Macaroni.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar de echte vraag is natuurlijk... wat eten we vanavond?
Dat was zondag & maandag, het is er alleen niet echt van gekomen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:13 schreef Steve het volgende:
Lasco wanneer ga je met je vader fietsen in Zeeland en heb je al besloten of je dan je coming out gaat hebben of zie je wel hoe jet loopt?
'Niet echt van gekomen'. Herkenbaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat was zondag & maandag, het is er alleen niet echt van gekomen.![]()
1 ui versnippert, samen bakken met het gehakt. Beetje peper erbij, beetje ketjap erbij, dan de tomaten (uit blik of sap) daarna pas de knoflook (1 teentje versnippert), de paprika (vers in stukjes of poeder) een theelepel of mespuntje mosterd, en dan de oregano. Even laten staan en dan serveren.quote:
wie bepaald dat romantici hopeloos zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
alleen verstokte hetero vrouwen uit 1923 gebruiken het woord "beminnen" samen met hopeloze romantici.
waarom de knoflook er pas zo laat bij?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
1 ui versnippert, samen bakken met het gehakt. Beetje peper erbij, beetje ketjap erbij, dan de tomaten (uit blik of sap) daarna pas de knoflook (1 teentje versnippert), de paprika (vers in stukjes of poeder) een theelepel of mespuntje mosterd, en dan de oregano. Even laten staan en dan serveren.
super simpel, maar wel lekkerder dan uit een potje.
Paprikapoederquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat gesprek is zo #3007! get with the program Tomasso, we hebben het over macaroni, wat HET gay topic van dit moment is!
Hehe, wat een baas ook.quote:
Omdat ik weet dat jij daar wel voor te porren bent. Jij vieze paprika-fetisjist!quote:
Postcount opkrikken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:51 schreef Trollscience het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic eigenlijk?
Leg een pannenkoek op je hoofd.quote:
pardon, dat mag alleen met sint pannenkoek, en dat is niet vandaagquote:
Ja. Echte mannen vermalen de verse paprika met hun vuisten ter plekke tot poeder!quote:
Heerlijk praktische nuchtere manquote:
Klinkt als typisch uitstelgedrag wat hoort bij een Procrastination Guru.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat was zondag & maandag, het is er alleen niet echt van gekomen.![]()
Ja, ik moet me natuurlijk wel een beetje gedragen naar mijn ondertitel hè.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Klinkt als typisch uitstelgedrag wat hoort bij een Procrastination Guru.
[ongevoelig]Je staat als presentator ook wel op een verrekkes slecht uitgekozen plek als ze je zo kunnen raken [/ongevoelig]quote:
Ik heb een andere aflevering gekeken net... en daar stond ie echt gewoon naast de pionnen van de rijbaan, bij de muur. Dan ben je toch echt een dodo? Of je nou cameraman bent of presentator... daar hoor je niet te staan. Zet er dan een camera neer zonder persoon, BNN!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
De presentator stond ver van de rijbaan achter een veiligheidsauto, en is door de veiligheidsauto geraakt die door de man geraakt werd. Heb ik ergens gelezen.
En hoe die man van de weg raakt, dat is ook niet wat je zomaar aan ziet komen.
Welkom bij BNNquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
sterker nog, met de snelheden die ze verplicht moeten maken is het wachten totdat het een keer mis gaat, en dat is natuurlijk top TV, alles voor de kijkcijfers
wel hun stijl he, shock TV, maar ze hebben je steun zo hard nodigquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een typisch BNN programma...
Which reminds me, ik moet nog steeds mijn steun opzeggen.
Nou ja, ik moet toegeven dat ik me soms heb zitten verbazen over waar men camerapersoneel neegezet hadquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een andere aflevering gekeken net... en daar stond ie echt gewoon naast de pionnen van de rijbaan, bij de muur. Dan ben je toch echt een dodo? Of je nou cameraman bent of presentator... daar hoor je niet te staan. Zet er dan een camera neer zonder persoon, BNN!
En dan kun je zeggen "Dat was niet te voorspellen dat ie daar zou komen...."... hallo, het gáát om de slechtste chauffeurs van Nederland. Misschien wel handig extra veilig te zijn dan.
Desalniettemin een onfortuinlijk ongeluk natuurlijk.
Ik hou niet van die shock tv, dus ze moeten het maar zonder mijn steun doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel hun stijl he, shock TV, maar ze hebben je steun zo hard nodig
ik verwacht een fusie met de VARA en de VPRO
Die opdracht van die kerel was ook wel belachelijk, met 70 kilometer per uur, over beide schouders kijken en dan in een paar seconden moeten beslissen of je links of rechts van een muur langs gaat. Ieder weldenkend persoon zou afremmen als zo'n situatie zich in het echte leven zich voor zou doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
sterker nog, met de snelheden die ze verplicht moeten maken is het wachten totdat het een keer mis gaat, en dat is natuurlijk top TV, alles voor de kijkcijfers
het is moeilijk je aan een organisatie te verbinden waar je 100% achter staatquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van die shock tv, dus ze moeten het maar zonder mijn steun doen
Ik kots op Spuiten en Slikken en als ik net dit programma bekijk dan denk ik "Steeph, zeg je bijdrage nou godnondeju eens een keer op!!"
En zoals een vrachtwagenchauffeur in z'n comment zegt op het gas indrukken en handen voor ogen:quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die opdracht van die kerel was ook wel belachelijk, met 70 kilometer per uur, over beide schouders kijken en dan in een paar seconden moeten beslissen of je links of rechts van een muur langs gaat. Ieder weldenkend persoon zou afremmen als zo'n situatie zich in het echte leven zich voor zou doen.
Ja, maar dan ken ik wel andere organisaties waar ik meer achter sta dan BNN.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is moeilijk je aan een organisatie te verbinden waar je 100% achter staat
Die kerel heeft ook niks geleerd he, die trapt elke keer het gas in als er wat gebeurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |