quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:37 schreef galtfactory het volgende:
Mao's Last Dancer met de vriendin gezien en ik moet zeggen dat het een best onderhoudende film was met een mooi einde.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:04 schreef Darkzell het volgende:
Dark City (1998)
[ afbeelding ]
[..]
Ik kreeg een beetje een Matrix en Inception gevoel bij deze film, dus misschien dat beiden films wat inspiratie hebben opgedaan bij deze film. De sfeer vond ik echt ontzettend goed neergezet, en ook het verhaal en de opbouw zijn van grote klasse. Jammer dat de special effects toch wel wel vrij duidelijk niet meer van deze tijd zijn, en ik vond Kiefer Sutherland eigenlijk totaal niet passen in deze film (dat zal misschien meer door zijn rol in 24 komen). Ik heb er van genoten in ieder geval.
Cijfer: 9
IMDb: 7.8
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Rubber
[ afbeelding ]
Robert, een autoband die achtergelaten is in de woestijn, komt plotseling tot leven zonder enige reden. Robert ontwikkelt al snel een telepathische gave wat hem in staat stelt om alles te vernietigen wat hij wil.
Lastig om deze film een cijfer te geven. Aan de ene kant denk je, waar heb ik in hemels naam naar gekeken. Aan de andere kant heeft deze film toch wel iets.
IMDB: 5,9
Mijn Cijfer: 6,0
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef mschol het volgende:
Transformers: Dark of the moon
we zien waarom men een ruimterace hield en het resultaat daarvan..
meer ga ik niet over verhaal vertellen, beetje bang dat ik ga spoileren
tja.. verhaal is flinterdun, maar toch: auto's die transformeren in robots zijn stiekem toch altijd leuk om naar te kijken..
ik vond die vervanger van megan fox echt een in-de-weg-loop rol hebben, hadden ze beter geheel kunnen schrappen..
voor de rest vond ik het, voor een no-brainer film, best aardig gedaan; je moet er alleen niet naartoe gaan voor een (zinnig) verhaal, je gaat vooral voor de actie en die krijg je imho ook wel
shia lebeouf vond ik trouwens helemaal niet zo verveldn aanwezig t.o.v. andere films waar hij in speelde
cijfer als ik ga met no-brainer-actiefilm insteek: 7.9
cijfer met een "normale" film insteek: 6.7
quote:Op donderdag 7 juli 2011 05:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Transformers 3 - Dark of The Moon
Verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oordeel: wat een idiote kut film zeg. christus.. cgi is cartoonesque. verhaal: kut. personages. irritante la buf en een lelijk wijf met botox lippen. en de excuus negers ontbreken ook niet. Veel herrie veel verwarrende actie om de film te vullen. dat was em.. Transformers ver-kracht!
Mijn cijfer: 1
iMDB: 6.8heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Misschien verstandig om er de volgende keer een beknopte samenvatting van het verhaal bij te zetten, van deze review wordt niemand wijzerquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:31 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterke psychologische thriller deze Naboer. De film begint al erg spannend, en de eerste ontmoeting met de buren voelt al erg apart en ongemakkelijk aan.
De gewelddadige seksscène is behoorlijk ziek in beeld gebracht, en ook tof om te zien hoe John bij zichzelf denkt "wat heb ik gedaan". Qua acteerprestaties zit het wel goed in deze film, Kristoffer Joner zag ik eerder al in Dark Woods, en toen was ik ook al behoorlijk onder de indruk.
De ontmoetingen met de buren zijn al behoorlijk ongemakkelijk, maar de ontmoeting met Ake (vriend van John's ex) doet daar nog een schepje bovenop. De claustrofobische setting in het onmogelijk grote appartement doet daar bij veel scènes ook goed aan mee.
Erg veel valt er niet te vertellen over deze film, het is gewoon een erg sterke thriller die spannend blijft tot het einde. Het is allemaal erg goed in beeld gebracht, er wordt goed geacteerd, het 'mystery' aspect komt ook goed naar boven en van een slecht einde is ook geen sprake.
wil m eigenlijk wel meteen zienquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien verstandig om er de volgende keer een beknopte samenvatting van het verhaal bij te zetten, van deze review wordt niemand wijzer
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:31 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterke psychologische thriller deze Naboer. De film begint al erg spannend, en de eerste ontmoeting met de buren voelt al erg apart en ongemakkelijk aan.
De gewelddadige seksscène is behoorlijk ziek in beeld gebracht, en ook tof om te zien hoe John bij zichzelf denkt "wat heb ik gedaan". Qua acteerprestaties zit het wel goed in deze film, Kristoffer Joner zag ik eerder al in Dark Woods, en toen was ik ook al behoorlijk onder de indruk.
De ontmoetingen met de buren zijn al behoorlijk ongemakkelijk, maar de ontmoeting met Ake (vriend van John's ex) doet daar nog een schepje bovenop. De claustrofobische setting in het onmogelijk grote appartement doet daar bij veel scènes ook goed aan mee.
Erg veel valt er niet te vertellen over deze film, het is gewoon een erg sterke thriller die spannend blijft tot het einde. Het is allemaal erg goed in beeld gebracht, er wordt goed geacteerd, het 'mystery' aspect komt ook goed naar boven en van een slecht einde is ook geen sprake.
Heb deze film ook gezien. Vond het een aardige film.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:31 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mm..quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien verstandig om er de volgende keer een beknopte samenvatting van het verhaal bij te zetten, van deze review wordt niemand wijzer
Ik heb hem net in de bios gezien en moet zeg dat ik best verrast ben!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Transformers 3 - Dark of the Moon
Oordeel: Ik heb em zonet voor de tweede keer gezien vandaag maar dit keer geprobeerd zonder vooroordelen te kijken. Nieuw concept alles fris. Mar vond em alsnog erg tegenvallen. Maar dat vond ik van deel 1 en 2 ook. Vooral die hoofdrolspeler zet een erg irritante personage neer. De figuren waren alsnog erg cartoonesque. En de excuusnegers waren ook volop v/d partij. Noem me serieus of een zeikerd maar de hele mix spreekt me gewoon niet aan. Ik kijk nog liever naar oude Japanse Godzilla's die hebben nog iets. Het mist op de een of andere manier iets. Het is net zoiets als Space-Nike-schoentjes. Het is Nike dus tof en iedereen koopt het. Maar tegelijkertijd is het ook weer achterlijk lelijk. Waar geef jeje geld aan uit?
Mijn cijfer: alsnog een 1 van mij.
iMDB: 6.8
Ps. mischien zijn dit de tekenen dat ik oud ben
Cage is zwaar in geldnood, belastingschuld en zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wát een baggerfilm. Nee maar écht. Wát. Een. Bagger. Die Cage leent zich tegenwoordig ook alleen nog maar voor kutfilms lijkt het wel.
Ja zo kijkt hij ook die hele film lang. Of eigenlijk altijd al.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Cage is zwaar in geldnood, belastingschuld en zo.
Eergister ook bekeken en inderdaad, wat een flutfilm.Van Heard verwacht ik ook niet echt een grote carrière.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wát een baggerfilm. Nee maar écht. Wát. Een. Bagger. Die Cage leent zich tegenwoordig ook alleen nog maar voor kutfilms lijkt het wel. Voor de CG-effects hebben ze zich er lekker goedkoop vanaf gemaakt in veel gevallen, verhaaltje is mweh at best en lekker chickie Amber Heard is alleen dát. Enige positieve noot is William Fichtner als The Accountant.
Ik neem aan dat dat niet de echte poster is?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Transformers 3 - Dark of the Moon
bedankt voor de tip! ik vond het een goede film!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:31 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |