abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:20:06 #151
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99191628
Aventura goed dat je ff belt!

MJ.. Fijn dat met je ene Meisje het goed gaat.. Maar ondanks de wetenschap dat.. Ook zo verdrietig van je andere meisje.. ;(
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:32:32 #152
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_99192136
MJ, dubbel nieuws.. Gelukkig gaat alles goed met de ene, het is wel verdrietig van de andere. Sterkte ermee!

Aventura, heb je al gebeld?

KD, fijn zo'n kickboxer.. Heb je al blauwe plekken?

Hier gaat het steeds iets beter. Mijn (dikke) darmen blijven gevoelig. Nu al een week een beurs gevoel, alsof iemand me in mijn buik heeft getrapt. Maar het neemt wel weer af, vannacht in ieder geval goed geslapen. Alleen na het eten is het even gevoeliger, ach, dat komt ook wel weer goed.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:34:26 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99192211
Ventje is alweer driftig aan het trappelen dus ik heb nog niet gebeld. Ik houd het goed in de gaten!
Het kan natuurlijk zijn dat hij zich klaarmaakt voor de grote dag!

Hij kan ook niet veel kanten meer op. Gyn zei gisteren dat hij muurvast in mijn bekken zit. (En informeerde of ik nog wel goed kan lopen). Nee dus :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:03:51 #154
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99193279
MJ ook van mij even een dikke knuffel! Wel fijn om te horen dat het met je ene meissie gewoon goed gaat, maar toch he?

En wat je zegt Aventura; ik wil inrichten en dergelijke... ik ga in ieder geval vinger aan de pols houden daar, totdat ze gewoon gek van me worden en wel willen leveren! }:|
Hou je het wel goed in de gaten? Lijkt me inderdaad vervelend en verontrustend als je een tijdje je je ventje niet meer voelt.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_99193661
Miss Jones, heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje, wat heftig!
Wel fijn dat jullie andere meisje het wel goed doet, maar dat maakt het verlies van jullie andere meisje niet minder erg. nogmaals sterkte :*
pi_99193820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo

Net terug van de controle,
was toch nog erg confronterend om te zien dat de kleinste nu echt is overleden al wist ik de hele week al dat het zou gebeuren. :'(
Maar met mn andere meisje gaat het gelukkig goed O+ alles zag er goed uit bij dr.
Pff, wat spijt me dat voor je zeg. Hopelijk dat je wel kan genieten van de rest van je zwangerschap..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:39:38 #157
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99194444
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo

Net terug van de controle,
was toch nog erg confronterend om te zien dat de kleinste nu echt is overleden al wist ik de hele week al dat het zou gebeuren. :'(
Maar met mn andere meisje gaat het gelukkig goed O+ alles zag er goed uit bij dr.
wat lijkt me dat verschrikkelijk moeilijk inderdaad. ;( sterkte ermee, wat vreselijk verdrietig... maar anders hadden ze 't mogelijk allebei niet gered, jullie hebben echt gedaan wat jullie konden. ik ben heel blij voor je dat het met het andere meisje goed gaat.
in de haak.
pi_99194596
missjones :'( het lijkt zo moeilijk!! heel veel sterkte! :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99194615
Aventura hoe is het met de beeb? beweegt ie beter nu?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99194650
Goedemiddag dames :W

Gisteravond geen tijd gehad om even te posten, maar we hadden dus een echo en daar bleek alles goed.
We kregen ook meteen een verklaring waarom de kleine zich de afgelopen 2 weken minder laat voelen. De placenta ligt tegen de voorkant en de beeb bleek zich dus daar tegen genesteld te hebben, de placenta gebruikend als kussentje :')

webcamfoto van een afdruk wat een brak resultaat geeft

De kleine man zelf loopt ietwat voor op schema en weegt met 27 week nu ongeveer 1200 gram.
Ook de afmetingen gaven aan dat hij ietsje voor loopt.

@M-J: Wat heftig en wat lijkt me dat moeilijk om te moeten zien. Heel veel sterkte nogmaals
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_99194719
MJ, wat een dubbele gevoelens. Wel heel fijn dat het andere meisje het goed maakt. :*

Aventura, lijkt me ook wel eng als je hem ff niet meer voelt. Houd maar goed in de gaten

Hier net weer terug van het ziekenhuis. Bloeddruk is ietsjes gedaald tov woensdag (gek genoeg, want ik maakte best wel druk). Onderdruk is nu 85. Normaal heb ik 80 dus das netjes. . Weer een hele controle gehad van een arts-assistent, want die moest het nog leren... Ach ja, genoeg quality time met de kleine op deze manier. Over twee weken pas weer terug
pi_99194836
Aoraki fijn dat het gedaald is!

Scorpion fijn dat jullie gerusgesteld zijn! mooie echo!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:16:35 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99195837
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef bitterend het volgende:
Aventura hoe is het met de beeb? beweegt ie beter nu?
Ben aan het timen. Om 11:33, 11:42, 11:44, 11:46, 11:52 en nu net weer om 13:11 heb ik hem gevoeld. Daartussen heb ik geluncht en een beetje opgeruimd dus heb ik er niet op gelet :P
Ik blijf het in de gaten houden in ieder geval!
pi_99195932
Misschien een rare vraag miss jones, maar hebben ze nog een mooie echofoto van je kleinste kunnen maken? van haar gezichtje, misschien ter herinnering?
pi_99196091
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:16 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ben aan het timen. Om 11:33, 11:42, 11:44, 11:46, 11:52 en nu net weer om 13:11 heb ik hem gevoeld. Daartussen heb ik geluncht en een beetje opgeruimd dus heb ik er niet op gelet :P
Ik blijf het in de gaten houden in ieder geval!
Goedzo!!
ik hoop dat er geen reden zijn om je zorgen te maken!
pi_99198882
MJ een knuffel voor je. Dat is dan wel heel confronterend.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:03:20 #167
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99200702
Hoi allemaal,

ik lees al een hele tijd mee en ik wil nu ook graag meekletsen! Ik ben nu 10 wk 5 d zwanger :). De termijnecho hebben we afgelopen woensdag gehad en alles zag er goed uit gelukkig. Spannend momentje is dat altijd.

Ik heb al een zoontje (J esper) die is nu 14 maanden en zelf ben ik 28 jaar (even voor de beeldvorming :-p).

En ik wil ook gelijk even tegen MJ zeggen dat ik het vreselijk vind, wat jij moet meemaken... Ik hoop van harte dat alles zo goed blijft gaan met je sterke meisje.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:14:50 #168
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99201389
MJ ik krijg er een beetje een brok van in mijn keel, wat een dubbel gevoel zullen jullie hebben. Ontzettend fijn dat jullie meisje het goed doet, maar oh wat verdrietig dat julie haar zusje nooit zullen leren kennen. Een dikke knuffel!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:24:26 #169
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_99201944
Hallo allemaal!! :W

Ik ben totaal niet bijgelezen, maar ik las wel iets over goeie SEO's... super! *O* Ik zag ook mooie echo's voorbij komen, wat is dat toch altijd mooi om te zien! O+

MJ, ik wil jou heel veel sterkte wensen. Wat rot dat het zo is gelopen, maar wat fijn dat je in ieder geval nog een gezond meisje in je buik hebt... Ik wens je verder een hele fijne zwangerschap toe...!! :* :* :*

Even een verslagje van hoe het hier gaat... :)

Het gaat goed hier, al is er wel iets minder leuks aan de hand. Eergisternacht is (8> met Luc naar de huisartsenpost geweest, want hij bleef maar schreeuwen, huilen en ging helemaal overstuur... hij leek echt pijn te hebben. Wij snapten er niks van; dit konden toch geen krampjes zijn? Was dit het resultaat van de overstap van borstvoeding naar flesvoeding? De huisarts kon niks bijzonders vinden, want in de maxi-cosi was hij stil. Hij gooide het dus toch op krampjes. De volgende dag hebben we een afspraak gemaakt bij de manueel therapeut waar we ook voor Bas zijn geweest toen hij KISS had. Vandaag is (8> geweest en hebben we een oorzaak voor zijn overstuur raken: Luc heeft assymetrische spierspanning. Hij wordt hier nu voor behandeld. Het was even schrikken, maar wel heel fijn dat er nu een oorzaak is... je voelt je zo machteloos als zo'n kleintje zo'n pijn heeft... ;(

Gelukkig is hij verder ontzettend lief en tevreden... wij zijn helemaal verliefd... O+

Bas moest wel even wennen en stuiterde door het huis heen, haha. Maar al snel wilde hij 'heppelen' :+ ... lekker ding... O+

Hierbij nog een paar foto's van onze kleine man:

Ik met mijn twee mannen:

Papa met zijn kleine mannetje:

Ik ga mijn best doen om hier zo af en toe om het hoekje te komen spieken, want ik ben wel heel benieuwd hoe het hier met jullie allemaal gaat lopen. ^O^

Enne... nu ga ik er snel vandoor!! :W
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_99202062
Jose wat leuk!! O+
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:27:06 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99202108
Ahwwww dat toetje! Zo lief! Vervelend van die pijn, maar gelukkig weten jullie wat er aan de hand is en dat scheelt een hoop.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:28:48 #172
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99202215
Fee-nix van harte welkom hier! ^O^ Als je in het lijstje erbij wilt, dan moet je even je uitgerekende datum dikgedrukt zetten, dan zal een modje het erbij zetten.

Wow Jose, wat een lieve foto's! En Bas die wil heppelen, haha! Ik spreek nog geen dreumestaal, maar denk dat dat helpen betekent?! :) Heftig verhaal met Luc, maar alles nu dus onder controle?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:30:24 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99202314
wauuww Luc is een mooierd Jose!!! me lovessss.. (L) en wat naar dat ie zo'n pijn heeft gehad; ik hoop dat de behandeling bij hem aanslaat... :*

Aventura; fijn dat je kindje nu wel weer veel beweegt :* en anders gewoon bellen hoor :Y

Lieve lieve MJ; gecondoleerd met je meisje.. :* je wist dat het ging gebeuren; maar toch.. zo definitief. Ik wens je alle kracht en sterkte toe om straks te kunnen genieten van dr zus..
:* ik hoop dat het een heel sterkt en krachtig dapper meisje wordt!

Feenix: welkom!! en gefelciteerd en J wordt grote broer! dan zit er bij jullie kleintjes straks ongeveer net zoveel tussen als hier... O+

ik heb een heeel slechte nacht gehad; heeeel onrustig en weinig geslapen.. nu net nog een middagminidutje gedaan. Kijken of ik in het weekend wat kan bijtanken..
(vanavond uitje van mijn volleybalteam..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:33:39 #174
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99202497
Fee-nix, welkom hier!

Jose, wat een droppie hebben jullie geproduceerd O+ ! Wat verschrikkelijk om je kindje zo te zien schreeuwen van de pijn, ik kan me echt voorstellen dat je je dan behoorlijk machteloos voelt. Gelukkig hebben jullie nu de oorzaak gevonden en kunnen jullie werken aan een oplossing...

Even nog een knuffel voor miss-jones25... Vreselijk om te horen dat je kleinste overleden is, ook al wisten jullie al dat het zou gaan gebeuren... :'( . Heel veel sterkte!

Beessie-Jen, heel veel plezier vanavond! Ik ga nog ff stofzuigen en dweilen (met de kraan open hier met die verbouwing...maarja ik heb gewoon last van een permanente poetsmanie) en dan ga ik ook weer even naar bed voor m'n power-napje. Dan ben ik mooi weer wakker als hubbie thuis komt.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:33:46 #175
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_99202505
Dank jullie wel allemaal... lekker ding, he ;) ??

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Susie het volgende:
Wow Jose, wat een lieve foto's! En Bas die wil heppelen, haha! Ik spreek nog geen dreumestaal, maar denk dat dat helpen betekent?! :) Heftig verhaal met Luc, maar alles nu dus onder controle?
Luc wordt nu behandeld. Vanmorgen zijn eerste keer geweest... maandag moet hij weer terugkomen. Dan waarschijnlijk eind van de week weer. We zijn er dus mee bezig... maar de therapeute waar hij bij is, heeft echt wonderhanden...! Bas was twee jaar terug zo van zijn KISS-pijn af... dus wij hebben er helemaal vertrouwen in!! :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')