abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:31:45 #121
30252 Soempie
Procreating
pi_99187814
MJ, ik kan me goed voorstellen dat je er zo tegenop ziet. Ik hoop heel hard met iedereen hier mee dat het goed is met je meisje. :*

NTS, is er niet iets wat ze kunnen doen aan de hoofdpijn? -O- Lekker rustig aan doen vandaag in elk geval.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:33:18 #122
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99187851
Geniet van je weekendje weg TAP! Heerlijk!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:34:39 #123
30252 Soempie
Procreating
pi_99187889
TAP, geniet er van. Waar gaan jullie heen?

Ivm nieuwe woning, trouwerij en dergelijke heb ik geen vrij gevraagd voor de vakantie. Baal ik nu wel van. We gaan kijken of we in september dan vrij kunnen krijgen om toch een weekje weg te kunnen. Vind het toch wel bijzonder: voor even de laatste vakantie met z'n tweetjes. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:40:11 #124
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99188016
Susie, wat balen zeg... zeker als je al bezig bent met je kamertje! Hopelijk kunnen ze toch snel een levertijd aangeven! Waar heb jij je kamertje besteld?

Take_a_picture, heel veel plezier dit weekend!

Soempie, het enige wat ze me adviseren is paracetamol te slikken, stomen en zoutspoelingen. En dat helpt eigenlijk allemaal voor geen meter :'( !
Hoe is het trouwens met jou? Ik geloof dat wij ook zo ongeveer gelijk opgaan? 30-12
Hopelijk kun je in september toch nog ff een weekje weg!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:48:52 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99188272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:40 schreef NotTheSame het volgende:
Susie, wat balen zeg... zeker als je al bezig bent met je kamertje! Hopelijk kunnen ze toch snel een levertijd aangeven! Waar heb jij je kamertje besteld?
Eind mei besteld ongeveer (weet even niet de precieze datum meer). Toen hebben we na een week al gebeld hoe lang het ongeveer ging duren en werd er gezegd dat ze het eind juni verwachtte en begin juli geleverd.... en nu dus nog langer wachten.
Ik wilde dus wachten met het kopen van allerlei dingen, zodat ik het dan ook makkelijker kwijt kan ipv in tassen in een andere kamer enzo... blegh.
pi_99188278
Hillibillie ook verlof, heerlijk toch! *O*
MJ : Duimen voor goed nieuws vandaag, succes!

Hier een redelijk goede nacht gehad :) Nu even lekker ontbijten en straks op mijn eigen tempo het huis aan kant maken. Morgen toch nog onverwachts naar een vriendschappelijke wedstrijd van FC Emmen tegen Ajax. (8> Is al op van de zenuwen wat we onderweg mee moeten gaan nemen. Vluchttas gooi ik achterin de auto, maxicosi mee en ziekenfonds spullen. :D Geen zorgen dus ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:49:02 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_99188282
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:40 schreef NotTheSame het volgende:
Waar heb jij je kamertje besteld?
Want dan bestel je zeker niet daar? :D

quote:
Soempie, het enige wat ze me adviseren is paracetamol te slikken, stomen en zoutspoelingen. En dat helpt eigenlijk allemaal voor geen meter :'( !
Hoe is het trouwens met jou? Ik geloof dat wij ook zo ongeveer gelijk opgaan? 30-12
Hopelijk kun je in september toch nog ff een weekje weg!
Achja, stom, ik ben nog niet helemaal wakker. Had al gelezen over de ha natuurlijk. Als het zo'n pijn doet en je vk wil dat er iets aan gedaan wordt, dan zou ik voor het weekend al langs de HAP gaan denk ik. Of bij de apotheek om advies vragen. :?

Ik zat al iedere keer te zoeken naar jouw datum in het lijstje. 30-12, dan lopen we inderdaad vrijwel gelijk op. Hier gaat het steeds beter. De afgelopen maanden/ weken was ik doodop, maar nu krijg ik toch weer meer energie. Controles waren allemaal goed, dus nu wachten op de echo bij 20 weken. :)
pi_99188335
MJ ik duim voor je!

Ik ben vandaag 21 weken zwanger. Alles gaat echt prima. Alleen is mijn rug/heupen/bekken echt aan gort. En nu heb ik straks om 13:00 fysio, maar onze oppas kan niet.. En nu baaaaal ik! :(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:51:59 #129
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99188387
Oh, zie net de vraag nog waar besteld: Kadocus. Euhm, nee, zou ik dus niet doen als ik jou was.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:53:02 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99188417
Goed voorbereid Cyntiaaa! ^O^ Veel plezier!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:57:57 #131
348178 NotTheSame
pi_99188535
Soempie, mijn datum staat er inderdaad niet bij...wegens privéredenen. Hij heeft er onder mijn andere naam wel ingestaan. Inderdaad, nu is het afwachten tot de 20 weken echo! Spannund!

Susie, thanx... naja, wij hebben ons kamertje al uitgezocht, maar dat komt toch van een andere winkel... Baby-dump. Ben benieuwd hoe die zijn met levertijden.

Cyntiaaa, veel plezier!
pi_99188547
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef Susie het volgende:
Goed voorbereid Cyntiaaa! ^O^ Veel plezier!
8-) Dat dacht ik. Mijzelf thuis opsluiten heeft ook geen nut hé :)
pi_99188552
Ik merk dat Polle sinds gisteren een stuk krachtiger is, ik vond m al beweeglijk en sterk..maar kanonne :P t jong kan schoppen :o
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:01:16 #134
348178 NotTheSame
pi_99188641
Kickboxer in wording dus, Kleurdoos :+ !
pi_99188685
Ik heb t zelf 11 jaar gedaan dus t zou kunnen :P

of hij heeft t van zn pa (die heeft schoenmaat 50 en is 2.07)
pi_99188699
Vlug bijgelezen, want gaan weer weekendje weg.
MJ, succes meid!

Susie, balen :( ik hoop dat babydump wel levert zoals afgesproken, moet nog 5 weken wachten en dat vind ik al lang...
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:06:56 #137
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99188809
Oh, jij moet ook nog best lang wachten dan Nirak. Ik krijg er een lichtelijk stressig gevoel van eigenlijk. Mja, niets aan te doen. Ga toch op korte termijn maar eens shoppen dan!
Geniet ervan Nirak!

Lekker zo'n beweeglijk jongske KD! Mijn meissie was vanmorgen lekker aan het zwemmen, lag nog even op de bank en zag mijn buik echt even omhoog komen O+
pi_99188827
Qua levering betreft was ik erg blij met die van de prenatal, na twee weken was het kamertje er al..

Miss Jones succes vandaag!

Nts beterschap en wat ontzettend vervelend dat je ha je steeds niet goed wil helpen..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:14:38 #139
348178 NotTheSame
pi_99189043
Kleurdoos, gaaf, kickboxen!

Veel plezier Nirak!
Idd, ik hoop ook dat babydump betere levertijden heeft, daar hebben wij ook ons kamertje gezien... Wij gaan over een week of 3 bestellen ofzo...vind het nu toch wel een beetje vroeg.

Ik ga weer ff terug m'n bedje in... Proberen weer een beetje bij te slapen...
pi_99189530
Wij hoeven geen andere kamer meer. Rienk had een tweedehandse en die krijgt B2 straks gewoon. Ziet er nog prima uit. Hier vandaan.
En Rienk gaat straks in een peuterbedje met een een commode en kast van de Ikea.

En tzt komt daar een grote jongens bed.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:40:29 #141
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99189988
Hilliebillie is met verlof! Heerlijk hoor!

Susie, balen van je kamer. Je wilt gewoon verder, kleertjes opvouwen en wegbergen en spulletjes rangschikken enzo...Balen.

MJ op controle, het zal niet fijn zijn maar hopelijk wel weer meer duidelijkheid.

Zelf een akelige nacht gehad. Om drie uur-nog-wat werd ik wakker om te plassen. Terug in bed merkte ik dat ik ons ventje niet voelde. Voor mijn gevoel uren wakker gelegen om hem te voelen, maar niks. Tussendoor steeds in slaap gevallen. 's morgens nog niks. Vriend stelde voor een yogaoefening te doen, en toen voelde ik hem heel zachtjes bewegen, Nu voel ik hem gewoon weer redelijk goed, maar hij is wel iets rustiger dan de voorgaande dagen. Gisteren bij de gyn klopte het hartje helemaal goed, dus ik heb geen reden om aan te nemen dat er wat is. Voor de zekerheid ga ik zo echter toch even bellen.
pi_99190154
Hallo

Net terug van de controle,
was toch nog erg confronterend om te zien dat de kleinste nu echt is overleden al wist ik de hele week al dat het zou gebeuren. :'(
Maar met mn andere meisje gaat het gelukkig goed O+ alles zag er goed uit bij dr.
pi_99190172
Altijd even bellen wanneer je niet zeker bent, Aventura! ^O^ Die van mij is nu even in ruste omdat ik zelf ondertussen het huis aan het poetsen ben ;)
pi_99190197
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo

was toch nog erg confronterend om te zien dat de kleinste nu echt is overleden al wist ik de hele week al dat het zou gebeuren. :'(
Maar met mn andere meisje gaat het gelukkig goed O+ alles zag er goed uit bij dr.
Nogmaals sterkte MJ. :*
Fijn dat het met je andere meisje goed gaat O+
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 10:48:53 #145
5428 crew  miss_sly
pi_99190297
quote:
Hallo

Wat lijkt me dat confronterend en moeilijk.Fijn dat het met je andere meisje goed gaat, maar wat een tegenstelling :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99190446
Mj; ookal weet je dat het gaat gebeuren, als het vervolgens écht zo is wordt het pas werkelijkheid. Heel veel sterkte voor jullie :* En natuurlijk super fijn dat het met jullie andere meisje goed gaat!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:06:48 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99191035
Wat akelig om dat zo te horen, MJ. Het lijkt me ook wel zwaar om zwanger te zijn, wetende dat...
Kan je niets anders dan sterkte wensen. Ook voor je andere kleintje!
pi_99191114
*knuffel* voor je MJ :*
pi_99191342
MJ, ik kan geen woorden vinden voor het verlies van jullie meisje :*
Heel fijn dat alles goed gaat met de andere!

Aventura, gewoon even bellen hoor!
Mette was aan het eind van mijn vorige zwangerschap ook soms ook hele dagen afwezig. Vond dat enorm beangstigend.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99191612
MJ *knuf*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:20:06 #151
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99191628
Aventura goed dat je ff belt!

MJ.. Fijn dat met je ene Meisje het goed gaat.. Maar ondanks de wetenschap dat.. Ook zo verdrietig van je andere meisje.. ;(
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:32:32 #152
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_99192136
MJ, dubbel nieuws.. Gelukkig gaat alles goed met de ene, het is wel verdrietig van de andere. Sterkte ermee!

Aventura, heb je al gebeld?

KD, fijn zo'n kickboxer.. Heb je al blauwe plekken?

Hier gaat het steeds iets beter. Mijn (dikke) darmen blijven gevoelig. Nu al een week een beurs gevoel, alsof iemand me in mijn buik heeft getrapt. Maar het neemt wel weer af, vannacht in ieder geval goed geslapen. Alleen na het eten is het even gevoeliger, ach, dat komt ook wel weer goed.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:34:26 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99192211
Ventje is alweer driftig aan het trappelen dus ik heb nog niet gebeld. Ik houd het goed in de gaten!
Het kan natuurlijk zijn dat hij zich klaarmaakt voor de grote dag!

Hij kan ook niet veel kanten meer op. Gyn zei gisteren dat hij muurvast in mijn bekken zit. (En informeerde of ik nog wel goed kan lopen). Nee dus :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:03:51 #154
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99193279
MJ ook van mij even een dikke knuffel! Wel fijn om te horen dat het met je ene meissie gewoon goed gaat, maar toch he?

En wat je zegt Aventura; ik wil inrichten en dergelijke... ik ga in ieder geval vinger aan de pols houden daar, totdat ze gewoon gek van me worden en wel willen leveren! }:|
Hou je het wel goed in de gaten? Lijkt me inderdaad vervelend en verontrustend als je een tijdje je je ventje niet meer voelt.
pi_99193661
Miss Jones, heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje, wat heftig!
Wel fijn dat jullie andere meisje het wel goed doet, maar dat maakt het verlies van jullie andere meisje niet minder erg. nogmaals sterkte :*
pi_99193820
quote:
Hallo

Pff, wat spijt me dat voor je zeg. Hopelijk dat je wel kan genieten van de rest van je zwangerschap..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:39:38 #157
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99194444
quote:
Hallo

wat lijkt me dat verschrikkelijk moeilijk inderdaad. ;( sterkte ermee, wat vreselijk verdrietig... maar anders hadden ze 't mogelijk allebei niet gered, jullie hebben echt gedaan wat jullie konden. ik ben heel blij voor je dat het met het andere meisje goed gaat.
in de haak.
pi_99194596
missjones :'( het lijkt zo moeilijk!! heel veel sterkte! :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99194615
Aventura hoe is het met de beeb? beweegt ie beter nu?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99194650
Goedemiddag dames :W

Gisteravond geen tijd gehad om even te posten, maar we hadden dus een echo en daar bleek alles goed.
We kregen ook meteen een verklaring waarom de kleine zich de afgelopen 2 weken minder laat voelen. De placenta ligt tegen de voorkant en de beeb bleek zich dus daar tegen genesteld te hebben, de placenta gebruikend als kussentje :')

webcamfoto van een afdruk wat een brak resultaat geeft

De kleine man zelf loopt ietwat voor op schema en weegt met 27 week nu ongeveer 1200 gram.
Ook de afmetingen gaven aan dat hij ietsje voor loopt.

@M-J: Wat heftig en wat lijkt me dat moeilijk om te moeten zien. Heel veel sterkte nogmaals
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')