Macaroni.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar de echte vraag is natuurlijk... wat eten we vanavond?
Dat was zondag & maandag, het is er alleen niet echt van gekomen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:13 schreef Steve het volgende:
Lasco wanneer ga je met je vader fietsen in Zeeland en heb je al besloten of je dan je coming out gaat hebben of zie je wel hoe jet loopt?
'Niet echt van gekomen'. Herkenbaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat was zondag & maandag, het is er alleen niet echt van gekomen.![]()
1 ui versnippert, samen bakken met het gehakt. Beetje peper erbij, beetje ketjap erbij, dan de tomaten (uit blik of sap) daarna pas de knoflook (1 teentje versnippert), de paprika (vers in stukjes of poeder) een theelepel of mespuntje mosterd, en dan de oregano. Even laten staan en dan serveren.quote:
wie bepaald dat romantici hopeloos zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
alleen verstokte hetero vrouwen uit 1923 gebruiken het woord "beminnen" samen met hopeloze romantici.
waarom de knoflook er pas zo laat bij?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
1 ui versnippert, samen bakken met het gehakt. Beetje peper erbij, beetje ketjap erbij, dan de tomaten (uit blik of sap) daarna pas de knoflook (1 teentje versnippert), de paprika (vers in stukjes of poeder) een theelepel of mespuntje mosterd, en dan de oregano. Even laten staan en dan serveren.
super simpel, maar wel lekkerder dan uit een potje.
Paprikapoederquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat gesprek is zo #3007! get with the program Tomasso, we hebben het over macaroni, wat HET gay topic van dit moment is!
Hehe, wat een baas ook.quote:
Omdat ik weet dat jij daar wel voor te porren bent. Jij vieze paprika-fetisjist!quote:
Postcount opkrikken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic eigenlijk?
Leg een pannenkoek op je hoofd.quote:
pardon, dat mag alleen met sint pannenkoek, en dat is niet vandaagquote:
Ja. Echte mannen vermalen de verse paprika met hun vuisten ter plekke tot poeder!quote:
Heerlijk praktische nuchtere manquote:
Klinkt als typisch uitstelgedrag wat hoort bij een Procrastination Guru.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat was zondag & maandag, het is er alleen niet echt van gekomen.![]()
Ja, ik moet me natuurlijk wel een beetje gedragen naar mijn ondertitel hè.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Klinkt als typisch uitstelgedrag wat hoort bij een Procrastination Guru.
[ongevoelig]Je staat als presentator ook wel op een verrekkes slecht uitgekozen plek als ze je zo kunnen raken [/ongevoelig]quote:
Ik heb een andere aflevering gekeken net... en daar stond ie echt gewoon naast de pionnen van de rijbaan, bij de muur. Dan ben je toch echt een dodo? Of je nou cameraman bent of presentator... daar hoor je niet te staan. Zet er dan een camera neer zonder persoon, BNN!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
De presentator stond ver van de rijbaan achter een veiligheidsauto, en is door de veiligheidsauto geraakt die door de man geraakt werd. Heb ik ergens gelezen.
En hoe die man van de weg raakt, dat is ook niet wat je zomaar aan ziet komen.
Welkom bij BNNquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
sterker nog, met de snelheden die ze verplicht moeten maken is het wachten totdat het een keer mis gaat, en dat is natuurlijk top TV, alles voor de kijkcijfers
wel hun stijl he, shock TV, maar ze hebben je steun zo hard nodigquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een typisch BNN programma...
Which reminds me, ik moet nog steeds mijn steun opzeggen.
Nou ja, ik moet toegeven dat ik me soms heb zitten verbazen over waar men camerapersoneel neegezet hadquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een andere aflevering gekeken net... en daar stond ie echt gewoon naast de pionnen van de rijbaan, bij de muur. Dan ben je toch echt een dodo? Of je nou cameraman bent of presentator... daar hoor je niet te staan. Zet er dan een camera neer zonder persoon, BNN!
En dan kun je zeggen "Dat was niet te voorspellen dat ie daar zou komen...."... hallo, het gáát om de slechtste chauffeurs van Nederland. Misschien wel handig extra veilig te zijn dan.
Desalniettemin een onfortuinlijk ongeluk natuurlijk.
Ik hou niet van die shock tv, dus ze moeten het maar zonder mijn steun doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel hun stijl he, shock TV, maar ze hebben je steun zo hard nodig
ik verwacht een fusie met de VARA en de VPRO
Die opdracht van die kerel was ook wel belachelijk, met 70 kilometer per uur, over beide schouders kijken en dan in een paar seconden moeten beslissen of je links of rechts van een muur langs gaat. Ieder weldenkend persoon zou afremmen als zo'n situatie zich in het echte leven zich voor zou doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
sterker nog, met de snelheden die ze verplicht moeten maken is het wachten totdat het een keer mis gaat, en dat is natuurlijk top TV, alles voor de kijkcijfers
het is moeilijk je aan een organisatie te verbinden waar je 100% achter staatquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van die shock tv, dus ze moeten het maar zonder mijn steun doen
Ik kots op Spuiten en Slikken en als ik net dit programma bekijk dan denk ik "Steeph, zeg je bijdrage nou godnondeju eens een keer op!!"
En zoals een vrachtwagenchauffeur in z'n comment zegt op het gas indrukken en handen voor ogen:quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die opdracht van die kerel was ook wel belachelijk, met 70 kilometer per uur, over beide schouders kijken en dan in een paar seconden moeten beslissen of je links of rechts van een muur langs gaat. Ieder weldenkend persoon zou afremmen als zo'n situatie zich in het echte leven zich voor zou doen.
Ja, maar dan ken ik wel andere organisaties waar ik meer achter sta dan BNN.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is moeilijk je aan een organisatie te verbinden waar je 100% achter staat
Die kerel heeft ook niks geleerd he, die trapt elke keer het gas in als er wat gebeurtquote:
Dat s wel vaker bij natuurlijke reacties. Natuurlijke reactie houdt wellicht ook in dat 9 van de 10 zo zouden reageren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kerel heeft ook niks geleerd he, die trapt elke keer het gas in als er wat gebeurtAfpakken dat rijbewijs want dit gaat er natuurlijk IRL ook aankomen.
Het kan wel een natuurlijke reactie zijn, maar het is natuurlijk geen gewenste reactie.
Dat is ook gebeurt, zijn rijbewijs werd verknipt en hij kreeg rijlessen aangeboden als "prijs"quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kerel heeft ook niks geleerd he, die trapt elke keer het gas in als er wat gebeurtAfpakken dat rijbewijs want dit gaat er natuurlijk IRL ook aankomen.
Het kan wel een natuurlijke reactie zijn, maar het is natuurlijk geen gewenste reactie.
Ongetwijfeld, maar hij heeft het bewezen. Zou redelijk onverantwoord zijn om hem nog de weg op te laten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat s wel vaker bij natuurlijke reacties. Natuurlijke reactie houdt wellicht ook in dat 9 van de 10 zo zouden reageren.
Omdat hij in een uitzonderlijke situatie reageert zoals 9 van de 10 mensen zoudne reageren?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar hij heeft het bewezen. Zou redelijk onverantwoord zijn om hem nog de weg op te laten.
geloof me, hij is een sléchte chauffeur, zelfs ik als niet chauffeur zie dat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat hij in een uitzonderlijke situatie reageert zoals 9 van de 10 mensen zoudne reageren?
Ok.
Ik heb natuurlijk de andere afleveringen met hem niet gezien, dus kan t niet beoordelen daarop.
Nee, omdat hij in meerdere (niet zo) uitzonderlijke situaties hetzelfde reageert, daarop wordt aangesproken en daarna zijn gedrag niet verbetert. Als het een keer gebeurt, sure, kan iedereen overkomen. Als het systematisch gebeurt, is hij een gevaar op weg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat hij in een uitzonderlijke situatie reageert zoals 9 van de 10 mensen zoudne reageren?
Ok.
Ik heb natuurlijk de andere afleveringen met hem niet gezien, dus kan t niet beoordelen daarop.
Hij reageerde al zo als ie nog niet eens doodangst uit zou moeten staan. En ik vind dat je maar moet leren dat je je instinct tegen moet gaan als er iets voor je auto opduikt, dat je niet je handen voor je ogen houdt en het gas indrukt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok.
Ik zeg al, ik heb de andere afleveringen niet gezien, dus ik weet niet hoe hij reageerde in al die andere situaties. Maar dat ongeluk... tja... ik vond het vragen om problemen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, omdat hij in meerdere (niet zo) uitzonderlijke situaties hetzelfde reageert, daarop wordt aangesproken en daarna zijn gedrag niet verbetert. Als het een keer gebeurt, sure, kan iedereen overkomen. Als het systematisch gebeurt, is hij een gevaar op weg.
In andere afleveringen was het net zo dramatisch. Bij elke 'moeilijke' situatie sloeg hij BEIDE handen voor de ogen en geeft nog steeds - of juist nog meer - gas.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg al, ik heb de andere afleveringen niet gezien, dus ik weet niet hoe hij reageerde in al die andere situaties. Maar dat ongeluk... tja... ik vond het vragen om problemen eerlijk gezegd
Bovendien vond hij het belangrijker om in de spiegel te kijken of zijn haar goed zat ( 100x) dan op letten of er een voetganger oversteekt..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg al, ik heb de andere afleveringen niet gezien, dus ik weet niet hoe hij reageerde in al die andere situaties. Maar dat ongeluk... tja... ik vond het vragen om problemen eerlijk gezegd
quote:
Wat een hersenloos stuk pinda is dat johquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Leuk friso-detail:
De jongen die nu in t buitenland zit (de kissy-kiss van Tomasso) en waarvan ui een stageverslag-interview bleek dat hij alleen bij ons zat om de ideeën te jatten..... die is vrij dom. Ik had hem aangesproken over het verslag en in het midden gelaten wat er in stond, in de hoop dat ie er zelf wel achter zou komen. Nou.... volslagen clueless.
En dus heb ik hem uitgenodigd om "terug te komen"bij Friso, dat ie dus de eerste vergadering waarbij hij kan mee doet.En dan zullen we het verslag eens bespreken waar alle leden bij zijn
Burn baby burn, schatje!
Ik sluit 'm zo weinig aan dat ik idd ook iedere keer een massa updates hebquote:
Wie gaat er aan de pook zitten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Al dat BNN geluk doet me wel iets minder uitzien naar vanavond, als ik voor het eerst een ritje ga maken met hetero in z'n race-auto
[ afbeelding ]
De Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
Ik heb het uit mijn hoofd geleerd omdat ik anders geen seks kreeg
Heel herkenbaar, en als die klaar is met updaten ook al geen zin meer in spelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sluit 'm zo weinig aan dat ik idd ook iedere keer een massa updates heb
Ja dit is 'm niet hoor (andere kleur) maar ti's qua uiterlijk ook niet mijn auto. Echter, de mannen in [Singles] gingen spontaan kwijlen want blijkbaar is het nogal een scheurmonster. We shall see!!quote:
Ow das nog best tricky ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Godverdomme, ik ben net door een nest teken gefietst.![]()
Sta ik even stil om wat vogels te bekijken zie ik opeens allemaal teken op mijn benen lopen. Zoveel mogelijk afgeklopt en daarna meteen naar huis gefietst om te douchen. Ik heb gelukkig -tot nu toe- maar één exemplaar gezien wat is blijven zitten. Nu de rest nog maar eens grondig controleren.![]()
Ik baal, ik was nog geen half uur weg.
Ik ben al best fobisch voor die beesten, maar dat blijkt maar weer eens terecht.quote:
Lasco is een beetje raarquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef wonderer het volgende:
Hoe fiets je in vredesnaam door een tekennest? Was je off road bezig?
Ja, mountainbiken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef wonderer het volgende:
Hoe fiets je in vredesnaam door een tekennest? Was je off road bezig?
Ik wist niet dat die in groepen leefden, dacht dat ze vrij solitair warenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Sta ik even stil om wat vogels te bekijken zie ik opeens allemaal teken op mijn benen lopen. Zoveel mogelijk afgeklopt en daarna meteen naar huis gefietst om te douchen. Ik heb gelukkig -tot nu toe- maar één exemplaar gezien wat is blijven zitten. Nu de rest nog maar eens grondig controleren.![]()
Aahhh. Da's wel kut. Helpt een bug spray niet?quote:
Als het hele oogwit rood ziet, dan moet je ermee naar de huisarts, maar meestal is het maar één kant.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:06 schreef Steve het volgende:
Vanmorgen leek het net alsof er een adertje gesprongen was in mijn oog ofzo, stukje oogwit was behoorlijk rood. Vandaag dus maar even met een bril rondgelopen. Maar er is nu al niks meer van te zien. Apart.
Volgens de Lymevereniging kruipen ze graag naar de knieholte, lies of scheemstreek. ff goed controlerenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dan was ik iets meer paniekerig geweest vanmorgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als het hele oogwit rood ziet, dan moet je ermee naar de huisarts, maar meestal is het maar één kant.
HET BOZE OOG!!! HET BOOOOOOOZE OOOOGGG!!! OEOEOEOEOEOEHH!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan was ik iets meer paniekerig geweest vanmorgen.Het was maar een klein stukje.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, G_E en z'n vieze oog.
Wat ik niet vies mag noemen.
Volgens mij leven de volwassen teken niet in groepen, maar als je net een nest treft dan zitten er toch behoorlijk veel nimfen/teken bij elkaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die in groepen leefden, dacht dat ze vrij solitair waren
DEET schijnt te helpen, maar om me nu iedere keer helemaal in te smeren voor dat uurtje fietsen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aahhh. Da's wel kut. Helpt een bug spray niet?
Ik weet het.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens de Lymevereniging kruipen ze graag naar de knieholte, lies of scheemstreek. ff goed controleren
Dat zijn de eerste tekenen van Solanum!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef Peter het volgende:
[..]
HET BOZE OOG!!! HET BOOOOOOOZE OOOOGGG!!! OEOEOEOEOEOEHH!!
Mja, of na een half uurtje terug omdat je een teek hebt, jouw afwegingquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
DEET schijnt te helpen, maar om me nu iedere keer helemaal in te smeren voor dat uurtje fietsen.![]()
[..]
Daar heb je een punt. Al heb ik een heel nest (gelukkig) nog nooit eerder meegemaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, of na een half uurtje terug omdat je een teek hebt, jouw afweging
Ja ik vind het ook doodenge beestjes, gek eigenlijk dat je voor zo'n klein beestje zo bang kan zijnquote:
Hehe, mijn moeder zei net precies hetzelfde.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook doodenge beestjes, gek eigenlijk dat je voor zo'n klein beestje zo bang kan zijn
Maar ben je echt bang voor het beestje, of dat je er een nare ziekte van kan krijgen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook doodenge beestjes, gek eigenlijk dat je voor zo'n klein beestje zo bang kan zijn
TMM is je moeder?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe, mijn moeder zei net precies hetzelfde.
En mijn bruine ogen zijn toch best mooi?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, G_E en z'n vieze oog.
Wat ik niet vies mag noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Great.Expectations op 06-07-2011 23:17:41 ]Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ach, stel je voor dat je onderuit was gegaan met je fiets, en dat je echt languit in het nest lag. Met open wonden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Al heb ik een heel nest (gelukkig) nog nooit eerder meegemaakt.
Ew hou op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, stel je voor dat je onderuit was gegaan met je fiets, en dat je echt languit in het nest lag. Met open wonden.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En mijn bruine ogen zijn toch best mooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ze kunnen nét niet tippen aan die van Erik.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Ik werk iedereen hier langzaam af. Ik ben ook hetero trouwens, daarom zo anoniem.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh jullie zijn een stelletje?
Topickiller.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Had je maar meer breezers moeten bieden toen ik de planning maakte
Hij was goed hequote:Op donderdag 7 juli 2011 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh jullie zijn een stelletje?
Oh, dat is mooi.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb een bier-only policy.
Nou ja, of wat sterkers.
Je hebt de FB-dinges gemistquote:
Ik weet jullie echte namen ook niet enzoquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Lasco meer weet dan jij
Het is ook zo verwarrend hequote:Op donderdag 7 juli 2011 00:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet jullie echte namen ook niet enzo.
Jaquote:
Chaos!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja. De één heet Hetero, de ander R, dan weer J en en en
.
Hallo! Mijn naam is Breezerslet17 hier op Fok! Maar je mag me ook Cosmo noemen. Groetjes ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja. De één heet Hetero, de ander R, dan weer J en en en
.
Slaap lekker Vitamientje!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mannen, ik ga slapen.
Welterusten. [ afbeelding ]
Ook wel en met jou?quote:
De grap was zo goedkoop, volgens mij was ie met korting.quote:
Hamburgers mèt korting?quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De grap was zo goedkoop, volgens mij was ie met korting.
Wie heb je allemaal al afgewerkt dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik werk iedereen hier langzaam af. Ik ben ook hetero trouwens, daarom zo anoniem.
Samen met Kim-lian van der Meij toen ze met de hele cast (weet niet meer welke musical) sliepen in het hotel van mijn vaderquote:
jullie lijkem geem van 2 op miekequote:Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest gister ineens aan iemand denken.....
Na het racen in de auto (aaaaargh wat kan dat ding hard) waren we een beetje aan het zoenen in de garage (oeh, tussen de motoren en zo) en toen ie me naar achterduwde en ik wilde gaan zitten................. was daar ineens een stapel auto-banden! EN het eerste wat ik dacht was:
MIKE_HUNT!
pia douwens niet ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Samen met Kim-lian van der Meij toen ze met de hele cast (weet niet meer welke musical) sliepen in het hotel van mijn vader
nee die ouwe taart is toch te oud voor ons BSjequote:
Nope, ik ga mijn verjaardag vierenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee die ouwe taart is toch te oud voor ons BSje
trouwens BS, moet je zaterdag in de Hema werken?
die is toch al een hele tijd terug geweestquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nope, ik ga mijn verjaardag vieren
quote:[Calen, a little boy, is standing in a bathroom next to a sink, looking up into the camera.]
Calen: A husband’s a boy.
Adult male voice from behind camera: Right.
Calen: A wife is a girl and a husband’s a boy. Then you two are husbands! [He hold up two fingers on both hands.] Wifes are girls; husbands are boys.
Voice from behind camera: Right.
Second adult male voice, from next to camera: That’s right. So, if you’re a boy—
Calen: You’ll be a husband.
Second Voice: Right.
First Voice: Yeah, we’re both husbands.
Calen: [puts his head in his hand] You’re both husbands?
Second Voice: Is that confusing—
Calen: You married each other?! That’s funny! [slaps hand to head]
Second Voice: That’s funny, right?
Calen: Yeah. [looks thoughtful] I usually see husbands and wives, but this is the VERY FIRST TIME I saw husbands and husbands! [grins excitedly]
[The two men laugh; Second Voice peers around and grins into camera.]
Calen: So funny. [edit] So that means you LOVE EACH OTHER!
First Voice: Yeah.
Calen: Yeah. Yeah, they’re much alike. You’re much alike. Hey, I’m going to play ping-pong now.
First Voice: Okay.
[Camera follows Calen out into the hallway; he turns back and looks at the two men.]
Calen: You can play if you want to.
toch wel verontrustend dat dat het eerste is wat je denkt bij dit filmpjequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
ja dat is die ene meneer met het blauwe shirtje dat een seconde in beeld komt inderdaad... die zou ik wel doen.
Make that perverted bitch.quote:
Echt hoor, in de eerste reactie alweer de pedovergelijkingquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:49 schreef Peter het volgende:
ff een ballonnetje
2015: Homoquotum in bedrijfstop
Fijn, meteen een homo's-zijn-als-pedofielen-reactie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:49 schreef Peter het volgende:
ff een ballonnetje
2015: Homoquotum in bedrijfstop
voorspelbaar jahquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt hoor, in de eerste reactie alweer de pedovergelijking...
Open dan liever daar een topic over. "Homo's zijn geen pedo's"quote:
Ik zie fysiek geweld in welke vorm dan ook een teken van onmacht. Als je er met woorden op een normale manier niet uit komt, dan sla je er maar op los.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb net een verhitte discussie met een vriend van me...
Hij vind dat schelden wel kan, al is het vriendschappelijk... Hey homo, pik, kankerlijer, etc...
Ik ben daar helemaal tegen. Volgens mij lokt dat geweld uit...
Hij zegt vervolgens: Geweld is een teken van onmacht...
Maar ik vind net dat geweld een teken van macht is...
Dus de 1e die begint, heeft de macht....
Jullie mening?
Negeren? Of met woorden de mond snoeren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef Burner82 het volgende:
Dus, Erik (en steve) .. Wat je zegt is eigenlijk: vriendschappelijk wordt er niet gescholden, in wat voor manier dan ook .. Daar sta ik ook helemaal achter
Maar wat doe je dan bij de echte eikels?
Als iemand mij pik of lullo zou noemen, zou ik het niet leuk vinden....quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie fysiek geweld in welke vorm dan ook een teken van onmacht. Als je er met woorden op een normale manier niet uit komt, dan sla je er maar op los.
Wat "schelden" betreft, daar vind ik wel verschillen in zitten. Dingen als 'pik','lullo' vind ik nog wel kunnen. Maar 'kankerlijer' vind ik dan weer te ver gaan. Ik zie niet in waarom 'schelden' geweld zou uitlokken.
Ik laat echte eikels links liggen. Ik vind schelden als je boos bent eigenlijk ook een teken van onmacht. Ik laat mijn ongenoegen liever op een meer intelligente manier blijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef Burner82 het volgende:
Dus, Erik (en steve) .. Wat je zegt is eigenlijk: vriendschappelijk wordt er niet gescholden, in wat voor manier dan ook .. Daar sta ik ook helemaal achter
Maar wat doe je dan bij de echte eikels?
Nee ik ook niet, maar vaak zijn dat dingen die als vrienden onderling zo groeien.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als iemand mij pik of lullo zou noemen, zou ik het niet leuk vinden....
Kijk niet zo eng!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:05 schreef Steve het volgende:
Ik laat dan met 1 blik mijn teleurstelling in diegene blijken.
Dat werkt inderdaad ook prima in de meeste situatiesquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:07 schreef Steve het volgende:
Of ik zeg girrrrrrrl, talk to the hand, maak een pirouette en huppel weg.
En je schudt je hoofd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:05 schreef Steve het volgende:
Wat doe je dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Belangrijk in deze is ook: ik ben niet sterk genoeg om te winnen met vechten.
Ehm. Niet vechten? Ik heb me werkelijkwaar nog nooit in een situatie bevonden waarbij ik dacht "Hm, de enige oplossing is vechten."quote:
Zelfs dan durf ik het niet in praktijk, meestal duik ik in elkaar, incasseer de klappen en wacht tot het over is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef Steve het volgende:
Alleen als je fysiek aangevallen wordt, dan lijkt het me wel logisch dat je even van je af slaat.
Als je dat nog nooit is overkomen alleen maar omdat je homo bent, doe je het goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef Steve het volgende:
Alleen als je fysiek aangevallen wordt, dan lijkt het me wel logisch dat je even van je af slaat.
Je weet dat ik er september ook ben?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik me dan voornamelijk omgeef met fatsoenlijke mensen ofzo.
Mijn G_L noemt dat mijn "Look Of Death"-blik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:05 schreef Steve het volgende:
Dat kan ik me ouders écht niet aandoen, met al die camera's.quote:
Sommige mensen dat het eerder duidelijk wordtquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb zeg eigenlijk nooit dat ik homo ben. Hoogstens dat ik een vriend heb, ofzoiets.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat kan ik me ouders écht niet aandoen, met al die camera's.![]()
Ik heb het idee dat de meerderheid tegenwoordig voor hun 18de wel uit de kast zijn, of is dat weer erg naïef en kortzichtigquote:
Dat idee heb ik niet eigenlijk... Denk dat er nog een grote groep is die er pas later voor uit komt...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb het idee dat de meerderheid tegenwoordig voor hun 18de wel uit de kast zijn, of is dat weer erg naïef en kortzichtig
Geweld is een ouderwets teken van machtquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef wonderer het volgende:
die hele "geweld is een teken van onmacht"-doctrine is natuurlijk om te voorkomen dat iedereen alle conflicten met geweld gaat oplossen. Dat wordt met de paplepel ingegoten, omdat we ons anders allemaal als kutmarokkaantjes zouden gedragen. Geweld is natuurlijk wel een teken van macht, je hebt immers macht over je tegenstander (als je wint), het is alleen erg onwenselijk in een beschaafde maatschappij en moet dus in de vroege opvoeding al tegengegaan worden, omdat het wel gewoon in de menselijke natuur zit.
Ik denk dat er (kort door de bocht) twee groepen zijn. De mensen die expliciet homo zijn (de nichtjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet eigenlijk... Denk dat er nog een grote groep is die er pas later voor uit komt...
En hoe sta je nu met zelfacceptatiequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Steve het volgende:
Op mijn 16e/17e dacht ik er nog niet eens echt over na.. Dat kwam pas rond mijn 18e. Eerst de ontkenning, daarna het begin van de zelfacceptatie.
Over het algemeen verstaan mensen onder homo de levenstijlhomo in plaats van de "ik val op mensen van hetzelfde geslacht"-homo. Daarom hou ik niet van dat "ik ben homo" omdat je dan impliciet zegt "ik ben een nicht".quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef Steve het volgende:
Ik zeg het ook altijd een beetje met een omweg.
"Ik? Ik ben een thefter."quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Over het algemeen verstaan mensen onder homo de levenstijlhomo in plaats van de "ik val op mensen van hetzelfde geslacht"-homo. Daarom hou ik niet van dat "ik ben homo" omdat je dan impliciet zegt "ik ben een nicht".
Net zo goed als ik mezelf geen gamer noem. Hoewel ik wel veel games speel.
Ik vind het dan juist wel "belangrijk" (lack of a better word) om mezelf wel homo te noemen, en zo wellicht dat stereotype een beetje af te zwakken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Over het algemeen verstaan mensen onder homo de levenstijlhomo in plaats van de "ik val op mensen van hetzelfde geslacht"-homo. Daarom hou ik niet van dat "ik ben homo" omdat je dan impliciet zegt "ik ben een nicht".
Het is nogal wat, en het begon met zo'n braaf spelletje waar je een vliegtuigje met een streepje moest laten landen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het dan juist wel "belangrijk" (lack of a better word) om mezelf wel homo te noemen, en zo wellicht dat stereotype een beetje af te zwakken.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is nogal wat, en het begon met zo'n braaf spelletje waar je een vliegtuigje met een streepje moest laten landen...
Ik game al wat langer dan dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een jaar 25.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Geen idee, maar daar ging het toch niet omquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben jij niet het stereotype van een bear dan?
Het begon met Aldo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik game al wat langer dan dat.
Een jaar 25.
Als jij in een opvoedkundige situatie gaat slaan omdat je anders geen macht over de kinderen hebt, ben je mijns inziens toch behoorlijk slecht bezig. En in dat geval zie ik geweld absoluut als een vorm van onmacht.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef wonderer het volgende:
die hele "geweld is een teken van onmacht"-doctrine is natuurlijk om te voorkomen dat iedereen alle conflicten met geweld gaat oplossen. Dat wordt met de paplepel ingegoten, omdat we ons anders allemaal als kutmarokkaantjes zouden gedragen. Geweld is natuurlijk wel een teken van macht, je hebt immers macht over je tegenstander (als je wint), het is alleen erg onwenselijk in een beschaafde maatschappij en moet dus in de vroege opvoeding al tegengegaan worden, omdat het wel gewoon in de menselijke natuur zit.
Dat is toch vet cool?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
Morgen krijg ik m'n diploma.
Ff alles echt afsluiten
Nee, zo bedoelde ik het niet. Je leert van je ouders/leerkrachten dat slaan een vorm van zwakte is en dus ongewenst. Dat is volgens mij niet omdat het werkelijk een vorm van zwakte is, maar omdat we als beschaafde samenleving niet kunnen bestaan als we onze kinderen dit niet leren (kijk maar naar de beschavingen waar dat NIET onderwezen wordt).quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als jij in een opvoedkundige situatie gaat slaan omdat je anders geen macht over de kinderen hebt, ben je mijns inziens toch behoorlijk slecht bezig. En in dat geval zie ik geweld absoluut als een vorm van onmacht.
De enige negatieve reactie bij mij was die van mijn pa... da's nou net een van de mensen waarbij je hoopt dat ze wél tof reagerenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:47 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook nooit écht negatieve reacties gehad op mijn homo-zijn. Meestal gewoon acceptatie en zelfs interesse... of dat het onderwerp vermeden wordt.
Omdat ik weet dat ik die reactie ga krijgen zijn mijn ouders ook de enige mensen wie ik niks verteld hebquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De enige negatieve reactie bij mij was die van mijn pa... da's nou net een van de mensen waarbij je hoopt dat ze wél tof reageren
Dat kan maar je zult er toch een keer aan moeten geloven, want het blijft anders toch maar knagen... en uiteindelijk draait iedereen wel een keer bij... mijn pa is nog steeds lichtelijk in denial maar het is in ieder geval niet zo beladen meer...quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat ik die reactie ga krijgen zijn mijn ouders ook de enige mensen wie ik niks verteld heb
En wat als ik ze toch nooit meer ga zien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan maar je zult er toch een keer aan moeten geloven, want het blijft anders toch maar knagen... en uiteindelijk draait iedereen wel een keer bij... mijn pa is nog steeds lichtelijk in denial maar het is in ieder geval niet zo beladen meer...
Oh ja in dat geval niet... denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En wat als ik ze toch nooit meer ga zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |