quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Renesite het volgende:
Is wel een leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat is dat voor adaptar? Er zit geen draadje aan...![]()
Ok ik vind je een lief gezichtje hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? Jij kent alleen nog maar een foto als hierboven en die ene met zonnebril. Of niet
Indien niet dan is er iets doorgestuurd
Owquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ik vind je een lief gezichtje hebben
Verlichting dat werkt met zo'n hallogeendinges.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is wel een leuke foto.
Wat is dat voor adaptar? Er zit geen draadje aan...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Was je maar x jonger net zo oud als mij
!
Jup, geboren in Brazilië en na anderhalf jaar naar Nederland gekomen ofzo. Woont in Amsterdam, is VJ bij een Belgische zender..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die jongen komt uit Nederland dus?
Okquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, geboren in Brazilië en na anderhalf jaar naar Nederland gekomen ofzo. Woont in Amsterdam, is VJ bij een Belgische zender..
waar is dat vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
Ik heb al de hele dag "Mwooooaaaaah, Gertje...!" in mijn kop
Jup.. Ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
EN ik heb zeker mijn pedo pas nodig
is er wat kapot?quote:
wat dan?quote:
Is het al kerst?quote:
quote:
quote:En FOK! is stuk, ik kan niet meer posten/quoten op de laptop, het beeld bevriest en dan moet ik spastisch gaan muizen en dan komt er te staan dat er een langlopend script op de pagina staat en dan moet ik die twee keer stoppen, posten en dan begint het weer van voor af aan.
Ah, dat herken ik op mijn werk. Erg frustrerend. IE 8 op windows 7 en het gaat naatje.quote:
Hij draait mede IE 9quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
Het was volgens mij een bekend probleem, maar Danny is niet zo'n fan van IE.
Macbook kopen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
Okay.. Thanks.
Dat wordt dus nog alleen maar FOK!ken op iPod want het is iedere dag wel wat met de laptop. Scripts, helemaal niet kunnen posten, niet laden, afsluiten, foutmeldingen. Ik word knettergek
Dicteerbestand ingeladen in 2 minutenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Volgende show start in: 00:25:30
#itunesfestival
Image van mijn werk, helaasquote:
Ik wou gillen, DAT KAN HEUL NIET!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
Okay.. Thanks.
Dat wordt dus nog alleen maar FOK!ken op iPod
quote:
Een andere browser zou kunnen helpen, maar ik denk niet dat dat hem gaat worden he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
Okay.. Thanks.
Dat wordt dus nog alleen maar FOK!ken op iPod want het is iedere dag wel wat met de laptop. Scripts, helemaal niet kunnen posten, niet laden, afsluiten, foutmeldingen. Ik word knettergek
Ik zit al 99% van de tijd op mijn iPod te FOK!ken omdat laptops sowieso vertyfte dingen zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou gillen, DAT KAN HEUL NIET!
Maar dat weet ik dus niet zeker.
Nopesquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een andere browser zou kunnen helpen, maar ik denk niet dat dat hem gaat worden he?
Heus wellll, snap je beeest.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar ben ik te dom voor, sorry.
En kan er niks aan doen Zero want de laptop is van het hele gezin, Ron en ik moesten al een week bedelen voor we de startpagina van startpagina.nl naar Google mochten veranderen.
Mijn vrouw ook. Die heeft een macbook, maar pakt liever de ipodquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit al 99% van de tijd op mijn iPod te FOK!ken omdat laptops sowieso vertyfte dingen zijn
Wtf!? Hoe heet zo'n ding dan waar je alleen muziek mee kan luisteren!?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit al 99% van de tijd op mijn iPod te FOK!ken omdat laptops sowieso vertyfte dingen zijn
Steen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!? Hoe heet zo'n ding dan waar je alleen muziek mee kan luisteren!?
"alles op een rijtje"quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Startpagina? Bestaat dat nog?
*kijkt*
Goffer... het bestaat nog![]()
!
http://www.startpagina.nl
En die website moet het wiel zo te zien nog uitvinden
Whehequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij hou je niet voor de gek, da's een rapper.
Waarom zou je dat in jezusnaam willen!? Die Layout is al perfectquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoopte nog een beetje de blokken te kunnen verslepen, maar zelfs dat gaat niet![]()
Mama en papa zoeken ook alles op met Ilse, dat al drie eeuwen dood is. En als ze naar een site willen, bijvoorbeeld FOK!, gaan ze naar Ilse, typen ze in: forum fok en gaan zo naar FOK!. Alleen dan bij alle sites.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoopte nog een beetje de blokken te kunnen verslepen, maar zelfs dat gaat niet![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in jezusnaam willen!? Die Layout is al perfect
Niets meer aan doen
Dit verdient eigenlijk een KLB topicquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama en papa zoeken ook alles op met Ilse, dat al drie eeuwen dood is. En als ze naar een site willen, bijvoorbeeld FOK!, gaan ze naar Ilse, typen ze in: forum fok en gaan zo naar FOK!. Alleen dan bij alle sites.
Doen leraren ook bij YouTube trouwens.
Nou kiek 'ns oanquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
Binnenkort een sollicitatiegesprek
Wel een saaie kantoorbaan, maar beter iets dan niets toch
En ook nog per 1 november
Via via, maar lekker boeiend
dat van mij? Nee dat was een echiequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik dacht een City Ville iets.Doe dan dit maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |