abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99142280
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef freecell het volgende:
Hoe blij kan je zijn met het eerste plasje op een potje ooit?

*O*
*O* *O* *O*
pi_99142427
Ja dat deed ik ook zo ongeveer :+

We hebben maar even een ballon opgeblazen om het te vieren :P
pi_99142593
En dat is twee *O*
Zou hij het echt snappen?
:o
pi_99142888
3 keer is scheepsrecht toch?
pi_99143033
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:20 schreef freecell het volgende:
Hoe blij kan je zijn met het eerste plasje op een potje ooit?

*O*
*O* zindelijk yeah! En Sarabi: lekker dat je weer thuis bent.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99143286
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

*O* zindelijk yeah! En Sarabi: lekker dat je weer thuis bent.
Pas over 12 uur :)
Eerst even hier alles netjes achterlaten
pi_99143716
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

*O* zindelijk yeah! En Sarabi: lekker dat je weer thuis bent.
Niet te vroeg juichen ;)
Meestal gaat dat niet *pok* in 1 keer ;)
pi_99145146
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen ;)
Meestal gaat dat niet *pok* in 1 keer ;)
ok *klopt ook af
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99145163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Pas over 12 uur :)
Eerst even hier alles netjes achterlaten
is het zo vies :o ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 11:41:45 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99145852
Spannende pokerfinale gekeken _O-. Voor wie het poker een beetje volgt :P Pill Hellmuth verliest voor de derde keer een headsup deze WSOP.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99146176
Trouwens, leuke huisjes Dude maar idd wel afgelegen maar daar houden jullie wel van toch?

En heb je net een leuke suggestie getweet voor die enorme stukken land die ze daarbij hebben :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99146257
DE, staat de lunch klaar? ik kom er aan *O*
pi_99146299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:54 schreef Den_Haag het volgende:
DE, staat de lunch klaar? ik kom er aan *O*
Jammer joh ik moet zo de deur uit :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99146384
Ik heb echt zin in morgenavond! Gaan we lekker naar de opera (Aïda) in Antwerpen *O*
Wel weer een goeie gelegenheid om een sjiek kleedje uit de kast te trekken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99146626
quote:
12s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens, leuke huisjes Dude maar idd wel afgelegen maar daar houden jullie wel van toch?

En heb je net een leuke suggestie getweet voor die enorme stukken land die ze daarbij hebben :P
Getweet nog wel. Hoe doe je dat ?
* volgt verdere digitale ontwikkeling
Dan had ik deze suggestie: paarden fokken en beeldentuin.
http://www.macadamhoeve.nl/ leuk voor een Jag ritje ms om de expositie te bezoeken van een kennis.
Voor ons té ver weg icm een andere verplichting.
JP maakt hele mooie stukken.
en de tuinman adopteren.
pi_99146738
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:05 schreef AnneX het volgende:

[..]

Getweet nog wel.
Dan had ik deze suggestie: paarden fokken en beeldentuin.
http://www.macadamhoeve.nl/ leuk voor een Jag ritje ms om de expositie te bezoeken van een kennis.
Voor ons té ver weg icm een andere verplichting.
JP maakt hele mooie stukken.
en de tuinman adopteren.
ah ook een idee!

Ik had als idee: redeenlegkip.nl ;)

Zie je, wij vullen die enorme tuin van Dude en Arty wel hoor 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99146750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb echt zin in morgenavond! Gaan we lekker naar de opera (Aïda) in Antwerpen *O*
Wel weer een goeie gelegenheid om een sjiek kleedje uit de kast te trekken.
of een nieuw sjiek kleedje ?

quoten sucks vanwege een script fout. Hebben jullie dat ook ?
pi_99146800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:08 schreef AnneX het volgende:

[..]

of een nieuw sjiek kleedje ?

quoten sucks vanwege een script fout. Hebben jullie dat ook ?
nee?

en nee, bruiloftskleedje doe ik aan ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:14:45 #119
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_99147019
Script fout komt alleen in Internet Explorer voor. Dat is ook de enige browser die behoorlijk panisch er op reageert.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 12:18:30 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99147179


Een deel van het dak van de Bierfeste is ingestort.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:36:17 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99147916
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Een deel van het dak van de Bierfeste is ingestort.
Het beleid van Co Adriaanse in Enschede is meteen al duidelijk. :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99147985
liggen onbekend aantal slachtoffers onder t puin -O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 12:39:51 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99148042
Inmiddels GRIP3.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:40:52 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99148076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
liggen onbekend aantal slachtoffers onder t puin -O-
Oeps, dat is minder grappig. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99148424
inmiddels is de comp. retetraag.
Ik voel de pijn van Steer en FreeCell.

Affijn, nog een suggestie voor Dude & Arty was een boerderijcamping met een biol. verantwoord winkeltje of in navolging van Sigme een autarkisch experiment.
Je eigen biggetjes en kalfjes en kipjes aaien en ( laten) slachten.

Verder lezen... op de mac.
pi_99148487
of masterclasses schrijven voor gevorderden.

Bah van zo'n groot ongeluk.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:06:32 #127
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99149054
Mn erector spinae voelt een beetje zuur aan vandaag :')
Confidence through competence
pi_99149120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mn erector spinae voelt een beetje zuur aan vandaag :')
wat meer spinazie eten.

Bah, m'n vader is met z'n werk nauw betrokken bij het twente stadion. Hij is gelukkig nu op vakantie, dusg een kans dathij daar is...wel schrikken, zeg!
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:18:43 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99149574
quote:
12s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens, leuke huisjes Dude maar idd wel afgelegen maar daar houden jullie wel van toch?

En heb je net een leuke suggestie getweet voor die enorme stukken land die ze daarbij hebben :P
Ik zag het. O+

De knaagdierenopvang en het asiel zullen ook aan de beurt komen.
Arty ziet de bui al hangen. :')

Maar we wachten er nog eventjes mee.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:22:45 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99149743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:05 schreef AnneX het volgende:

[..]

Getweet nog wel. Hoe doe je dat ?
* volgt verdere digitale ontwikkeling
Dan had ik deze suggestie: paarden fokken en beeldentuin.
http://www.macadamhoeve.nl/ leuk voor een Jag ritje ms om de expositie te bezoeken van een kennis.
Voor ons té ver weg icm een andere verplichting.
JP maakt hele mooie stukken.
en de tuinman adopteren.
Leuke tip AnneX! Gaan we een keer doen.

Met paarden heb ik dan weer niets. Maar je kan land wel verhuren aan paardenmensen natuurlijk. Zou best een optie zijn.
DE en jij hebben goede ideeën. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mn erector spinae voelt een beetje zuur aan vandaag :')
:9

Even lezen over dat ongeluk. Linkje van Borisz werkt hier niet.

Dag allemaal, fijne middag! :W
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:24:46 #131
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99149821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Een deel van het dak van de Bierfeste is ingestort.
Even bekeken vanaf de 10e etage hier, ziet er druk en heftig uit daar. Materieel zal het allemaal wel goed komen, maar er word gevreesd voor minimaal een dode las ik net...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99150407
Kom je nog aan werken toe verder TAV ?

Net een live verslag vanuit een gebouw to het stadion op BNR.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:47:50 #133
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99150827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:38 schreef AnneX het volgende:
Kom je nog aan werken toe verder TAV ?
Laatste uur even niet zoveel, het leeft hier enorm nu aangezien het om de hoek is. Ofwel: er komen steeds weer mensen langs met nieuwtjes en ooggetuigenverslagen, dat leidt nogal af ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:52:01 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99151049
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef TAV74 het volgende:


Laatste uur even niet zoveel, het leeft hier enorm nu aangezien het om de hoek is. Ofwel: er komen steeds weer mensen langs met nieuwtjes en ooggetuigenverslagen, dat leidt nogal af ;)
Kan me voorstellen dat de mensen daar er van slag door zijn. Hopelijk valt het qua persoonlijk letsel allemaal een beetje mee.

Insert spreekkoor: bij Twente gaat het dak eraf!!!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 13:52:30 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99151079
Zo maar eens naar de pont :P. Er is een IJmonddebat gaande. Moet Velsen fuseren met de andere IJmondgemeenten? Kortom Velsen samen met Beverwijk, Uitgeest en Heemskerk. Onderwerp staat al 40 jaar op de agenda :P en lijkt nu eens serieus over gepraat te gaan worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:37:40 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99153141
Toch helaas 1 dodelijk slachtoffer en 14 gewonden bij de Grolschveste volgens de burgemeester van Enschede.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99153736
Zojuist gearriveerd en ingelijst de poster De Kus van Gustav Klimt.
Op een mooie dikke kwaliteit (foto)papier.

Happy *O* en merci voor de tip van B en g.

Hahaha Uit onderzoek is gebleken dat...quote""De Kus van Gustave Klimt is het meest opbeurende meesterwerk in de moderne kunst en de favoriete stressverlichter bij vrouwen..." unquote
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:02:42 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99154298
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:50 schreef AnneX het volgende:
Zojuist gearriveerd en ingelijst de poster De Kus van Gustav Klimt.
Op een mooie dikke kwaliteit (foto)papier.

Happy *O* en merci voor de tip van B en g.

Hahaha Uit onderzoek is gebleken dat...quote""De Kus van Gustave Klimt is het meest opbeurende meesterwerk in de moderne kunst en de favoriete stressverlichter bij vrouwen..." unquote
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Ik heb het onderzoek gelezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 15:07:52 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99154536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens naar de pont :P. Er is een IJmonddebat gaande. Moet Velsen fuseren met de andere IJmondgemeenten? Kortom Velsen samen met Beverwijk, Uitgeest en Heemskerk. Onderwerp staat al 40 jaar op de agenda :P en lijkt nu eens serieus over gepraat te gaan worden.
Interessant debat :Y. Werd tenminste goed op de inhoud gedebatteerd. Heb het gevoel dat die fusie er wel gaat komen over vijf tot tien jaar. Mede door CvdK Remkes die als geheime agenda het opschalen van de gemeenten in zijn portefuille heeft :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99154933
Ja, dat is de bron.
Ik ga je niet quoten golfer, anders gaat-ie weer down en comp. is nodig voor
verslagen schrijven. :W

De geheime agenda van de CdK ? zegt-ie dat of weet je dat?
pi_99155174
er is een Picasso gestolen hoorde ik... Hoe krijg je dat voor elkaar? :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 15:22:55 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99155219
quote:
0s.gif Op
donderdag 7 juli 2011 15:16 schreef AnneX het volgende:

Ja, dat is de bron.
Ik ga je niet quoten golfer, anders gaat-ie weer down en comp. is nodig voor
verslagen schrijven. :W

De geheime agenda van de CdK ? zegt-ie dat of weet je dat?
Heb zo mijn politieke lijntjes lopen :+. Hij heeft het niet hardop gezet, maar er is niet voor niets een VVD'er als CvdK neergezet in Noord-Holland die een beetje moet doorpakken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:33:13 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99155694
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
er is een Picasso gestolen hoorde ik... Hoe krijg je dat voor elkaar? :o
Gewoon van de muur afhalen en ermee naar buiten lopen, dus. ;)

En België heeft nog steeds geen uitzicht op een regering. Voorstel van Di Rupo is afgwezen. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:51:27 #144
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99156552
Het ergste neveneffect van zo'n ongeval bij Twente is dat iedere internetheld ineens alles weet van stadionconstructies :')
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99157228
Oi, dat is schrikken dat stadion :o


En Leander is vandaag 12 van de 15x op tijd bij het potje geweest O+
En die drie keer was met hevige afleiding :P (nieuw speelgoed)
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:15:58 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99157701
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:05 schreef freecell het volgende:


En Leander is vandaag 12 van de 15x op tijd bij het potje geweest O+
En die drie keer was met hevige afleiding :P (nieuw speelgoed)
Heeft ie zo'n zwakke blaas dat ie zo vaak moet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99157726
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Gewoon van de muur afhalen en ermee naar buiten lopen, dus. ;)

En België heeft nog steeds geen uitzicht op een regering. Voorstel van Di Rupo is afgwezen. _O-
maar al die 100 alarmen eromheen dan?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99157744
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:51 schreef TAV74 het volgende:
Het ergste neveneffect van zo'n ongeval bij Twente is dat iedere internetheld ineens alles weet van stadionconstructies :')
net op het journaal riepen ze supporters op om niet te gaan kijken.
te laat :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99157784
vriendinnetje komt half 6 bij me eten voordat ze moet tennissen en ik haar toe ga juichen... en ik neem Dominos Pizza's mee *O* *O* :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99157809
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Heeft ie zo'n zwakke blaas dat ie zo vaak moet?
Het is een peuter :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')