Het nationale lied van mijn Uwtopia natie op nationstatesquote:
Mein heilstaat neemt steeds mooiere vormen aan remlof.quote:
Ik zie het:quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mein heilstaat neemt steeds mooiere vormen aan remlof.
Mooi toch, ook al haat ik Harry Potter.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het:
Elections have been outlawed, the latest Harry Potter book is a bestseller, and the alarmingly racist TV show 'Bigtopians Say the Darndest Things' is a hit. Crime is a serious problem.
Er is geen verbod op Mein Kampf, de overheid heeft alleen de rechten in handen en besloten het niet in nederland uit te geven,zoals iedere commerciele instelling die zo'n slecht geschreven boek in handen krijgt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:09 schreef von_Preussen het volgende:
Als in Nederland "Mein Kampf" verboden kan worden zie ik niet in waarom VS niet Harry Potter kan verbieden.
Zorg eens dat je een beetje grip op je bevolking krijgt!![]()
En al wederom gemaild dat je een fout maakte, dat ze als niet ontvangen beschouwd moeten worden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Jezus, heb ik perongeluk al mijn email contacten uitgenodigd
Verkopen levert geld op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:09 schreef von_Preussen het volgende:
Als in Nederland "Mein Kampf" verboden kan worden zie ik niet in waarom VS niet Harry Potter kan verbieden.
Zorg eens dat je een beetje grip op je bevolking krijgt!![]()
Noob, dan heb je ook allemaal van die josti's in je vriendenlijst.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Jezus, heb ik perongeluk al mijn email contacten uitgenodigd
Hehe niet nodigquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En al wederom gemaild dat je een fout maakte, dat ze als niet ontvangen beschouwd moeten worden?
De josti's die verwijder ik hoogstpersoonlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Noob, dan heb je ook allemaal van die josti's in je vriendenlijst.
Tenzij je zo iemand bent die iedereen toevoegt.
Ik denk dat er best markt voor is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is geen verbod op Mein Kampf, de overheid heeft alleen de rechten in handen en besloten het niet in nederland uit te geven,zoals iedere commerciele instelling die zo'n slecht geschreven boek in handen krijgt.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat er best markt voor is.
Het niet uitgeven is een ideologische beslissing, geen commerciële.
Round about, yeahquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Overigens, morgen 12 was 't he?
Het maakt niet uit of het een ideolgische of commerciele beslissing is, toch? Als ik de rechthebbende ben en niet wil dat het gepubliceerd word maakt mijn politieke afweging daarin niets uit, toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat er best markt voor is.
Het niet uitgeven is een ideologische beslissing, geen commerciële.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |