Vooral dingen passenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hebben jullie zoveel te regelen daaro?
Omdat je laatst postte over de symbolische rib uit je lijf en ringen aanschaf:
Laatst zag ik dat "onze" trouwringen nog steeds worden gemaakt door de goudsmid.
Inmiddels waren ze in prijs verviervoudigd van guldens naar euro's ook nog.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu al?ik lig trouwens, wil je me alsjeblieft even instoppen?
is al zo'n tijd geleden
Stopt FFT in.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu al?ik lig trouwens, wil je me alsjeblieft even instoppen?
is al zo'n tijd geleden
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Truste Krakke en succes met wat je te wachten staat.
Bedankt!quote:
Ik hoest nog na 3 weken Frankrijk....quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah, na 1,5 week nog steeds hoesten en benauwd/zere longen.. mag van mij wel eens over gaan nu
Hmm.. en ik heb een kind in de klas met kinkhoest..quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoest nog na 3 weken Frankrijk....
Achteraf gezien had ik gewoon een bronchitus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah, na 1,5 week nog steeds hoesten en benauwd/zere longen.. mag van mij wel eens over gaan nu
Daar verdenk ik mezelf ook van ja.. Heb vaker lang last van hoest..quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik gewoon een bronchitus.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vaar op dit moment vooral op hoge snelheid naar Groningen.
Nog een kleine week. Mijn studenten zijn al wel vrij!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dag Dude.
Heb jezelf al vakantie ? of de regio waar je werkt?
Nu al weer? Gekkerd! Je moet vast gewoon nog een beetje acclimatiseren. En voor je het weet is het hier ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi Dude!
Ik ben net terug ven de vakantie en ik ben alweer aan vakantie toe.
Ik ga lurken in je Franse logeerkids!
Ik doe er anders alles aan, dus aan mij ligt het niet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de welvaart gaat het niet zo goed.
Peetje!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DudetjeNet laatste afleveringen Jr. Masterchef Australia erdoorheen gejaagd. Met recht emo-TV
Maar men....dat soort kookwerk......
![]()
Heb je dat niet gevraagd?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm.. en ik heb een kind in de klas met kinkhoest..
Hoe bedoel je?? Ik weet dat ik een kind in de klas het met kinkhoest en ik sprak zijn moeder vanavond en die hielp me er aan herinneren toen ik vertelde dat ik zoveel hoestte.quote:
Naja, niet zo fijn dat je misschien kinkhoest in je klas hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? Ik weet dat ik een kind in de klas het met kinkhoest en ik sprak zijn moeder vanavond en die hielp me er aan herinneren toen ik vertelde dat ik zoveel hoestte.
Niet misschien; zéker. Alleen is het besmettelijk vóór je symptomen hebt dus heeft het geen zin kinderen thuis te laten die het hebben als ze verder niet ziek zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja, niet zo fijn dat je misschien kinkhoest in je klas hebt.
Nounou Boortje, ik zou het wel weten hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb een nieuwe bijnaam; 'pijnboompit'
oja en Boris; je mag altijd een zakje ongebrande noten bij me halen hoorhaha
Steer schijnt een leven te hebben tegenwoordigquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Godverpielekes besta jij ook nog!
Oh, dat is wel heel akelig!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet misschien; zéker. Alleen is het besmettelijk vóór je symptomen hebt dus heeft het geen zin kinderen thuis te laten die het hebben als ze verder niet ziek zijn.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Peetje!![]()
Niet huilen jongen, het is maar een filmAustralische kookserie.
Doe es normaal, dat 12 jarigen je eruit koken....Tss.........quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als ik al huil is het omdat ik faal
Omdat 12-jarigen mij eruit koken
WAAROM OH WAAROM?!!!!!
[me=PdeHoog] moest even de emo-TV afreageren
[/me]
Nu weer verder Delta Force-soundtrack luisteren en foto's uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |