Dat kan ik vast niet ontvangenquote:
iedereen kan dat ontvangenquote:
Ik ga niet praten hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:52 schreef Lutte het volgende:
Tuurlijk luister ik Miran!! Ben benieuwd.
En hai creesjelief.
Maar ik vind jouw muzieksmaak ook leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iedereen kan dat ontvangenIs van ONZ
[..]
Ik ga niet praten hoorDat durf ik nog niet
Oh, dat werkte bij mij ooit niet. Geen idee waarom niet, ze konden me het niet uitleggen. Ik gebruikte VLC als streamplayer, maar ik kreeg geen verbinding. UPCquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iedereen kan dat ontvangenIs van ONZ
[..]
nu is het simpeler, gewoon op play drukkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat werkte bij mij ooit niet. Geen idee waarom niet, ze konden me het niet uitleggen. Ik gebruikte VLC als streamplayer, maar ik kreeg geen verbinding. UPC
Heb je nog verzoekjes??? Ik draai Nederlandstaligquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ik vind jouw muzieksmaak ook leuk![]()
Ik had niet anders verwacht, goed nieuws ik heb net een mooi ligbed gehad van mijn paps met kussenquote:
Eeuhm.. Heb je wat van de 3js?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu is het simpeler, gewoon op play drukken
http://x-raydio.playtheradio.com
[..]
Heb je nog verzoekjes??? Ik draai Nederlandstalig
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, goed nieuws ik heb net een mooi ligbed gehad van mijn paps met kussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef Renesite het volgende:
Ik zat eens te kijken wat een lidmaatschap van Health City kost.
Ik ben pas nét de schrik te boven...Daardoor kun je minder eten kopen en val je nog meer af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja, lijkt me welquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:14 schreef Pheno het volgende:
WTF is dat voor een prijs, heb je dan een personal coach 24/7 naast je staan ?
De Stroom dan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja roep maar
Wiegenlied staat er nu op, maar 2 liedjes van de 3j's is ook goed
Bennyquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
wig, waggel, waggel...
Ik ging stuk toen ik m voor het eerst hoorde
Laysaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef Laysa het volgende:
Ik ga even een lekker bakkie Nespresso maken
Ik vind het nu overigens gezelliger en leuker dan ONZ Radioquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef Patje1987 het volgende:
Vroeger draaide ik ook regelmatig op ONZ Radio.
ervoor...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ga me even afvragen of ik de telefoon voor of na een backup in een glas water moet gooien.
staat erop, al twijfel ik over dromendans hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
De Stroom dan.
En anders Vinzzent met Dromendans ofzo, lekker slecht.
Van 16:00 tot 17:00quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
Lutjelief
en C_A, hoe laat was dat draaien?
en ipv dromendans van vinzzent doe maar zijn nieuwe: Zomerdromen.
heerlijk vlot zomers nummer
Done. Hij restart niet meer.quote:
Ik ben er niet meer mee bezig dus weet nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het nu overigens gezelliger en leuker dan ONZ Radio
Je bent ook een dure jongen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er niet meer mee bezig dus weet niet
Onbetaalbaar die jongen.quote:
Dude. Je moet typen want de spraakherkenning deed het niet?quote:
Klopt iddquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dude. Je moet typen want de spraakherkenning deed het niet?
okquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Zomerdromen haal ik nu binnen
Nu echt aankleden
Ja bellen gaat lastigquote:
Ik snap er geen reet van. Nu moet ik dus terug en waarschijnlijk ligt het aan het moederbordje dat er in zit. Kan ik zeker weer maanden wachten voor het gemaakt isquote:
quote:
Duurde bij mij ca. 2/3 week.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Nu moet ik dus terug en waarschijnlijk ligt het aan het moederbordje dat er in zit. Kan ik zeker weer maanden wachten voor het gemaakt is
Als je het wilt laten maken vast welquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Nu moet ik dus terug en waarschijnlijk ligt het aan het moederbordje dat er in zit. Kan ik zeker weer maanden wachten voor het gemaakt is
Een jaar. Dus daar kom ik ook niet onderuitquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je het wilt laten maken vast wel
Hoe lang zit je nog vast aan dat abonnement? Want dit is niet bepaald normaal lijkt me
Het is nu zomer, dus dan werkt alles op halve kracht.quote:
Draadje wat in mijn stekkerdoos zat van de telefoon zat er voor niks, en de box was niet goed, dus weer een nieuwequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Draadje wat in mijn stekkerdoos zat van de telefoon zat er voor niks, en de box was niet goed, dus weer een nieuwe
Ohw ja, handigquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Draadje wat in mijn stekkerdoos zat van de telefoon zat er voor niks, en de box was niet goed, dus weer een nieuwe
jaquote:
quote:
Napster verdomme!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
Benny check whatsapp
Je mag hem
Hier wel
Plaatsen hoor
Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
Benny check whatsapp
Je mag hem
Hier wel
Plaatsen hoor
Nee dat moet ik zelf doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:32 schreef iBenny het volgende:
Ohw, die heb je nog neit?
Hij is dus nog bezig?
Nee dat doe ik natuurlijk op een zeer liefdevolle manierquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
HE MANNETJE VAN ME! HEEE JIJ DAAAR!
De brandslangquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat doe ik natuurlijk op een zeer liefdevolle manier
Ontoepasselijke PI.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
En dat was het stadion van Twente ...
http://www.nu.nl/binnenla(...)ente-ingestort.html#
weer een PI zeurquote:
Dan zeur ik maar, ik vind het ongepast. Als je al te lui bent om voor een keer je default even negeren en even aan te passen. Ik lees het nu zo: tof dat het dak is ingestort op die mensen.quote:
Zo lees jij het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zeur ik maar, ik vind het ongepast. Als je al te lui bent om voor een keer je default even negeren en even aan te passen. Ik lees het nu zo: tof dat het dak is ingestort op die mensen.
Zo knak in het kunststof, vechten enzulksquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een nieuwe? what happend with the old one?
PI's zijn er om posts te interpreteren. Dan kun je wel zeggen, daar doe ik niet aan mee, maar feit is dat ze zo gebruikt en gelezen worden. Kijk jij ook quasi stoer als er iemand begraven wordt terwijl je zegt: "zo zonde dat ie dood is"? En daarna, ja, sorry, botox, dit is mijn standaard look.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo lees jij het.
maar ik gebruik een PI niet om mijn inhoud te bekrachtigen van een post.
Dat gezeur altijd over die standaard PI's. een post inhoud is belangrijker dan een PI
En doet je tv, telefoon en internet het nu? Samen, tegelijkertijd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo knak in het kunststof, vechten enzulks
Tv doet het wel maar nog niet via de KPN, telefoon en internet welquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En doet je tv, telefoon en internet het nu? Samen, tegelijkertijd?
Dat heeft die monteur niet gecontroleerd? WTF?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Tv doet het wel maar nog niet via de KPN, telefoon en internet wel
Ik ga zo even kijken voor de tv
Ze kwamen kijken waarom ik niet verbonden was met hun, dsl netwerk, dit is een kastje aansluiten, mijn internet heb ik er zelf ook op gezet ???quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft die monteur niet gecontroleerd? WTF?
Wat een faalhazen. UPC doet het wat dat betreft wat netter. Die controleren dan nog even signaalsterkte en of ze met hun eigen goedgekeurde laptop internet hebben, direct aangesloten op de kabelmodem.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze kwamen kijken waarom ik niet verbonden was met hun, dsl netwerk, dit is een kastje aansluiten, mijn internet heb ik er zelf ook op gezet ???
Dat heeft hij gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een faalhazen. UPC doet het wat dat betreft wat netter. Die controleren dan nog even signaalsterkte en of ze met hun eigen goedgekeurde laptop internet hebben, direct aangesloten op de kabelmodem.
in Rl zie je altijd gelijk hoe iemand iets bedoelt, en dat geldt op een forum niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
PI's zijn er om posts te interpreteren. Dan kun je wel zeggen, daar doe ik niet aan mee, maar feit is dat ze zo gebruikt en gelezen worden. Kijk jij ook quasi stoer als er iemand begraven wordt terwijl je zegt: "zo zonde dat ie dood is"? En daarna, ja, sorry, botox, dit is mijn standaard look.
ook fijn dat ze dat niet even verder aansluitenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan
Ik kreeg niet voor niks weer een nieuw modem
Ik moet nu alleen de kastjes aansluiten. Kabeltjes
Ik zie het probleem niet zo daarvan???quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook fijn dat ze dat niet even verder aansluiten
Door je hartje zou je het net anders kunnen interpreteren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in Rl zie je altijd gelijk hoe iemand iets bedoelt, en dat geldt op een forum niet.
ik kan als PI ee nhartje zetten en een hatelijke opmerking plaatsen.
de inhoud zit hem dan dus ook in de post en niet in de PI.
Kabeltjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan
Ik kreeg niet voor niks weer een nieuw modem
Ik moet nu alleen de kastjes aansluiten. Kabeltjes
jah dat wel, maar je zult toch wel wat klantvriendelijkheids service verwachtenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo daarvan???
Mijn klacht was dat ik geen verbinding had tot het dsl netwerk, niet of hij mijn tv wilde aansluiten, dat is een kastje neerzetten en wat kabeltjes, dat kan een kind zelfs
Mijn verwachtingen van de KPN zijn inmiddels 0,0, ik mis een AB van het tv kastje, hij doet het wel want die heeft mijn moeder ook, maar er gaat deze week even een brief de deur uitquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat wel, maar je zult toch wel wat klantvriendelijkheids service verwachten![]()
maar goed, ook hun hebben hun eigen opdrachten waar ze zich idd aan moeten houden. en IP tv van kpn is niet moeilijk aan te sluiten :0
Ik ben bij je in gedachtenquote:
Succes!quote:
Succesquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:32 schreef Kally het volgende:
Goed nu ga ik even zen zitten zijn na de kwaadheid van de afgelopen dagen.
Je moet even met je benen in je nek gaan zitten, yoga enzo. En eet een winterpeen om de giftige stoffen af te voeren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:32 schreef Kally het volgende:
Goed nu ga ik even zen zitten zijn na de kwaadheid van de afgelopen dagen.
Daar ging mijn colaquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet even met je benen in je nek gaan zitten, yoga enzo. En eet een winterpeen om de giftige stoffen af te voeren.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet even met je benen in je nek gaan zitten, yoga enzo. En eet een winterpeen om de giftige stoffen af te voeren.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik heb het KPN systeem bij mn zus zelf aangesloten. binnen 10 min tv internet en telefoon.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van de KPN zijn inmiddels 0,0, ik mis een AB van het tv kastje, hij doet het wel want die heeft mijn moeder ook, maar er gaat deze week even een brief de deur uit
Die staat opgeslagenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.viaxes.nl/fok/Angrybirdsvarkentje.jpg
*bam*
Ik moet zeggen als het eenmaal loopt, perfect, maar een afstandbediening niet meesturenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb het KPN systeem bij mn zus zelf aangesloten. binnen 10 min tv internet en telefoon.
was er erg tevreden over. beter dan ziggo
die leverde een draadloze router mee die niet werkte enzo
das echt stom jahquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet zeggen als het eenmaal loopt, perfect, maar een afstandbediening niet meesturen
Na de ellende van de afgelopen dagen er ook nog bij
Duurt 2 tot 5 werkdagen eer ik die heb, blij dat mijn moeders afstandbediening werkte
Uhuh, ach ik ga nog verhalen vooral op emotionele schadequote:
Gelijk heb jequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, ach ik ga nog verhalen vooral op emotionele schade
Kinderen in de stress, ik in de stressquote:
neem een goeie advocaat, ik beveel Brammetje aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, ach ik ga nog verhalen vooral op emotionele schade
500 euro per uur? Euh...quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem een goeie advocaat, ik beveel Brammetje aan
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Fuck
Gister moesten ze bij Pain Game een elastiek om een hoofd doen, die daartegen werd 'afgeschoten'.....
Enne, Benny moest dat ff proberen____!
Fuck
Gister moesten ze bij Pain Game een elastiek om een hoofd doen, die daartegen werd 'afgeschoten'.....
O jaquote:
Fuck
wtf moet ik me daarbij voorstellen ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Fuck
Doe een elastiek om je hoofd, trek die zo ver mogelijk uit en laat 'm los.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf moet ik me daarbij voorstellen ?
quote:
zit jij Benny nu uit te maken voor sukkeltjequote:
Joah.. Maar hij is verder wel lief hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit jij Benny nu uit te maken voor sukkeltje
Nee oke, want andersquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.. Maar hij is verder wel lief hoor.![]()
Zeg, Lutte is mijn kind he?quote:
Auquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe een elastiek om je hoofd, trek die zo ver mogelijk uit en laat 'm los.
Lutte mag datquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit jij Benny nu uit te maken voor sukkeltje
Terechtquote:
Ik voel me nu Patsy Stone van Absolutely Fabulous.quote:
Ten eerste het is Albertooooooooooooooooooooo. Ten tweede dr is gin tweede!quote:
quote:
Waarom, hoe , wat? Welk chatprogramma moet ik nu weer installeren om te weten te komen wat er aan de hand is?quote:
Is gewoon meerdere keren hier verteldquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom, hoe , wat? Welk chatprogramma moet ik nu weer installeren om te weten te komen wat er aan de hand is?
En dan elke keer een ander kapsel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
Mijn broertje wil alle kapsalon in Almere testen en wil dat ik daar een website voor maak![]()
Ze heeft het er hier vaak genoeg over gehad heur.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom, hoe , wat? Welk chatprogramma moet ik nu weer installeren om te weten te komen wat er aan de hand is?
Sorry, ik kom hier niet heel vaakquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is gewoon meerdere keren hier verteld
Je was er ook bijquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik kom hier niet heel vaakSoms zijn jullie weer drie topics verder
Radioprogramma?quote:
om nu alle TAL SC-topics van FOK! door te gaan zoeken gaat me wat ver?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal wel even sorry zeggen. Sorry Benny.
Zo goed Heksie?
intra uteriene inseminaties (IUI) - Kinderwensquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
om nu alle TAL SC-topics van FOK! door te gaan zoeken gaat me wat ver?
Nope....quote:
Oh, dat. Ik dacht dat Benny weer een of andere ASCII-smiley aan het uitproberen wasquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
intra uteriene inseminaties (IUI) - Kinderwens
eerste hit. Jeetje mina.
lulzquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat. Ik dacht dat Benny weer een of andere ASCII-smiley aan het uitproberen wasdus dat negeerde ik.
Ik zie zo vaak van die afkortingen die ik niet snap, en dan blijkt het weer een smileycode of weet ik wat te moeten zijn van andere software. Sorry dat ik lelijk, kaal en dom ben!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie zo vaak van die afkortingen die ik niet snap, en dan blijkt het weer een smileycode of weet ik wat te moeten zijn van andere software. Sorry dat ik lelijk, kaal en dom ben!
Have fun.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er ff tussenuit... werken en daarna naar de Griek, uiteten.
Veel plezierquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
Tot vanavond denk ik maar![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
Het lijkt me niet prettig in ieder geval. Maar ik heb al een naaldenfobie, dus dan is al het andere al snel niet prettigquote:
lach me niet uit, anders maak ik je internet stuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
Dus voor jou nooit een clitpiercing?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lijkt me niet prettig in ieder geval. Maar ik heb al een naaldenfobie, dus dan is al het andere al snel niet prettigHeldin!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
lach me niet uit, anders maak ik je internet stuk!Je moet eens ophouden met jezelf afzeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
Hihi wij gaan ook nu uit eten om nog ff na te vieren![]()
![]()
DayKay durft niet meer alleen met jou thuis te zijn en doet er alles aan om maar in openbare gelegenheden te zijn. Het arme knaapjequote:Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
Zijn zak staat nog op knappenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DayKay durft niet meer alleen met jou thuis te zijn en doet er alles aan om maar in openbare gelegenheden te zijn. Het arme knaapje
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
* Pheno faintedquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus voor jou nooit een clitpiercing?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DayKay durft niet meer alleen met jou thuis te zijn en doet er alles aan om maar in openbare gelegenheden te zijn. Het arme knaapje
Als je je hele leven bijna niets anders gehoord hebt is het lastigquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden met jezelf afzeiken
Snap ik. Mensen die pesten beseffen niet dat je die shit je hele leven met je meedraagt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je je hele leven bijna niets anders gehoord hebt is het lastiggepest worden op school, you know.
Ja dat weet ik, maar ik heb je al vaker verteld dat dat gelul is, ik heb je gezien en er is echt niks met jouquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je je hele leven bijna niets anders gehoord hebt is het lastiggepest worden op school, you know.
Welles, ik speel pokemon! Ik ken ze alleen niet meer allemaal uit mijn hoofdquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik heb je al vaker verteld dat dat gelul is, ik heb je gezien en er is echt niks met jou
Op mij kom je over als een Baasch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste 150 wel, mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welles, ik speel pokemon! Ik ken ze alleen niet meer allemaal uit mijn hoofdAm I growing up?
O noesssssssssss the horrorquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welles, ik speel pokemon! Ik ken ze alleen niet meer allemaal uit mijn hoofdAm I growing up?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Maar het enige dat ik nog écht weet is dat ik altijd wilde dat Misty en Brock gewoon zouden neuken. Nooit gebeurt. Gemiste kans.
Ik ga hier 1 keer op in, schijt aan dronken naadje geloof me, snap best wat je bedoelt, maar mensen moeten je nemen zoals je bent, vinden ze je niet leuk/knap/aardig etc etc dan zijn het geen *vrienden* en gepest worden ook achter je laten liggen, wat geweest is is geweest en vooral naar voren blijven kijken, jij bent jij en vinden andere het niet leuk, dikke middelvinger.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zou 'm kapodt maken. Water vs Steen jewaids.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Maar het enige dat ik nog écht weet is dat ik altijd wilde dat Misty en Brock gewoon zouden neuken. Nooit gebeurt. Gemiste kans.
Maar dat is juist zo mooi. Opposites attract. + en -.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze zou 'm kapodt maken. Water vs Steen jewaids.
quote:
quote:
Wat boeit jou dat nou?quote:
kusje op Patrick zijn Love handlequote:Op donderdag 7 juli 2011 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee.. wij hebben geen sex gehad hoor.. hihi..
René is lieffff
Whehehehehe, kwijlerdquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee.. wij hebben geen sex gehad hoor.. hihi..
René is lieffff
ben ik alllllquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi, even deze post melden aan een moderator!
Vang jij dat lekker opquote:
Geylquote:
Gebruik jij dan de slotjesquote:
Jij bent een gay met smetvrees?quote:
We zijn pittig, gek, prettig gestoord, en kijken Greys Anatomy met een prosecco op de bank, en we bieden aan niemand onze excuses aan!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
waar denk jij dat ik mijn gesnotter laat
the terminatorquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We zijn pittig, gek, prettig gestoord, en kijken Greys Anatomy met een prosecco op de bank, en we bieden aan niemand onze excuses aan!
Alleen als ik tegen mijn eten praat, zo vlak voor het koken.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We zijn pittig, gek, prettig gestoord, en kijken Greys Anatomy met een prosecco op de bank, en we bieden aan niemand onze excuses aan!
whaaaaaaaquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als ik tegen mijn eten praat, zo vlak voor het koken.
Het is net een soap hè. Maar dan ongecensureerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef Toverheks het volgende:
moet wel eerlijk bekennen nu ik jullie zo volg en lees in TAL dat ik echt af en toe hardop moet lachen van wat sommige poste echt humor.
Wij zijn ook gewoon leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef Toverheks het volgende:
moet wel eerlijk bekennen nu ik jullie zo volg en lees in TAL dat ik echt af en toe hardop moet lachen van wat sommige poste echt humor.
En dat zonder trieste drama!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef Toverheks het volgende:
juistquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is net een soap hè. Maar dan ongecensureerd.
Hell yeahquote:
Beidequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:00 schreef Toverheks het volgende:
Ben op zich zelf al een heel drama of was het nou dramaqueen
Ik ben geen Drama-Panda meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:00 schreef Toverheks het volgende:
Ben op zich zelf al een heel drama of was het nou dramaqueen
Euh....denk je?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben geen Drama-Panda meer![]()
Ik ben nu een "lief autistisch schnitzeltje"
Met kaas?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent wel drama nog hoorquote:
Je bent een lekker schnitzeltjequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:03 schreef PatriQue89 het volgende:
wij gaan even claudia de breij kijken
JOE!
Afquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:03 schreef PatriQue89 het volgende:
wij gaan even claudia de breij kijken
JOE!
nou ik wil hem alleen ff aanraken hoor meer nietquote:
je haar eraf, dat leuke sikkie weg wat blijft er nog over van mijn droombeeldquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu niet meer, ik heb mijn mannelijke baard geschoren
Haar er af ben ik nogsteeds blij meequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je haar eraf, dat leuke sikkie weg wat blijft er nog over van mijn droombeeld
Dramaqueenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu niet meer, ik heb mijn mannelijke baard geschoren
nee het staat je super eerlijk is eerlijk, al hou ik ook wel van ruige mannen met lang haarquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Haar er af ben ik nogsteeds blij mee
Mijn lange donkere manen waren niet meer aan.
Dat deert niet, als die Blonde het maar kan waarderenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee het staat je super eerlijk is eerlijk, al hou ik ook wel van ruige mannen met lang haar
Die Blonde.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat deert niet, als die Blonde het maar kan waarderen
Weet wel zeker dat *die blonde* alles wardeerd aan jequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat deert niet, als die Blonde het maar kan waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |