewerking niet had toegezegd, dat er geen 450 inzendingen waren geweest. Zijn naam heeft velen over de streep getrokken, kan niet anders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dit niet aan John de Mol, hij kwam pas na de opening van de inschrijvingen
Geheel met jou eens Greys..Dat heeft grote deels aan John de Mol te danken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:48 schreef Greys het volgende:
Ik weet voor 200% zeker dat als John de Mol zijn medewerking niet had toegezegd, dat er geen 450 inzendingen waren geweest. Zijn naam heeft velen over de streep getrokken, kan niet anders.
Dat klopt maar ik denk dat er best veel amateur-liefhebbers zijn die denken ik zend het evengoed maar in onder het motto: Niet geschoten...quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
Dat denk ik wel, dat die meegeteld zijn.
En toch denk ik dat er bv weinig nummers alleen met bladmuziek zijn ingeleverd. Als je je eigen kansen als songwriter wilt vergroten dan zorg je toch dat er een bevriende muzikant dat dan voor je inspeelt op een tapeje, dan kan je het al iets completer inleveren
Dries Roelvink is ook een bekende naam en die mag van mij bij voorbaat al buiten de boot vallenquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af hoeveel finalisten er gaan komen... als het er maar 6 of 7 zijn dan vallen er wel wat bekende namen buiten de boot
Oh ik had de Ries Drolvinken en Johan Vlemmixen van deze wereld niet eens serieus meegeteldquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dries Roelvink is ook een bekende naam en die mag van mij bij voorbaat al buiten de boot vallenNet als die Johan Vlemminx oid. Dat neem ik echt niet serieus.
En misschien gaan ze toch iets met voorrondes doen, nu er zoveel inzendingen zijn.
Dat zou wel tof zijn!
Jan Vaynequote:Op maandag 3 oktober 2011 12:33 schreef CommanderKeen het volgende:
Als we de zeven finalisten op basis van naamsbekendheid en mate van promotie zouden samen moeten stellen, waar komen we dan op uit?
1) LA: the Voices
2) Brandi
3) ... ?
Op basis van naamsbekendheid zou je Dries en Vlemmix er ook bij moeten zetten. En Vayne inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:33 schreef CommanderKeen het volgende:
Als we de zeven finalisten op basis van naamsbekendheid en mate van promotie zouden samen moeten stellen, waar komen we dan op uit?
1) LA: the Voices
2) Brandi
3) ... ?
Blij toequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is jammer dat we straks niet weten hoe goed ( of slecht) de andere inzendingen zijn als het finaleveld bekend is. Misschien dat we van een paar hun inzending te horen krijgen, maar van de meeste inzendingen zullen we nooit meer wat van horen, denk ik
Bronquote:
Ben Cramer wil weer naar songfestival
Ben Cramer (ESF’73) wil weer naar het Eurovisie Songfestival. Dat maakte RTL Boulevard maandag bekend. Het lied van Bem Cramer is gecomponeerd door Tom Bakker en is daarmee is één van de 450 inzendingen die afgelopen maanden in de TROS koffer is gedeponeerd. In 1973 werd Ben Cramer 14e op het Eurovisie Songfestival met het lied de Oude muzikant dat gecomponeerd werd door Pierre Kartner.
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 03-10-2011 om 19:42:44@ESF_FOK Er is ons donderdag gezegd dat namen vandaag bekend zouden worden. Maar ja..... #nogvieruurtjes Wie weet dan later deze week reageer retweet
Als je een tweet ziet die je hier wilt zetten:quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Dacht ik al meende ik te plakken via twitter van songfestival.
Dat is jammer inderdaad. Volgens mij moet een groter NSF met 15-20 liedjes best kunnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is jammer dat we straks niet weten hoe goed ( of slecht) de andere inzendingen zijn als het finaleveld bekend is. Misschien dat we van een paar hun inzending te horen krijgen, maar van de meeste inzendingen zullen we nooit meer wat van horen, denk ik
Hij heeft een goede stem hoor, maar moet hij echt zo nodig op z'n 64e nog naar een songfestival?quote:
Ongetwijfeld, maar het repertoire van Ben Cramer, met nummers als De Clown of Zai Zai Zai, dat kan in 2012 toch echt niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef CommanderKeen het volgende:
Net een stukje van het nummer van Ben Cramer gehoord in RLT Boulevard. De man kan wel zingen zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |