Pff, wat spijt me dat voor je zeg. Hopelijk dat je wel kan genieten van de rest van je zwangerschap..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo
Net terug van de controle,
was toch nog erg confronterend om te zien dat de kleinste nu echt is overleden al wist ik de hele week al dat het zou gebeuren.![]()
Maar met mn andere meisje gaat het gelukkig goedalles zag er goed uit bij dr.
wat lijkt me dat verschrikkelijk moeilijk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:44 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo
Net terug van de controle,
was toch nog erg confronterend om te zien dat de kleinste nu echt is overleden al wist ik de hele week al dat het zou gebeuren.![]()
Maar met mn andere meisje gaat het gelukkig goedalles zag er goed uit bij dr.
Ben aan het timen. Om 11:33, 11:42, 11:44, 11:46, 11:52 en nu net weer om 13:11 heb ik hem gevoeld. Daartussen heb ik geluncht en een beetje opgeruimd dus heb ik er niet op geletquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef bitterend het volgende:
Aventura hoe is het met de beeb? beweegt ie beter nu?
Goedzo!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ben aan het timen. Om 11:33, 11:42, 11:44, 11:46, 11:52 en nu net weer om 13:11 heb ik hem gevoeld. Daartussen heb ik geluncht en een beetje opgeruimd dus heb ik er niet op gelet
Ik blijf het in de gaten houden in ieder geval!
Luc wordt nu behandeld. Vanmorgen zijn eerste keer geweest... maandag moet hij weer terugkomen. Dan waarschijnlijk eind van de week weer. We zijn er dus mee bezig... maar de therapeute waar hij bij is, heeft echt wonderhanden...! Bas was twee jaar terug zo van zijn KISS-pijn af... dus wij hebben er helemaal vertrouwen in!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Susie het volgende:
Wow Jose, wat een lieve foto's! En Bas die wil heppelen, haha! Ik spreek nog geen dreumestaal, maar denk dat dat helpen betekent?!Heftig verhaal met Luc, maar alles nu dus onder controle?
wel heel goed dat jullie zo snel actie ondernemen.. ws ook gezien jullie eerdere ervaringen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:33 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel allemaal... lekker ding, he??
[..]
Luc wordt nu behandeld. Vanmorgen zijn eerste keer geweest... maandag moet hij weer terugkomen. Dan waarschijnlijk eind van de week weer. We zijn er dus mee bezig... maar de therapeute waar hij bij is, heeft echt wonderhanden...! Bas was twee jaar terug zo van zijn KISS-pijn af... dus wij hebben er helemaal vertrouwen in!!
Uhuh, dat gevoel heb ik al met de eerste!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Fee-nix het volgende:
Lieve foto's Jose!
Susie, dank je. Ik wil wel in het lijstje. Mijn
uitgerekende datum is 29-01-2012.
Ja heel apart idee dat J straks niet meer het 'kleintje'
hier is, Beessie-Jen. Ik ben ook heel benieuwd hoe hij het gaat
vinden. Soms schrik ik er ook nog weleens van, zo van: OMG,
hoe zal dit allemaal gaan uitpakken...2 kinderen! Maargoed, er zijn
al zoveel vrouwen voor gegaan, ik moet het vast ook kunnen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
wel heel goed dat jullie zo snel actie ondernemen.. ws ook gezien jullie eerdere ervaringen..
Mijn nichtje heeft ook Kiss gehad; en daar kwam mijn zus pas na weeeeeeken achter.. meisje heeft zoveel gehuild en werd ingebakerd en al; maar hield last.. tot ze behandeld is, toen werd het een heel ander meisje...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
Wat leuk dat je een jongetje krijgt na al die meiden!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:14 schreef Lujaxa het volgende:
hoi
weekje ziek geweest
MJ dikke knuffel voor het verlies van jullie kleinste meisje![]()
josé ook hier mooie foto's
zag ookecho's voorbij komen..
verder niet bijgelezen... sorry
Dat was ik inderdaad, maar misschien wel heel fijn als aandenken, ook om te bewaren voor haar grote zus later.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:17 schreef miss-jones25 het volgende:
Dankjullie wel allemaal.
Iemand vroeg (weet niet meer wie ) of er nog een foto/echo was van mn meisje die is overleden, die is er wel maar ik wou het niet zien, mijn vriend wel.
Ik heb er helemaal niet naar kunnen/willen kijken ook tijdens de echo zelf niet.
Jose, wat een schatje is het
vraag bij de drogist/apotheek even om een paar zakjes movicolon, werkt fantastisch, ik had er toen ik 34 weken zwanger was van elin ontzettend veel last van..na zo'n zakje niet meerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:27 schreef Aventura het volgende:
Spookpost, al sinds een paar uur wakker. Zweet me kapot. Beetje last van buik, maar dat zijn darmen. Heb al wekenlang dat ik gewoon lekker naar het toilet wil en dat dan niet 'alles' eruit komt. Dat is zo'n rotgevoel. Verder niks wat op een naderende bevalling wijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |