Moeten ze ook niet meer doen. Was leuk voor één keer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef marcodej het volgende:
Die eindgrapjes door Jakobs worden wel steeds slechter.
Of gewoon de redactie van DWHN erop loslaten...die kunnen sosm aardig scherp uit de hoek komen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef larry91 het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet meer doen. Was leuk voor één keer.
Ach, het programma moet nog groeien. Die grapjes en ook die duif zullen toch wel een keer geschrapt worden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef marcodej het volgende:
Die eindgrapjes door Jakobs worden wel steeds slechter.
Denk het niet. Je kunt ook niet blijven zeggen dat het nog moet groeien, ze hebben al een kwart van de uitzendingen gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ach, het programma moet nog groeien. Die grapjes en ook die duif zullen toch wel een keer geschrapt worden.
Ben vd Burg niet kennenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
De Belg viel wel mee toch? Die krullebol was wel vreselijk irritant ja.
http://lmgtfy.com/?q=Ben+vd+Burgquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie? En waar moet ik die van kennen dan?
Ik heb wel wat beters te doen dan vreselijk irritante mensen te zitten googlenquote:
Ik heb het altijd leuk gevonden, de avondetappe. Maar nu ik weet dat het stopt vind ik het erg saai allemaal. Maar ja, zul je zien dat je het mist volgend jaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef danos het volgende:
Voor het tijdstip van uitzending gewoon topprogramma, weet niet of ik er wakker voor zou blijven. Jakobs blijft het leuk doen en Danny heeft leuke weetjes. Het gaat tenmindste ook over actuele en interessante zaken.
Ben Smeets redelijk zat, het sfeertje is er altijd goed, maar dat is het dan ook. Volgens mij iig laatste avond vn De Reus, wellicht dat het dan beter gaat worden, afgelopen dagen ging de hand automatisch naar de afstandsbediening na 20 minuten.
Dat is nog het leukste.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een verhaal verzint Wilfred er ook omheen
Dat zou op zich ook kunnen betekenen dat mensen zich meer aan TdJ ergeren dan aan de avondetappe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch mooi dat dit topic 10 is, terwijl de avondetappe nog bij topic 4 zit
=>
TDJ >>> De Avondetappe
dat zijn de eerste tekenen van hersendood.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef larry91 het volgende:
[..]
Betrapte mezelf erop dat ik vanochtend op de badkamer het liedje aan het neuriën was
Is ook weer waar...en de kijkcijfers zijn licht in het voordeel van De avondetappequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef franklop het volgende:
of dat er veel mensen (zoals ik) de Avondetappe vanuit bed kijken, zonder laptop/pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |