abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99158812
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Op het menu hier vanavond: spaghetti met een saus van verse tomaten, gehakt, wortel, bleekselderij, paprika, prei, knoflook, ui, basilicum, rozemarijn en oregano. :9
das toch de originele bolognese? :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99158843
Sarabi's schuld dat ik aan de Dominos ga vnv }:|

en ook een beetje Bluezz & Golfer's schuld want die aten ook pizza }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99158888
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan mij niet herinneren dat mijn kind toen ie peuter was ook zo vaak moest plassen.
Maar goed, dat is intussen ook alweer 26 jaar geleden.
zooooo lang al? :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:46:34 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99158941
quote:
12s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi's schuld dat ik aan de Dominos ga vnv }:|

en ook een beetje Bluezz & Golfer's schuld want die aten ook pizza }:|
Ja hoor, geef ons maar weer de schuld. -O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:47:23 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99158972
quote:
12s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:


zooooo lang al? :P
Ja, toen was jij nog niet opgericht en laat staan dat je al aan de potjestraining toe was. :6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 16:48:54 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99159020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

das toch de originele bolognese? :9
komt in de buurt :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:54:24 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99159226
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:


das toch de originele bolognese? :9
Vrijwel.
Bij mij ontbrekende ingrediënten: wijn, room en spek.
Gaat op het laatst natuurlijk nog wat olijfolie en geraspte echte parmezaanse kaas overheen ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99159734
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 07:46 schreef PdeHoog het volgende:


Werk ze Bloessie *O* Ik ben ook bezig op weg te gaan naar kantoor. Het is gewoon weer leuk en uitdagend om naar kantoor te gaan :o Je weet gewoon niet wat de dag gaat brengen _O-
Klinkt goed Pee ^O^
Vandaag had de nieuwe doc voor het eerst spreekuur. Ging best goed, al moest ik wel veel sturen en in de gaten houden :D Maar we hebben het gered *O*
pi_99159747
mooi zo Bluezz :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99159925
Nu eens nuttig doen : strijken (blegh) dat zijn van die vooruitschuifdingen, tot ze echt eens moeten :)

maar vanmiddag wel even naar bergen op Zoom geweest en super leuke schoenen gekocht dus ik een content mens, die strijk kan dan ook wel ff :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99159999
Ik strijk bijna nooit :o :D :@ met uitzondering van mn linnen broek.
g ook geloof ik alleen eens een overhemd zo af en toe (8>
pi_99160007
Hoi :) Terug van werk :) Nog maar 4 te gaan *O*

En ik ben zo blij dat ik geen strijkplank heb _O-
pi_99160034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik strijk bijna nooit :o :D :@ met uitzondering van mn linnen broek.
g ook geloof ik alleen eens een overhemd zo af en toe (8>
pakken dragende man hier he? overhemden genoeg :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99160466
Ow ja dat jongt lekker aan :')
pi_99160999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:50 schreef borisz het volgende:
De AVRO haalt Fort Boyard uit de mottenballen *O*. Ik kijk er nog wel eens naar op de Franse zenders erg leuk.

Helaas met BN'ners :{
De Nostalgie! Ik was dól op dat programma :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99161018
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De Nostalgie! Ik was dól op dat programma :D
ja alleen jammer dat ze t weer met bn-ers doen vind ik, met gewone mensen is leuker (vind ik ook bij WIDM)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99161162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef DarkElf het volgende:

ja alleen jammer dat ze t weer met bn-ers doen vind ik, met gewone mensen is leuker (vind ik ook bij WIDM)
Voor mij zouden de meeste BN-ers al ON-ers zijn. Als ik de cast van Wie is de Mol lees denk ik ook bij állemaal: wie?! Maar ik ben het met je eens hoor :Y Ik vind gewone mensen veel interessanter dan zogenaamde interessante mensen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99161187
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor mij zouden de meeste BN-ers al ON-ers zijn. Als ik de cast van Wie is de Mol lees denk ik ook bij állemaal: wie?! Maar ik ben het met je eens hoor :Y Ik vind gewone mensen veel interessanter dan zogenaamde interessante mensen.
Mij zeggen de meeste 'bn'ers ook niets :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99162116
:W Net te horen gekregen dat ik volgend jaar de klas krijg waar ik op hoopte en dat mij nieuwe duo-collega tijdens haar zwangerschapsverlof vervangen gaat worden door een man :o :D Ik ben heel benieuwd :Y en blij met mijn aanstaande groepje *O*
pi_99162151
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
:W Net te horen gekregen dat ik volgend jaar de klas krijg waar ik op hoopte en dat mij nieuwe duo-collega tijdens haar zwangerschapsverlof vervangen gaat worden door een man :o :D Ik ben heel benieuwd :Y en blij met mijn aanstaande groepje *O*
Klinkt leuk *O* Welke groep is het?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99162291
Wat fijn Sun *O* ik ben benieuwd welke klassen/kinderen nu weer samen komen in een klas op mijn werk
pi_99162410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt leuk *O* Welke groep is het?
Nog steeds groep 7 :)
pi_99162462
Lijkt me een leuke groep, Sun, groep 7 :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99162828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me een leuke groep, Sun, groep 7 :Y
:Y vooral de leerstof vind ik erg leuk! Qua gedrag is het me soms iets te gepuber, maar het zal wel schelen dat ik volgend jaar 10 kinderen minder heb dan dit jaar _O_ _O_
pi_99162963
Leuk vooruitzicht Sun ^O^

En Fort Boyard, leuk *O* (hopelijk)
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:34:39 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99162968
Klink goed Sunny. *O*

heb je nou ook al iets gehoord over je studie-aanvraag?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99162972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:

:Y vooral de leerstof vind ik erg leuk! Qua gedrag is het me soms iets te gepuber, maar het zal wel schelen dat ik volgend jaar 10 kinderen minder heb dan dit jaar _O_ _O_
Ik had nou net het idee dat dat gepuber pas echt goed begint in groep 8 en dat je er in groep 7 nog niet zo heel veel van merkt. Fout gedacht dus ;) En de leerstof lijkt me idd leuk :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99162992
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
Klink goed Sunny. *O*

heb je nou ook al iets gehoord over je studie-aanvraag?
Ik hoop dat die brief morgen komt }:|
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:35:34 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99162998
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:


Ik had nou net het idee dat dat gepuber pas echt goed begint in groep 8 en dat je er in groep 7 nog niet zo heel veel van merkt. Fout gedacht dus ;) En de leerstof lijkt me idd leuk :Y
Ze worden steeds jonger als ze beginnen te puberen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99163031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had nou net het idee dat dat gepuber pas echt goed begint in groep 8 en dat je er in groep 7 nog niet zo heel veel van merkt. Fout gedacht dus ;) En de leerstof lijkt me idd leuk :Y
Nou, vooral na de kerstvakantie neemt het gepuber toe.. daar voor zijn het nog echt 'kinderen' ;)
pi_99163040
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:35 schreef golfer het volgende:

Ze worden steeds jonger als ze beginnen te puberen.
Nou, bij mijn ex op de basisschool toen hij groep 8 had was ik echt enorm verbaast over de meisjes :o Sexy kleren, make-up en...flirten met de meester :@ :@ :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:39:31 #190
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99163118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, bij mijn ex op de basisschool toen hij groep 8 had was ik echt enorm verbaast over de meisjes :o Sexy kleren, make-up en...flirten met de meester :@ :@ :@
Wordt steeds jonger, pr0n is ook steeds toegankelijker, dat moet perceptie van opgroeiende kinderen tegenwoordig toch beïnvloeden.

Vroeger toen we nog in grotten woonden hadden we geen geairbrushde playboymodellen met kaalgeschoren venusheuvels :|W
Confidence through competence
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:39:51 #191
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99163127
En daarom, CDA stemmen.
Confidence through competence
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:40:37 #192
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99163158
Praatje met begeleider gehad, lijkt erop dat ik toch ff terug naar de CT scanner moet. Kost me weer wat dagen werk. Moet ook schrijven. Stress, toch nu een beetje. Weet niet of ik het voor september haal, en dat wil ik toch wel erg graag.
Confidence through competence
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 18:40:41 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99163161
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
En daarom, CDA stemmen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99163166
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
En daarom, CDA stemmen.
Ik geloof dat het dan SGP moet worden O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:41:09 #195
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99163184
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:40 schreef borisz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Volgens mij is het een muis :')
Confidence through competence
pi_99163216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:

Volgens mij is het een muis :')
Dat is een rattenstaart :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99163271
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Praatje met begeleider gehad, lijkt erop dat ik toch ff terug naar de CT scanner moet. Kost me weer wat dagen werk. Moet ook schrijven. Stress, toch nu een beetje. Weet niet of ik het voor september haal, en dat wil ik toch wel erg graag.
Jesses daar zit je ook niet op te wachten :{ Doorstomen 5.0 dus *O* Knieën Schouders eronder dus!! w/ :*
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:44:18 #198
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99163282
Confidence through competence
pi_99163295
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:40 schreef borisz het volgende:


[ afbeelding ]
Max de Rat >:)
pi_99163410
Ahh we moeten gaan opruimen maar ik heb zo geen zin
Ga de kittens trouwens wel missen deze week O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:49:50 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99163469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:39 schreef Stereotomy het volgende:


Wordt steeds jonger, pr0n is ook steeds toegankelijker, dat moet perceptie van opgroeiende kinderen tegenwoordig toch beïnvloeden.

Vroeger toen we nog in grotten woonden hadden we geen geairbrushde playboymodellen met kaalgeschoren venusheuvels :|W
Nou, ik heb anders toch wel wandschilderingen in mijn tijd gezien die er ook niet om logen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 18:51:24 #202
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99163525
Broertje belde net. Is weer een week afgemat :+. De opleiding gaat de laatste fase in. Hij heeft in totaal 12 uur geslapen de afgelopen vier dagen. :+.

De laatste maand van de opleiding is ingegaan. Tot nu toe zijn ze heel tevreden over hem. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99163993
hoi!

Wat doet je broertje voor opleiding Boris?

Avondje/nachtje nijmegen was leuk :) We hebben alle afleveringen van Game of thrones achter elkaar gekeken :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juli 2011 @ 19:06:55 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99164057
Nu de militaire basisopleiding. :). De bedoeling is dat hij daarna door gaat voor vliegtuigmonteur bij defensie. Maar goed dat is nog lang niet zeker door de bezuinigingen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99164265
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:05 schreef Aure het volgende:
hoi!

Wat doet je broertje voor opleiding Boris?

Avondje/nachtje nijmegen was leuk :) We hebben alle afleveringen van Game of thrones achter elkaar gekeken :D
Hoeveel zijn dat er wel niet? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99164331
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
Nu de militaire basisopleiding. :). De bedoeling is dat hij daarna door gaat voor vliegtuigmonteur bij defensie. Maar goed dat is nog lang niet zeker door de bezuinigingen.
Ahh vandaar :) Ik hoop dat ie het redt! Maar dat zal vast wel :)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoeveel zijn dat er wel niet? :D
valt mee, 10 :D
We gingen om half 5 slapen :')
pi_99164336
Pff zo eens even een partytent opzetten bij Thijs ouders in de tuin.. #waarhaalikdeenergievandaan :P
pi_99164352
Whehe Aure :D
Klinkt gezellig!

De uiteindelijke eindscore potje vs grond is 15-3 geworden *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')