abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 08:50:50 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99141609
De AVRO haalt Fort Boyard uit de mottenballen *O*. Ik kijk er nog wel eens naar op de Franse zenders erg leuk.

Helaas met BN'ners :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99141676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef krakkemieke het volgende:

En ik beloof het, ik kom je huis gauw bekijken!
dat lijkt me heel leuk :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99141682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:33 schreef TAV74 het volgende:
Morguh :O
zelfde :O
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99141692
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 07:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Werk ze Bloessie *O* Ik ben ook bezig op weg te gaan naar kantoor. Het is gewoon weer leuk en uitdagend om naar kantoor te gaan :o Je weet gewoon niet wat de dag gaat brengen _O-
top Pee ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99141697
succeeeessssssss vandaag Krak!! :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99141707
ik heb nog 2 appels, 1 banaan en een half pond kersen en die moeten vandaag op. moet me lukken denk ik....
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 7 juli 2011 @ 08:58:59 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99141727
Bakkie koffie nog maar c_/ Straks een belangrijke presentatie die ik echt niet mag verknallen dus ik kan wel wat gebruiken :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99141747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:58 schreef TAV74 het volgende:
Bakkie koffie nog maar c_/ Straks een belangrijke presentatie die ik echt niet mag verknallen dus ik kan wel wat gebruiken :Y
neem een cappuccino c_/
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99142002
Morning :W
Gisterenavond was erg gezellig :) maar het was een beetje vroeg vandaag...
Vandaag voor de laatste keer werken, eindgesprek op stage en ook weer terug naar huis (house- +kittensitten zit erop :D )
pi_99142090
Hoe blij kan je zijn met het eerste plasje op een potje ooit?

*O*
pi_99142280
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef freecell het volgende:
Hoe blij kan je zijn met het eerste plasje op een potje ooit?

*O*
*O* *O* *O*
pi_99142427
Ja dat deed ik ook zo ongeveer :+

We hebben maar even een ballon opgeblazen om het te vieren :P
pi_99142593
En dat is twee *O*
Zou hij het echt snappen?
:o
pi_99142888
3 keer is scheepsrecht toch?
pi_99143033
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef freecell het volgende:
Hoe blij kan je zijn met het eerste plasje op een potje ooit?

*O*
*O* zindelijk yeah! En Sarabi: lekker dat je weer thuis bent.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99143286
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

*O* zindelijk yeah! En Sarabi: lekker dat je weer thuis bent.
Pas over 12 uur :)
Eerst even hier alles netjes achterlaten
pi_99143716
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

*O* zindelijk yeah! En Sarabi: lekker dat je weer thuis bent.
Niet te vroeg juichen ;)
Meestal gaat dat niet *pok* in 1 keer ;)
pi_99145146
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen ;)
Meestal gaat dat niet *pok* in 1 keer ;)
ok *klopt ook af
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99145163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Pas over 12 uur :)
Eerst even hier alles netjes achterlaten
is het zo vies :o ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 11:41:45 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99145852
Spannende pokerfinale gekeken _O-. Voor wie het poker een beetje volgt :P Pill Hellmuth verliest voor de derde keer een headsup deze WSOP.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99146176
Trouwens, leuke huisjes Dude maar idd wel afgelegen maar daar houden jullie wel van toch?

En heb je net een leuke suggestie getweet voor die enorme stukken land die ze daarbij hebben :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99146257
DE, staat de lunch klaar? ik kom er aan *O*
pi_99146299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:54 schreef Den_Haag het volgende:
DE, staat de lunch klaar? ik kom er aan *O*
Jammer joh ik moet zo de deur uit :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99146384
Ik heb echt zin in morgenavond! Gaan we lekker naar de opera (Aïda) in Antwerpen *O*
Wel weer een goeie gelegenheid om een sjiek kleedje uit de kast te trekken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99146626
quote:
12s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens, leuke huisjes Dude maar idd wel afgelegen maar daar houden jullie wel van toch?

En heb je net een leuke suggestie getweet voor die enorme stukken land die ze daarbij hebben :P
Getweet nog wel. Hoe doe je dat ?
* volgt verdere digitale ontwikkeling
Dan had ik deze suggestie: paarden fokken en beeldentuin.
http://www.macadamhoeve.nl/ leuk voor een Jag ritje ms om de expositie te bezoeken van een kennis.
Voor ons té ver weg icm een andere verplichting.
JP maakt hele mooie stukken.
en de tuinman adopteren.
pi_99146738
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:05 schreef AnneX het volgende:

[..]

Getweet nog wel.
Dan had ik deze suggestie: paarden fokken en beeldentuin.
http://www.macadamhoeve.nl/ leuk voor een Jag ritje ms om de expositie te bezoeken van een kennis.
Voor ons té ver weg icm een andere verplichting.
JP maakt hele mooie stukken.
en de tuinman adopteren.
ah ook een idee!

Ik had als idee: redeenlegkip.nl ;)

Zie je, wij vullen die enorme tuin van Dude en Arty wel hoor 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99146750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb echt zin in morgenavond! Gaan we lekker naar de opera (Aïda) in Antwerpen *O*
Wel weer een goeie gelegenheid om een sjiek kleedje uit de kast te trekken.
of een nieuw sjiek kleedje ?

quoten sucks vanwege een script fout. Hebben jullie dat ook ?
pi_99146800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:08 schreef AnneX het volgende:

[..]

of een nieuw sjiek kleedje ?

quoten sucks vanwege een script fout. Hebben jullie dat ook ?
nee?

en nee, bruiloftskleedje doe ik aan ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:14:45 #119
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_99147019
Script fout komt alleen in Internet Explorer voor. Dat is ook de enige browser die behoorlijk panisch er op reageert.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 12:18:30 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99147179


Een deel van het dak van de Bierfeste is ingestort.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')