Eind mei besteld ongeveer (weet even niet de precieze datum meer). Toen hebben we na een week al gebeld hoe lang het ongeveer ging duren en werd er gezegd dat ze het eind juni verwachtte en begin juli geleverd.... en nu dus nog langer wachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:40 schreef NotTheSame het volgende:
Susie, wat balen zeg... zeker als je al bezig bent met je kamertje! Hopelijk kunnen ze toch snel een levertijd aangeven! Waar heb jij je kamertje besteld?
Want dan bestel je zeker niet daar?quote:
Achja, stom, ik ben nog niet helemaal wakker. Had al gelezen over de ha natuurlijk. Als het zo'n pijn doet en je vk wil dat er iets aan gedaan wordt, dan zou ik voor het weekend al langs de HAP gaan denk ik. Of bij de apotheek om advies vragen.quote:Soempie, het enige wat ze me adviseren is paracetamol te slikken, stomen en zoutspoelingen. En dat helpt eigenlijk allemaal voor geen meter!
Hoe is het trouwens met jou? Ik geloof dat wij ook zo ongeveer gelijk opgaan? 30-12
Hopelijk kun je in september toch nog ff een weekje weg!
Nogmaals sterkte MJ.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo
Net terug van de controle,
was toch nog erg confronterend om te zien dat de kleinste nu echt is overleden al wist ik de hele week al dat het zou gebeuren.![]()
Maar met mn andere meisje gaat het gelukkig goedalles zag er goed uit bij dr.
Wat lijkt me dat confronterend en moeilijk.Fijn dat het met je andere meisje goed gaat, maar wat een tegenstellingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo
was toch nog erg confronterend om te zien dat de kleinste nu echt is overleden al wist ik de hele week al dat het zou gebeuren.![]()
Pff, wat spijt me dat voor je zeg. Hopelijk dat je wel kan genieten van de rest van je zwangerschap..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo
wat lijkt me dat verschrikkelijk moeilijk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |