Dries Roelvink is ook een bekende naam en die mag van mij bij voorbaat al buiten de boot vallenquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af hoeveel finalisten er gaan komen... als het er maar 6 of 7 zijn dan vallen er wel wat bekende namen buiten de boot
Oh ik had de Ries Drolvinken en Johan Vlemmixen van deze wereld niet eens serieus meegeteldquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dries Roelvink is ook een bekende naam en die mag van mij bij voorbaat al buiten de boot vallenNet als die Johan Vlemminx oid. Dat neem ik echt niet serieus.
En misschien gaan ze toch iets met voorrondes doen, nu er zoveel inzendingen zijn.
Dat zou wel tof zijn!
Jan Vaynequote:Op maandag 3 oktober 2011 12:33 schreef CommanderKeen het volgende:
Als we de zeven finalisten op basis van naamsbekendheid en mate van promotie zouden samen moeten stellen, waar komen we dan op uit?
1) LA: the Voices
2) Brandi
3) ... ?
Op basis van naamsbekendheid zou je Dries en Vlemmix er ook bij moeten zetten. En Vayne inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:33 schreef CommanderKeen het volgende:
Als we de zeven finalisten op basis van naamsbekendheid en mate van promotie zouden samen moeten stellen, waar komen we dan op uit?
1) LA: the Voices
2) Brandi
3) ... ?
Blij toequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is jammer dat we straks niet weten hoe goed ( of slecht) de andere inzendingen zijn als het finaleveld bekend is. Misschien dat we van een paar hun inzending te horen krijgen, maar van de meeste inzendingen zullen we nooit meer wat van horen, denk ik
Bronquote:
Ben Cramer wil weer naar songfestival
Ben Cramer (ESF’73) wil weer naar het Eurovisie Songfestival. Dat maakte RTL Boulevard maandag bekend. Het lied van Bem Cramer is gecomponeerd door Tom Bakker en is daarmee is één van de 450 inzendingen die afgelopen maanden in de TROS koffer is gedeponeerd. In 1973 werd Ben Cramer 14e op het Eurovisie Songfestival met het lied de Oude muzikant dat gecomponeerd werd door Pierre Kartner.
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 03-10-2011 om 19:42:44@ESF_FOK Er is ons donderdag gezegd dat namen vandaag bekend zouden worden. Maar ja..... #nogvieruurtjes Wie weet dan later deze week reageer retweet
Als je een tweet ziet die je hier wilt zetten:quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Dacht ik al meende ik te plakken via twitter van songfestival.
Dat is jammer inderdaad. Volgens mij moet een groter NSF met 15-20 liedjes best kunnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is jammer dat we straks niet weten hoe goed ( of slecht) de andere inzendingen zijn als het finaleveld bekend is. Misschien dat we van een paar hun inzending te horen krijgen, maar van de meeste inzendingen zullen we nooit meer wat van horen, denk ik
Hij heeft een goede stem hoor, maar moet hij echt zo nodig op z'n 64e nog naar een songfestival?quote:
Ongetwijfeld, maar het repertoire van Ben Cramer, met nummers als De Clown of Zai Zai Zai, dat kan in 2012 toch echt niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef CommanderKeen het volgende:
Net een stukje van het nummer van Ben Cramer gehoord in RLT Boulevard. De man kan wel zingen zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |