quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef freecell het volgende:
Hoe blij kan je zijn met het eerste plasje op een potje ooit?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef freecell het volgende:
Hoe blij kan je zijn met het eerste plasje op een potje ooit?
Pas over 12 uurquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zindelijk yeah! En Sarabi: lekker dat je weer thuis bent.
Niet te vroeg juichenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zindelijk yeah! En Sarabi: lekker dat je weer thuis bent.
ok *klopt ook afquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen
Meestal gaat dat niet *pok* in 1 keer
is het zo viesquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pas over 12 uur
Eerst even hier alles netjes achterlaten
Jammer joh ik moet zo de deur uitquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:54 schreef Den_Haag het volgende:
DE, staat de lunch klaar? ik kom er aan
Getweet nog wel. Hoe doe je dat ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens, leuke huisjes Dude maar idd wel afgelegen maar daar houden jullie wel van toch?
En heb je net een leuke suggestie getweet voor die enorme stukken land die ze daarbij hebben
ah ook een idee!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Getweet nog wel.
Dan had ik deze suggestie: paarden fokken en beeldentuin.
http://www.macadamhoeve.nl/ leuk voor een Jag ritje ms om de expositie te bezoeken van een kennis.
Voor ons té ver weg icm een andere verplichting.
JP maakt hele mooie stukken.
en de tuinman adopteren.
of een nieuw sjiek kleedje ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb echt zin in morgenavond! Gaan we lekker naar de opera (Aïda) in Antwerpen
Wel weer een goeie gelegenheid om een sjiek kleedje uit de kast te trekken.
nee?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
of een nieuw sjiek kleedje ?
quoten sucks vanwege een script fout. Hebben jullie dat ook ?
Het beleid van Co Adriaanse in Enschede is meteen al duidelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van het dak van de Bierfeste is ingestort.
Oeps, dat is minder grappig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
liggen onbekend aantal slachtoffers onder t puin
wat meer spinazie eten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mn erector spinae voelt een beetje zuur aan vandaag
Ik zag het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens, leuke huisjes Dude maar idd wel afgelegen maar daar houden jullie wel van toch?
En heb je net een leuke suggestie getweet voor die enorme stukken land die ze daarbij hebben
Leuke tip AnneX! Gaan we een keer doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Getweet nog wel. Hoe doe je dat ?
* volgt verdere digitale ontwikkeling
Dan had ik deze suggestie: paarden fokken en beeldentuin.
http://www.macadamhoeve.nl/ leuk voor een Jag ritje ms om de expositie te bezoeken van een kennis.
Voor ons té ver weg icm een andere verplichting.
JP maakt hele mooie stukken.
en de tuinman adopteren.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mn erector spinae voelt een beetje zuur aan vandaag
Even bekeken vanaf de 10e etage hier, ziet er druk en heftig uit daar. Materieel zal het allemaal wel goed komen, maar er word gevreesd voor minimaal een dode las ik net...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van het dak van de Bierfeste is ingestort.
Laatste uur even niet zoveel, het leeft hier enorm nu aangezien het om de hoek is. Ofwel: er komen steeds weer mensen langs met nieuwtjes en ooggetuigenverslagen, dat leidt nogal afquote:
Kan me voorstellen dat de mensen daar er van slag door zijn. Hopelijk valt het qua persoonlijk letsel allemaal een beetje mee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef TAV74 het volgende:
Laatste uur even niet zoveel, het leeft hier enorm nu aangezien het om de hoek is. Ofwel: er komen steeds weer mensen langs met nieuwtjes en ooggetuigenverslagen, dat leidt nogal af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:50 schreef AnneX het volgende:
Zojuist gearriveerd en ingelijst de poster De Kus van Gustav Klimt.
Op een mooie dikke kwaliteit (foto)papier.
Happyen merci voor de tip van B en g.
Hahaha Uit onderzoek is gebleken dat...quote""De Kus van Gustave Klimt is het meest opbeurende meesterwerk in de moderne kunst en de favoriete stressverlichter bij vrouwen..." unquoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het onderzoek gelezen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Interessant debatquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens naar de pont. Er is een IJmonddebat gaande. Moet Velsen fuseren met de andere IJmondgemeenten? Kortom Velsen samen met Beverwijk, Uitgeest en Heemskerk. Onderwerp staat al 40 jaar op de agenda
en lijkt nu eens serieus over gepraat te gaan worden.
Heb zo mijn politieke lijntjes lopenquote:Op
donderdag 7 juli 2011 15:16 schreef AnneX het volgende:
Ja, dat is de bron.
Ik ga je niet quoten golfer, anders gaat-ie weer down en comp. is nodig voor
verslagen schrijven.![]()
De geheime agenda van de CdK ? zegt-ie dat of weet je dat?
Gewoon van de muur afhalen en ermee naar buiten lopen, dus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
er is een Picasso gestolen hoorde ik... Hoe krijg je dat voor elkaar?
Heeft ie zo'n zwakke blaas dat ie zo vaak moet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:05 schreef freecell het volgende:
En Leander is vandaag 12 van de 15x op tijd bij het potje geweest
En die drie keer was met hevige afleiding(nieuw speelgoed)
maar al die 100 alarmen eromheen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon van de muur afhalen en ermee naar buiten lopen, dus.
En België heeft nog steeds geen uitzicht op een regering. Voorstel van Di Rupo is afgwezen.
net op het journaal riepen ze supporters op om niet te gaan kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:51 schreef TAV74 het volgende:
Het ergste neveneffect van zo'n ongeval bij Twente is dat iedere internetheld ineens alles weet van stadionconstructies
Het is een peuterquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft ie zo'n zwakke blaas dat ie zo vaak moet?
Kan mij niet herinneren dat mijn kind toen ie peuter was ook zo vaak moest plassen.quote:
Op het menu hier vanavond: spaghetti met een saus van verse tomaten, gehakt, wortel, bleekselderij, paprika, prei, knoflook, ui, basilicum, rozemarijn en oregano.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:35 schreef borisz het volgende:
Op het menu vanavond: spaghettini met een tonijn tomatensaus en aubergine.
das toch de originele bolognese?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Op het menu hier vanavond: spaghetti met een saus van verse tomaten, gehakt, wortel, bleekselderij, paprika, prei, knoflook, ui, basilicum, rozemarijn en oregano.
zooooo lang al?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat mijn kind toen ie peuter was ook zo vaak moest plassen.
Maar goed, dat is intussen ook alweer 26 jaar geleden.
Ja hoor, geef ons maar weer de schuld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi's schuld dat ik aan de Dominos ga vnv
en ook een beetje Bluezz & Golfer's schuld want die aten ook pizza![]()
Ja, toen was jij nog niet opgericht en laat staan dat je al aan de potjestraining toe was.quote:
komt in de buurtquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das toch de originele bolognese?
Vrijwel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
das toch de originele bolognese?
Klinkt goed Peequote:Op donderdag 7 juli 2011 07:46 schreef PdeHoog het volgende:
Werk ze BloessieIk ben ook bezig op weg te gaan naar kantoor. Het is gewoon weer leuk en uitdagend om naar kantoor te gaan
Je weet gewoon niet wat de dag gaat brengen
pakken dragende man hier he? overhemden genoegquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik strijk bijna nooit![]()
![]()
met uitzondering van mn linnen broek.
g ook geloof ik alleen eens een overhemd zo af en toe
De Nostalgie! Ik was dól op dat programmaquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:50 schreef borisz het volgende:
De AVRO haalt Fort Boyard uit de mottenballen. Ik kijk er nog wel eens naar op de Franse zenders erg leuk.
Helaas met BN'ners
ja alleen jammer dat ze t weer met bn-ers doen vind ik, met gewone mensen is leuker (vind ik ook bij WIDM)quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Nostalgie! Ik was dól op dat programma
Voor mij zouden de meeste BN-ers al ON-ers zijn. Als ik de cast van Wie is de Mol lees denk ik ook bij állemaal: wie?! Maar ik ben het met je eens hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef DarkElf het volgende:
ja alleen jammer dat ze t weer met bn-ers doen vind ik, met gewone mensen is leuker (vind ik ook bij WIDM)
Mij zeggen de meeste 'bn'ers ook nietsquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor mij zouden de meeste BN-ers al ON-ers zijn. Als ik de cast van Wie is de Mol lees denk ik ook bij állemaal: wie?! Maar ik ben het met je eens hoorIk vind gewone mensen veel interessanter dan zogenaamde interessante mensen.
Klinkt leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Net te horen gekregen dat ik volgend jaar de klas krijg waar ik op hoopte en dat mij nieuwe duo-collega tijdens haar zwangerschapsverlof vervangen gaat worden door een man
![]()
Ik ben heel benieuwd
en blij met mijn aanstaande groepje
quote:
Ik had nou net het idee dat dat gepuber pas echt goed begint in groep 8 en dat je er in groep 7 nog niet zo heel veel van merkt. Fout gedacht dusquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
vooral de leerstof vind ik erg leuk! Qua gedrag is het me soms iets te gepuber, maar het zal wel schelen dat ik volgend jaar 10 kinderen minder heb dan dit jaar
![]()
Ik hoop dat die brief morgen komtquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
Klink goed Sunny.
heb je nou ook al iets gehoord over je studie-aanvraag?
Ze worden steeds jonger als ze beginnen te puberen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik had nou net het idee dat dat gepuber pas echt goed begint in groep 8 en dat je er in groep 7 nog niet zo heel veel van merkt. Fout gedacht dusEn de leerstof lijkt me idd leuk
Nou, vooral na de kerstvakantie neemt het gepuber toe.. daar voor zijn het nog echt 'kinderen'quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had nou net het idee dat dat gepuber pas echt goed begint in groep 8 en dat je er in groep 7 nog niet zo heel veel van merkt. Fout gedacht dusEn de leerstof lijkt me idd leuk
Nou, bij mijn ex op de basisschool toen hij groep 8 had was ik echt enorm verbaast over de meisjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
Ze worden steeds jonger als ze beginnen te puberen.
Wordt steeds jonger, pr0n is ook steeds toegankelijker, dat moet perceptie van opgroeiende kinderen tegenwoordig toch beïnvloeden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, bij mijn ex op de basisschool toen hij groep 8 had was ik echt enorm verbaast over de meisjesSexy kleren, make-up en...flirten met de meester
![]()
![]()
Ik geloof dat het dan SGP moet wordenquote:
Dat is een rattenstaartquote:
Jesses daar zit je ook niet op te wachtenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Praatje met begeleider gehad, lijkt erop dat ik toch ff terug naar de CT scanner moet. Kost me weer wat dagen werk. Moet ook schrijven. Stress, toch nu een beetje. Weet niet of ik het voor september haal, en dat wil ik toch wel erg graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |