Inderdaad, gister kon genee zn lach al niet meer inhouden toen hij Dries moet aankonidgen. Heerlijke zelfspot heeft die man.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...en met die slotact van Dries geven ze aan dat ze zich zelf totaal niet serieus nemen...ik mag dat relativeringsvermogen wel
Dit ís VI, alleen met Jakobs ipv vd Gijp, en wielrennen ipv voetbal. Geef Jacobs een zwarte bril en laat en een beetje grijs haar groeien, en je ziet het verschil niet eens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind Genee gewoonweg beter bij VI passen
driekwart zekerquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Echt geen conditie die gozer. Hij is halfdood.
Als hij het doorzet, moet het er inzitten ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
Over een paar jaar wint Ligthart een massasprint in een Tour
voornamelijke bij Polti verdient volgens mijquote:
nog geen 22.00quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De tourquiz. Ik dacht dat Dries al wam
Sprinter niet. Hij is gewoon snel, maar een topsprinter nee. Kelderman is de meest veelzijdige renner die we de afgelopen 10 jaar gehad hebben, maar toch meer een klassementsrenner/klimmer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Wilco Kelderman is een sprinter klimmer en tijdrenner in 1
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:58 schreef exile79 het volgende:
Hehe, Genee weer zogenaamd onbewust Skoda noemend...Ka-tsjingggg
Ik vind dat humor. Dat is nou die knipoog van het programma. en ze doen er totaal niet moeilijk over dat Skoda ze mega sponsort.quote:
I knowquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:00 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vind dat humor. Dat is nou die knipoog van het programma. en ze doen er totaal niet moeilijk over dat Skoda ze mega sponsort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |