quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Renesite het volgende:
Is wel een leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat is dat voor adaptar? Er zit geen draadje aan...![]()
Ok ik vind je een lief gezichtje hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? Jij kent alleen nog maar een foto als hierboven en die ene met zonnebril. Of niet
Indien niet dan is er iets doorgestuurd
Owquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ik vind je een lief gezichtje hebben
Verlichting dat werkt met zo'n hallogeendinges.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is wel een leuke foto.
Wat is dat voor adaptar? Er zit geen draadje aan...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Was je maar x jonger net zo oud als mij
!
Jup, geboren in Brazilië en na anderhalf jaar naar Nederland gekomen ofzo. Woont in Amsterdam, is VJ bij een Belgische zender..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die jongen komt uit Nederland dus?
Okquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, geboren in Brazilië en na anderhalf jaar naar Nederland gekomen ofzo. Woont in Amsterdam, is VJ bij een Belgische zender..
waar is dat vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
Ik heb al de hele dag "Mwooooaaaaah, Gertje...!" in mijn kop
Jup.. Ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
EN ik heb zeker mijn pedo pas nodig
is er wat kapot?quote:
wat dan?quote:
Is het al kerst?quote:
quote:
quote:En FOK! is stuk, ik kan niet meer posten/quoten op de laptop, het beeld bevriest en dan moet ik spastisch gaan muizen en dan komt er te staan dat er een langlopend script op de pagina staat en dan moet ik die twee keer stoppen, posten en dan begint het weer van voor af aan.
Ah, dat herken ik op mijn werk. Erg frustrerend. IE 8 op windows 7 en het gaat naatje.quote:
Hij draait mede IE 9quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
Het was volgens mij een bekend probleem, maar Danny is niet zo'n fan van IE.
Macbook kopen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
Okay.. Thanks.
Dat wordt dus nog alleen maar FOK!ken op iPod want het is iedere dag wel wat met de laptop. Scripts, helemaal niet kunnen posten, niet laden, afsluiten, foutmeldingen. Ik word knettergek
Dicteerbestand ingeladen in 2 minutenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Volgende show start in: 00:25:30
#itunesfestival
Image van mijn werk, helaasquote:
Ik wou gillen, DAT KAN HEUL NIET!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
Okay.. Thanks.
Dat wordt dus nog alleen maar FOK!ken op iPod
quote:
Een andere browser zou kunnen helpen, maar ik denk niet dat dat hem gaat worden he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
Okay.. Thanks.
Dat wordt dus nog alleen maar FOK!ken op iPod want het is iedere dag wel wat met de laptop. Scripts, helemaal niet kunnen posten, niet laden, afsluiten, foutmeldingen. Ik word knettergek
Ik zit al 99% van de tijd op mijn iPod te FOK!ken omdat laptops sowieso vertyfte dingen zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou gillen, DAT KAN HEUL NIET!
Maar dat weet ik dus niet zeker.
Nopesquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een andere browser zou kunnen helpen, maar ik denk niet dat dat hem gaat worden he?
Heus wellll, snap je beeest.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar ben ik te dom voor, sorry.
En kan er niks aan doen Zero want de laptop is van het hele gezin, Ron en ik moesten al een week bedelen voor we de startpagina van startpagina.nl naar Google mochten veranderen.
Mijn vrouw ook. Die heeft een macbook, maar pakt liever de ipodquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit al 99% van de tijd op mijn iPod te FOK!ken omdat laptops sowieso vertyfte dingen zijn
Wtf!? Hoe heet zo'n ding dan waar je alleen muziek mee kan luisteren!?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit al 99% van de tijd op mijn iPod te FOK!ken omdat laptops sowieso vertyfte dingen zijn
Steen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!? Hoe heet zo'n ding dan waar je alleen muziek mee kan luisteren!?
"alles op een rijtje"quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Startpagina? Bestaat dat nog?
*kijkt*
Goffer... het bestaat nog![]()
!
http://www.startpagina.nl
En die website moet het wiel zo te zien nog uitvinden
Whehequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij hou je niet voor de gek, da's een rapper.
Waarom zou je dat in jezusnaam willen!? Die Layout is al perfectquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoopte nog een beetje de blokken te kunnen verslepen, maar zelfs dat gaat niet![]()
Mama en papa zoeken ook alles op met Ilse, dat al drie eeuwen dood is. En als ze naar een site willen, bijvoorbeeld FOK!, gaan ze naar Ilse, typen ze in: forum fok en gaan zo naar FOK!. Alleen dan bij alle sites.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoopte nog een beetje de blokken te kunnen verslepen, maar zelfs dat gaat niet![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in jezusnaam willen!? Die Layout is al perfect
Niets meer aan doen
Dit verdient eigenlijk een KLB topicquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama en papa zoeken ook alles op met Ilse, dat al drie eeuwen dood is. En als ze naar een site willen, bijvoorbeeld FOK!, gaan ze naar Ilse, typen ze in: forum fok en gaan zo naar FOK!. Alleen dan bij alle sites.
Doen leraren ook bij YouTube trouwens.
Nou kiek 'ns oanquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
Binnenkort een sollicitatiegesprek
Wel een saaie kantoorbaan, maar beter iets dan niets toch
En ook nog per 1 november
Via via, maar lekker boeiend
dat van mij? Nee dat was een echiequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik dacht een City Ville iets.Doe dan dit maar.
Napster.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Siep jou heb ik even nodig
DM of PM?
Pm, ik zit nog op telefoon en nee don't askquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Siep jou heb ik even nodig
DM of PM?
Providersquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Pm, ik zit nog op telefoon en nee don't ask
okquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb alles maar foutje in het wijkcentrum .........quote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steedsquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef Pheno het volgende:
En nu weer zoeken hoe ik comic sans uit kan zetten
Ik niet, ik ga weer verder met Super Mario 3DSquote:
Kun je mij Mario en Donkey voor de normale DS even toesturen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga weer verder met Super Mario 3DS
Noooooooooooh!quote:
Waar is die positieve c_a van een paar dagen terug?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk overigens dat het de eerste keer niet lukt
Ik heb mijn twijfels....
Mijn eicel was maandag nog maar 12 mm, en 2 dagen later 21 mm.... (dag 13)
Normaal is mijn eicel pas op dag 16 21 mm....
Dus ik denk dat we te vroeg zijn
Wacht ik ben kwijt waarover dít nou weer gaatquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk overigens dat het de eerste keer niet lukt
Ik heb mijn twijfels....
Mijn eicel was maandag nog maar 12 mm, en 2 dagen later 21 mm.... (dag 13)
Normaal is mijn eicel pas op dag 16 21 mm....
Ja maar had nu een duitser, een andere arts. En ik dacht, het kan onmogelijk dat mijn eicel opeens 9 mm gegroeid squote:Op woensdag 6 juli 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar is die positieve c_a van een paar dagen terug?
IUIquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wacht ik ben kwijt waarover dít nou weer gaat
Kan het niet vrijdag of zaterdag, want je zou morgen moeten toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar had nu een duitser, een andere arts. En ik dacht, het kan onmogelijk dat mijn eicel opeens 9 mm gegroeid s
Ik zei nog: is het geen bleodvaatje (die zat er maandag ook namelijk)
Ik heb die spuit al gehadquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan het niet vrijdag of zaterdag, want je zou morgen moeten toch?
ja dat wel, maar ze hebben hem al laten springenquote:
Ah, ik zal gewoon voor je duimen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb die spuit al gehad
Dus het moet morgen, mijn eitje springt morgenochtend ofzo
[..]
ja dat wel, maar ze hebben hem al laten springen
Maar ik heb zo'n gevoel dat ze mijn bloedvat hebben gemetenEn niet me eitje
Ja dat is de bedoelingquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
Schat wacht het nu maar af, hij kan al springen nu
Je gevoel spreekt je soms heus tegen, hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Mijn gevoel is gewoon niet goed
Dan duimen we harderquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Mijn gevoel is gewoon niet goed
tot nu toe heeft mijn gevoel me niet in de steek gelatenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je gevoel spreekt je soms heus tegen, hoor.
ik heb het nodig jaquote:
dank jequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop mee, Miran, dat het nu wel lukt!
Wat is er dan met dat gevoel van de afgelopen dagen gebeurd?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tot nu toe heeft mijn gevoel me niet in de steek gelaten
quote:[..]
ik heb het nodig ja
Ja dat was weg na vanmorgen. Ik lag ook helemaal niet op me gemak bij die dokter. En ik had zo'n gevoel dat die co assistente het ook maar raar vond dat hij opeens zo groot was. En die lulde nog met mij mee, ja er zat maandag idd een groot bloedvatquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is er dan met dat gevoel van de afgelopen dagen gebeurd?
[..]
Dat geloof ik niet, want ik heb mijn eisprong altijd op dag 16quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
Miran, het kan ook zijn dat die ander fout zat
Ik zou schuimbekkend en trillend op de grond liggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef Renesite het volgende:
Mijn mobiel is al 2 uur leegWat een rust
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou schuimbekkend en trillend op de grond liggen
ik ook! Heb ook altijd een 2de opgeladen batterij bij mijquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou schuimbekkend en trillend op de grond liggen
Dat kan niet... jouw mobieltje is dan of leeg óf afgepakt zodat een ander zn ding kan doen omdat de telefoon uit isquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou foto's maken van jullie schuimbekkende smoeltjes. Maar dan moeten jullie wel even stil liggen!
Dan houd ik hem hoog, komen jullie toch niet bij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan niet... jouw mobieltje is dan of leeg óf afgepakt zodat een ander zn ding kan doen omdat de telefoon uit is
ah vandaar geen reacties!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef Renesite het volgende:
Mijn mobiel is al 2 uur leegWat een rust
Pimp.quote:
Ik zal je als klimboom gebruikenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan houd ik hem hoog, komen jullie toch niet bij.
Oh?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan houd ik hem hoog, komen jullie toch niet bij.
Ik reageer op deze post.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verrek, je lijkt me een goede klimmer.
die is leukquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Zeroku het volgende:
Nog maar 10 uur en 11 minuten voor Bioshock 2 is geïnstalleerd.
Zo te horen zal het dan ook wel lekker speelbaar zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Zeroku het volgende:
Nog maar 10 uur en 11 minuten voor Bioshock 2 is geïnstalleerd.
Wiequote:
Rauzer was toch al een tijdje mod?quote:
Op welk moment?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik moest vanochtend alweer een paar traantjes laten.. Grr.. Hopen dat ik het morgen droog hou
Ja, vriend van me heeft echt een shitload aan spellen gekochtquote:
Internet =/= ingame performance.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo te horen zal het dan ook wel lekker speelbaar zijn![]()
Ik ben al vier weken blauw en heb al hele gesprekken met je gehadquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
Ik had hem nog niet hier gezien blauw zijnde, ik he?
Misschien was ze zelf ook "blauw".quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben al vier weken blauw en heb al hele gesprekken met je gehad
Schatje, ik zie alles rozequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben al vier weken blauw en heb al hele gesprekken met je gehad
quote:
Oké, mysterie opgelost, nu op naar het volgende!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
Ik had hem nog niet hier gezien blauw zijnde, ik he?
Oh dus ik zit niet op een roze wolk enzo, okequote:
Mijn slechte garp, wat doe jequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dus ik zit niet op een roze wolk enzo, oke
Echt he? Mannenquote:
Tour du jour faalt echt hard. Dan wint de Avondetappe echt dik, al kijk ik dat ook niet altijd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef Rauzer het volgende:
Vaduz wat vind jij leuker, Tour du Jour of Avondetappe?
Is tour de jour van Wilfred?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tour du jour faalt echt hard. Dan wint de Avondetappe echt dik, al kijk ik dat ook niet altijd.
Is niks te volgen, ik ben een setje, zeggen ze, de rest is privequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat verhaal heb ik niet helemaal gevolgd.
ja! Ik hoorde het!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:47 schreef Rauzer het volgende:
PATRIQUE! Weet je wel dat ik vorige week aan je gedacht heb?
ja is je collega lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Een collega trok vandaag 2x z'n shirt uit, voor mn neus.
Ik vond het fijn!
Ja, Steam doet dat tegelijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging toch om installeren, niet downloaden?
ik wil picsquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
z'n hoofd is niet zo.. Maar dat lijf.. #nomnomnom
Zak over zijn porum trekken. En wat c_a zegt!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
z'n hoofd is niet zo.. Maar dat lijf.. #nomnomnom
Ja vreemd hequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tour du jour faalt echt hard. Dan wint de Avondetappe echt dik, al kijk ik dat ook niet altijd.
Ik heb speciaal voor jou een nieuwe foto op m'n Facebook gezetquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja! Ik hoorde het!
Je bent wel lief, een beetje.. Soms.. Heeeeel soms!
Een setje met wiequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Is niks te volgen, ik ben een setje, zeggen ze, de rest is prive
Wat is je Facebook. :333333333333333quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een nieuwe foto op m'n Facebook gezet.
Die kale Jakobs moet de Rene vd Gijprol invullen. Hij probeert aardig, maar het is het niet. Genee kan verder niet zo meepraten omdat hij weinig met wielrennen heeft. Het aanschuiven van Derksen was wel grappig, maar te gemaakt en ook hem ontbeert vakkennis.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja vreemd he? Met het WK had ik het juist andersom, vond ik VI Oranje veel leuker dan Studio Sportzomer!
link naar je facebook?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij is hier ergensquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat was zó'n loser.quote:
Derksen wist elke discussie om te praten naar een voetbaldiscussiequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die kale Jakobs moet de Rene vd Gijprol invullen. Hij probeert aardig, maar het is het niet. Genee kan verder niet zo meepraten omdat hij weinig met wielrennen heeft. Het aanschuiven van Derksen was wel grappig, maar te gemaakt en ook hem ontbeert vakkennis.
Whehequote:
Heb lang getwijfeld om de foto überhaupt te plaatsen, zulke reacties zijn dan niet zo tof.quote:
Dat fietsen van bekende NLers is echt genant.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Derksen wist elke discussie om te praten naar een voetbaldiscussie.
Is die shit nog ergens terug te kijken? Op YT ofzo?quote:
Via eh... iTunesquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is die shit nog ergens terug te kijken? Op YT ofzo?
Nouja, zal wel ergens te downloaden zijn ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Via eh... iTunes
Misschien ook wel via YT, dat weet ik eigenlijk niet
mja die andere foto is iets teveel Calvé Pindakaasquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Deze foto vind ik leuker Rauz, zo lekker Calvé Pindakaas!
Mét stukjes!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja die andere foto is iets teveel Calvé Pindakaas
Wie?quote:
quote:
Ik vind het best goed!quote:
Ik reken even terug hoe oud je toen was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Linkin Park is ook echt zo'n band waar ik begin 2000 veel naar luisterde, en nu heb ik ineens een luisterrevival.
10,11, 12. :3quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik reken even terug hoe oud je toen was.
Haaiquote:
Nou, moet je niet vragen hoe.. pffff, had echt geen zin meer vanmiddagquote:
quote:
Wellesquote:
Naar complimentjes vissen heet dit!quote:
quote:
Geluktquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naar complimentjes vissen heet dit!
het is je vergevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1647230/1/50#99129692
Dat kun je niet zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1647230/1/50#99129692
As if.quote:
Ik heb het ook heet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb het heet
het is ook heet toch
Wat? Waar opnemen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kun je even opnemen, heb juicy nieuws voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |