Hallo allemaal!!
Ik ben totaal niet bijgelezen, maar ik las wel iets over goeie SEO's... super!

Ik zag ook mooie echo's voorbij komen, wat is dat toch altijd mooi om te zien!
MJ, ik wil jou heel veel sterkte wensen. Wat rot dat het zo is gelopen, maar wat fijn dat je in ieder geval nog een gezond meisje in je buik hebt... Ik wens je verder een hele fijne zwangerschap toe...!!
Even een verslagje van hoe het hier gaat...
Het gaat goed hier, al is er wel iets minder leuks aan de hand. Eergisternacht is

met Luc naar de huisartsenpost geweest, want hij bleef maar schreeuwen, huilen en ging helemaal overstuur... hij leek echt pijn te hebben. Wij snapten er niks van; dit konden toch geen krampjes zijn? Was dit het resultaat van de overstap van borstvoeding naar flesvoeding? De huisarts kon niks bijzonders vinden, want in de maxi-cosi was hij stil. Hij gooide het dus toch op krampjes. De volgende dag hebben we een afspraak gemaakt bij de manueel therapeut waar we ook voor Bas zijn geweest toen hij KISS had. Vandaag is

geweest en hebben we een oorzaak voor zijn overstuur raken: Luc heeft assymetrische spierspanning. Hij wordt hier nu voor behandeld. Het was even schrikken, maar wel heel fijn dat er nu een oorzaak is... je voelt je zo machteloos als zo'n kleintje zo'n pijn heeft...
Gelukkig is hij verder ontzettend lief en tevreden... wij zijn helemaal verliefd...
Bas moest wel even wennen en stuiterde door het huis heen, haha. Maar al snel wilde hij 'heppelen'

... lekker ding...
Hierbij nog een paar foto's van onze kleine man:
Ik met mijn twee mannen:
![IMG_0999Small.jpg]()
Papa met zijn kleine mannetje:
![IMG_1027Small.jpg]()
Ik ga mijn best doen om hier zo af en toe om het hoekje te komen spieken, want ik ben wel heel benieuwd hoe het hier met jullie allemaal gaat lopen.
Enne... nu ga ik er snel vandoor!!