Er zit geen paint op mijn ipadquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Open paint en laat maar zien hoe jullie ideale leventje eruit zien.
Die is net aan de andere kant van het eilandje even een cocktail aan het pakken natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
Dit leventje kun jij allang hebben monkyyy, maar wil je geen lieve man in je paradijs hebben?
quote:
Als mijn drankjes brenger?quote:
Mag ik op jouw paint erbij want ik kan zelf niet painten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zorg dat het vrouwtje geniet, immers ben ik op haar kosten op dat eiland gekomen.
Vrouwen moeten bier brengenquote:
Gespierd ben je hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zorg dat het vrouwtje geniet, immers ben ik op haar kosten op dat eiland gekomen.
Ik wens het vrouwtje tenminste een drankje en goede dingen, jij laat een kokosnoot op haar hoofd vallen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:58 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zit ik dus daar ergens boven in de boom dat ding af te zagen.
Oh trouwens, je overleeft de klap wel. Dit is natuurlijk geen doodsverwensing he, ho ho!
Ieder mens heeft zo z'n eigen doelen in het leven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wens het vrouwtje tenminste een drankje en goede dingen, jij laat een kokosnoot op haar hoofd vallen.
- ja haha, geen electric retard meuk meer gaarne -quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |