Er zit geen paint op mijn ipadquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Open paint en laat maar zien hoe jullie ideale leventje eruit zien.
Die is net aan de andere kant van het eilandje even een cocktail aan het pakken natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
Dit leventje kun jij allang hebben monkyyy, maar wil je geen lieve man in je paradijs hebben?
quote:
Als mijn drankjes brenger?quote:
Mag ik op jouw paint erbij want ik kan zelf niet painten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zorg dat het vrouwtje geniet, immers ben ik op haar kosten op dat eiland gekomen.
Vrouwen moeten bier brengenquote:
Gespierd ben je hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zorg dat het vrouwtje geniet, immers ben ik op haar kosten op dat eiland gekomen.
Ik wens het vrouwtje tenminste een drankje en goede dingen, jij laat een kokosnoot op haar hoofd vallen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:58 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zit ik dus daar ergens boven in de boom dat ding af te zagen.
Oh trouwens, je overleeft de klap wel. Dit is natuurlijk geen doodsverwensing he, ho ho!
Ieder mens heeft zo z'n eigen doelen in het leven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wens het vrouwtje tenminste een drankje en goede dingen, jij laat een kokosnoot op haar hoofd vallen.
- ja haha, geen electric retard meuk meer gaarne -quote:
Paint kan geen gif.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
Hoe copy/paste ik een bewegende gif in een paint?
Jij wil laten zien hoe de kokosnoot valt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
Hoe copy/paste ik een bewegende gif in een paint?
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij wil laten zien hoe de kokosnoot valt?
Ik word dan ook negerbruin als ik lang in de zon lig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:20 schreef Dimens het volgende:
Hey maar monkyyy, jij bent wel beetje negerin geworden hoor.
onder water tog xdquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet ook niet, waar sta jij dan? ;s
Ik werk er hard aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit gaat nog heel wat jaartjes duren.
Ja, als Monkyyy gaat zwemmen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
cameltoe foto's maken met zo'n kek onderwater camera dingetje ?
Het is al aardig druk daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Wat een prachtig vliegtuig!quote:
Blijkbaar, ze willen er allemaal bij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:11 schreef monkyyy het volgende:
Maare, jullie missen het punt.
Jullie levensdoel is met een paar FOK!kers op een eiland leven?
Mijn levensdoel is om veel van de wereld te zien en mensen te ontmoeten en blablabla, vandaar dat ik overvlieg! Maar ik wil best ook wel een tussenstop maken om met mede-fokkers te chillen in het zonnetje? fiji eilanden doen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:11 schreef monkyyy het volgende:
Er zitten nog geen FOK!kers op die ik niet uit kan staan, en wie weet hoe ver dat eiland nog doorloopt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:11 schreef monkyyy het volgende:
Een voor een, in de rij graag.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja verdomme, waar ben ik dan opeens gebleven ?
Top. Je mag me er ook wel met monstercock opzetten. Dat komt wel redelijk overweg met de werkelijkheid!quote:
Waarheidsgetrouw moet jij er met een hotel opquote:Op donderdag 7 juli 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top. Je mag me er ook wel met monstercock opzetten. Dat komt wel redelijk overweg met de werkelijkheid!
Mijn eigen hotel in de Kalverstraat en telkens maar hopen dat er iemand op komt en moet betalen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarheidsgetrouw moet jij er met een hotel op
True, true maar je moet rotterdam + leidsestraat + kalverstraat nemen dan ben je sowieso baasquote:Op donderdag 7 juli 2011 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn eigen hotel in de Kalverstraat en telkens maar hopen dat er iemand op komt en moet betalen.
Beter kan je Rotterdam nemen. 3 vakjes dus meer kans op extra knaken.
Amsterdam in Monopoly is overrated
Hij staat in mijn fobo!quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:37 schreef Dimens het volgende:
Boterbatjes zijn vliegtuig en Aneurysma waren toch wel het moeilijkst.
Die van mij was makkelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:37 schreef Dimens het volgende:
Maar het vliegtuig is echt super mooi gelukt!quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:37 schreef Dimens het volgende:
Die arm in het water was echt niets, die linker arm was het moeilijkste van alles.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar het vliegtuig is echt super mooi gelukt!en Aneurysma ook zo schuin en met dat armpje in het water!
1 | [IMG=500]http://i.imgur.com/1SVFr.jpg[/IMG] |
Thanks!quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
Voor kleinere foto's die wel in je fobo passen moet je even dit neerzetten in plaats van de foto die er staat.
[ code verwijderd ]
En hoe moet dat eruit zien dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:02 schreef Zwappel het volgende:
Ik wil de Samoaanse ambassade zijn in de bazenpaint.
Vreemde paint.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:49 schreef Frietkraam het volgende:
Wereld dominatie,
wetten:
Het woord patat is verboden.
Al het geloof is verbannen, we geloven nu alleen nog maar in de gefrituurde aardappel.
Mensen die patat zeggen worden opgepakt / vervolgd.
Er is in 2014 naar de maan gevlogen om de letter F uit te grafen om iedereen er aan te herinneren dat het friet is.
Hij ziet er niet echt sterk uit, wij breken jou als een lucifer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:51 schreef VliegendeSchoen het volgende:
hihi, deze vond ik net. Komt wel een beetje overeen met wat ik later wil worden.. Een grote sterke Guido
[ afbeelding ]
Ik kan niet painten. In RL ben ik ongelooflijk breed en sterk hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij ziet er niet echt sterk uit, wij breken jou als een lucifer.
Heb ik al, of is die niet mooi genoeg?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:32 schreef Dimens het volgende:
Als jij jezelf wilt painten, moet je maar een paint maken met alleen jezelf erop. Ik geef hem dan wel een mooi plaatsje op het eiland.
Wel zelf eentje maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:58 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Heb ik al, of is die niet mooi genoeg?
Komt er aan, alleen ik ben nu even douche en misschien dat ik hem daarna maak.quote:
Ik ben bezig sir !quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt er aan, alleen ik ben nu even douche en misschien dat ik hem daarna maak.
Mensen dienog op het eiland komen te staan:
• Zwappel
• ibo0546
• VliegendeSchoen (eigen paint, moet hij nog maken en hier posten)
• Afhaalchinees (Moet zichzelf met bika maar opnieuw maken, ik zoek een mooi plekje voor je uit,)
Moet ik maar weer verhuizen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Boterbartje het volgende:
Daar ging al je rust op je rustieke eiland monkyyy
Hoi Gordon Gecko.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:44 schreef sciter het volgende:
Ik wil topmanager/zakkenvuller worden die als hobby handelt in valuta terwijl iedereen boos op mij is omdat ik teringveel geld verdien
[ afbeelding ]
Wat? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:16 schreef Elusive het volgende:
potverdorie ik heb helemaal geen mspaint.exe in deze versie van windows 7 zitten (nee serieus, wel legale key in combo met gedownloade rip) iemand die dat bestandje misschien zou willen uploaden op http://www.multiupload.com/ ofzo ?
nee, dit is één of andere geoptimaliseerde versie van Windows 7 met een stapel programma's ingebakken, oa winrar, chrome, msn, mirc etc en "onnodige" services/programmas er uit gesloopt... waaronder paintquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat? Waar heb je het over?
Met je Windows Starter.
Lekker geoptimaliseerd is het dan zeg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef Elusive het volgende:
[..]
nee, dit is één of andere geoptimaliseerde versie van Windows 7 met een stapel programma's ingebakken, oa winrar, chrome, msn, mirc etc en "onnodige" services/programmas er uit gesloopt... waaronder paintmaar nu heb ik paint nodig
ja denk dat is lekker makkelijk, alle windows updates zitten er ook al in... maar goed.. geen paint dusquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lekker geoptimaliseerd is het dan zeg.![]()
Dingen die je gratis kunt downloaden die erin gebakken zitten maar andere dingen die er al in zaten zijn weg gehaald.
Eerst betalen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Driepink het volgende:
O en ik wil ook op da bazeneiland zitten/staan..
Dat kan niet dan zinkt ie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Driepink het volgende:
O en ik wil ook op da bazeneiland zitten/staan..
ik welquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef Dimens het volgende:
Wie wilt de plaats van BaleroPower overnemen?
Dan zet ik zijn boot er in.
Als je nog wat aan het jacht wil aanpassen kwa kleuren ofzo gewoon doen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef Dimens het volgende:
Wie wilt de plaats van BaleroPower overnemen?
Dan zet ik zijn boot er in.
status update:quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het spijt mij, de link was ook niet voor jou bedoeld.
quote:
Godver wat was Charlie Sheen nog jong daar.quote:
netjes en duidelijk gepaintquote:Op zondag 10 juli 2011 20:59 schreef Isambard het volgende:
Ik heb inmiddels een tekening gemaakt om hetgeen ik hierboven heb beschreven te visualiseren.
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op zondag 10 juli 2011 21:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
netjes en duidelijk gepaint![]()
Ik gun het je van harte
Dit moet je in drievoud door moderators ondertekend aanvragen bij de eigenaar van deze site.quote:Hoe moet je btw zon plaatje er in zette
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:14 schreef Isambard het volgende:
[..]
Dit moet je in drievoud door moderators ondertekend aanvragen bij de eigenaar van deze site.
Lol.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:14 schreef Isambard het volgende:
[..]
Dit moet je in drievoud door moderators ondertekend aanvragen bij de eigenaar van deze site.
http://www.jameslist.com/(...)vate-island-paradisequote:Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Open paint en laat maar zien hoe jullie ideale leventje eruit zien.
quote:Op zondag 17 juli 2011 16:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.jameslist.com/(...)vate-island-paradise
En zelf ben je daar niet bijquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is al aardig druk daar.Dan wil ik vanuit een wolk naar Monkyyy kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
U bent een voyeur?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:49 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dan wil ik vanuit een wolk naar Monkyyy kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |