Rukken is wat anders dan geslachtsgemeenschap Roel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en andere mensen zullen geslachtsgemeenschap hebben vanavond.
Ik zeg nergens dat ik degene ben die geslachtsgemeenschap gaat hebben, en masturberen gaat het ook niet worden Jordy.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Rukken is wat anders dan geslachtsgemeenschap Roel.
"sommige mensen gaan sex hebben vanavond"? Dat klinkt alsof je een plebejer bent.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind geslachtsgemeenschap trouwens heel ranzig klinken
Kan me voorstellen dat je het niet hebt of krijgt als je 't zo noemt
ik vind "vrijen" een zielloze benaming die voorlichters gebruiken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo typisch voorlichtingswoord. Dat er geen enkele emotionele lading aan gegeven mag worden.
of kind vriendelijke boekjes over de bloemetjes en bijtjes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrijen vind ik een woord voor oude vrouwelijke seksuologen.
Dat hoeft niets met seks te maken te hebben.quote:
meestal wel... of steek jij je stijve plasser dagelijks ergens in wat totaal niet sexueel bedoeld is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat hoeft niets met seks te maken te hebben.
alleen verstokte hetero vrouwen uit 1923 gebruiken het woord "beminnen" samen met hopeloze romantici.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
alleen verstokte hetero vrouwen uit 1923 gebruiken het woord "beminnen" samen met hopeloze romantici.
In de fik meestalquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
meestal wel... of steek jij je stijve plasser dagelijks ergens in wat totaal niet sexueel bedoeld is?
Jij hebt een vuurvaste piemel? Gemaakt van asbest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |