SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 2% gewijzigd door Breezerslet17 op 06-07-2011 14:31:53 ]Flaming hot
Was jij vandaag op het station en droeg je grijze sokken?quote:
ja en beigequote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was jij vandaag op het station en droeg je grijze sokken?
Met je voetfetisjismequote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was jij vandaag op het station en droeg je grijze sokken?
Sexy wel! Ik stalkte je op het stationquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
[..]
ja en beige
zijn wel wat grijs trouwens ja![]()
stalkte wat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sexy wel! Ik stalkte je op het station
plak-boek? moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje foto's maken voor in het plakboek enzo.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:28 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kan wel tegen een beetje poep hoor.
En ik ben geen dame
waarom lachte hij je uit?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben vandaag uitgelachen door een verstandelijk gehandicapte man die roze pap aan het eten was met een hoge papieren hoed op. Wat zegt dat over mij?
Dat je lol hadquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben vandaag uitgelachen door een verstandelijk gehandicapte man die roze pap aan het eten was met een hoge papieren hoed op. Wat zegt dat over mij?
Hij zei boe. Dus ik greep heel dramatisch naar m'n hart alsof ik me totaal doodschrok. En toen lachte hij eerst zo van:quote:
aah, heb je zn dag weer een beetje goed gemaaktquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij zei boe. Dus ik greep heel dramatisch naar m'n hart alsof ik me totaal doodschrok. En toen lachte hij eerst zo van:hoezo schrik je, doe normaal, alsof je daar van moet schrikken. En toen ging ie me uit zitten lachen
Hij heeft zich sowieso wel vermaakt geloof ik, die man heeft het nog leuk als je m tegen de muur laat praten volgens mijquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aah, heb je zn dag weer een beetje goed gemaakt
nieuwe camera?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ver weg en toch dichtbij.
14 optische zoom.
Het ziet er een beetje aangebrand uit of lijkt dat nu zo?quote:
Sorry, was ff wat anders aan het doenquote:
Da's de bacon. :3 Dat mag een beetje zwart zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje aangebrand uit of lijkt dat nu zo?
[..]
Sorry, was ff wat anders aan het doen
Oh okquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Da's de bacon. :3 Dat mag een beetje zwart zijn.
Nice.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga trouwens straks kip met mozzarella eten uit de oven, met tomaat-mozzarellasticks erbij![]()
Zelfgemaakt door moeders
Btje budget foon, maar heeft alles wat ik wil.quote:
Gaan we nu watisomhoog'n?quote:
Er wordt ook niet naar mij geluisterd hier, wat muziek betreft. Alleen maar harde herrie en negerinnenmuziek.quote:
Hoin.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lang werken alles. Gister ook en moet morgen en overmorgen ook nog.
Hoi Henkje.
quote:
Voor mij een vraag voor jou een weet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, tof. Durf ik jou mijn nummer te geven?
Bevalt het een beetje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoin.
Ik ook. :3 Gisteren van 09:30 tot 21:00. :3 Vandaag ook weer. Wel met pauzes natuurlijk.En heb net een eigen maaltje gemaakt. :3
Klopt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Voor mij een vraag voor jou een weet.
Ja hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje?
Supertof wel, Spanks!
Ik heb niet echt tijd voor pauze, zegmaar.
Oh, dus meer voor in vakantie nu enzo? Ik dacht dat vakantiepark gebeuren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar het is niet echt vast werk.Het is gewoon, iemand van school vroeg of ik tijd had om licht en geluid te doen. :3
Ik heb tijd zat.
Gewoon wanneer ik kan, kan ook in t weekend tijdens school.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dus meer voor in vakantie nu enzo? Ik dacht dat vakantiepark gebeuren.
Beetje tijd ruilen?
Je verrotte verstandskies.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:50 schreef Oceanview het volgende:
Ik zeg de hele dag al 'grmbl' vanwaar heb ik het.
Gwn gwn gwnquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:50 schreef Oceanview het volgende:
Ik zeg de hele dag al 'grmbl' vanwaar heb ik het.
grquote:Ja hoi. Permban nooit terug of ik moet aangifte doen dit dat wat. Doei liefde kusjekroel alles. Sharr.
Nice nice.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon wanneer ik kan, kan ook in t weekend tijdens school.Dat vakantiepark gaat niet meer door, geen vacature geluidstechnicus. Maar in Etten-Leur wel.
www.muss.nl :3
Ok.
ah nu spa ik je naam ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef TAFKAPTR het volgende:
[..]
PTR
Admins geven geen antwoord op mailtjes en DM's, dus dan maar zo tog
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef TAFKAPTR het volgende:
[..]
Kusjes van de ene broeder tot de andere.
Die leeft nog.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef TAFKAPTR het volgende:
[..]
Belangrijker, hoe is het met het tostiapparaat?
watquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:58 schreef TAFKAPTR het volgende:
[..]
Graseter had haar schijnbaar gehacked en nu heeft zij een ban omdat zij dezelfde IP deelde. Modjes geloven het niet tot ze een bewijs van de politie levert
Ik doe daar niet meer aanquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:07 schreef Flippiee het volgende:
Fobo hosselen blijft toch het leukst op fok
En m'n smsje van zaterdag dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mis mijn dagelijks liefde post dus ook wel
Mja, wel goed, wel goed. En met u?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:06 schreef TAFKAPTR het volgende:
[..]
no problem jes
Hoe is het verder met Apfel?
OHJA KUT JIJ HEBT MIJN NIEUWE NUMMER NOG NIETquote:
watquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHJA KUT JIJ HEBT MIJN NIEUWE NUMMER NOG NIET_______! Ik vergeet zoveel mensen mijn nieuwe nummer te geven he. Wacht een smsje krijg je binnen nu en een minuut
Geiser viel uit zaterdag en ging niet meer aan. Maar helemaal schoon nuquote:
Ja maar mijn liefdesboodschap aan jou, nu heeft iemand anders die gekregenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twee minuten dus.
[..]
Aahhh je kan weer douchen dus, dus dan kan ik je weer meeten
Held.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geiser viel uit zaterdag en ging niet meer aan. Maar helemaal schoon nueen vakman.
Nee niet hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar mijn liefdesboodschap aan jou, nu heeft iemand anders die gekregen
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Held.
Wow, sinds zaterdag geen warm.water gehad?
Vieze dingen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef TAFKAPTR het volgende:
[..]
JaIk ga vieze dingen met Henkie doen
Ik had niet anders verwachtGefeliciteerd
![]()
stalkersquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee niet hoorkan volgens mij niet
maar ik werd gestalkt op mn andere nummer dus vandaar
Hehe, oke.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:17 schreef TAFKAPTR het volgende:
[..]
We zullen wel foto's maken
En nu ben ik wegEven buiten lopen en pizza halen [ afbeelding ] kusjes
quote:
Geen idee maar mocht een idioot het weer hetzelfde proberen dan kan ik nu makkelijker achterhalen wie.quote:
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Geen idee maar mocht een idioot het weer hetzelfde proberen dan kan ik nu makkelijker achterhalen wie.
Graag gedaan Cosjequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing!
#31#06flippie
quote:
SPOILER: glee over blondje met grote mondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]SPOILER: glee over blondje met grote mondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Ok, idd beter. Want Mike komt meer in beeld en hopelijk meer Brit + SantanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Dat zou bijzonder tof zijn ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ok, idd beter. Want Mike komt meer in beeld en hopelijk meer Brit + Santana
Niet zo doen, we weten dat je kijkt, ontkennen is niet mogelijk meer.quote:
Afgelopen seizoen was het al veel minder leuk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet zo doen, we weten dat je kijkt, ontkennen is niet mogelijk meer.
Oh zoquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:11 schreef WASTEOFTIME het volgende:
[..]
Ik las de titel van dit topic en ik dacht, hm..
Je kent me toch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
we dachten, patje doet het wel alleen. Maar helaas
Hallo ik ben Patje1987.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee. Hallo ik ben Breezerslet17!
Hallo Spaghettivreten! Is het waar?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hallo ik ben Spaghettivreter.
Ik maak het met een schaar, papier en lijm. Hoe maakt u het?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hallo Patje1987. Hoe maakt u het?
Ik gebruik nog wel een liniaal, en een snufje zout voor de smaak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik maak het met een schaar, papier en lijm. Hoe maakt u het?
Wat is waar?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hallo Spaghettivreten! Is het waar?
Hmm.. Misschien is dat mijn missende ingrediënt. Ik dank u hartelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik gebruik nog wel een liniaal, en een snufje zout voor de smaak.
Het was genoegen en wederzijdse dank.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien is dat mijn missende ingrediënt. Ik dank u hartelijk.
Ohjohquote:
Ik doe altijd 17, voor het geval datquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohjohdat is niet zoenen, dat is een verwarrend Nederlands iets, aangezien sommige mensen er 2 doen
Naar moment altijd.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik doe altijd 17, voor het geval dat
Ik sla verjaardagen daarom over, stel je voor 17 van die natte lebbers op je wangquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]tegen de tijd dat jij alle visite op een verjaardag hebt gehad ga je weer naar huis?
Getverdemme ja. Ik had vandaag een bewoner op m'n werk die me dolgraag een smerige natte plakzoen wilde gevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik sla verjaardagen daarom over, stel je voor 17 van die natte lebbers op je wang
Bah,quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Getverdemme ja. Ik had vandaag een bewoner op m'n werk die me dolgraag een smerige natte plakzoen wilde gevenik ben snel weggedoken, toen gaf ze er een op m'n hand. Waar gelukkig een handschoen omheen zat
Ja. Dat zei ik ook. Toen keek ze zielsgelukkigquote:
Doe dat. Goed achter je oren wassen.quote:
Want?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe dat. Goed achter je oren wassen.
Weet niet, dat zei m'n moeder altijd. Anders groeit er schimmel ofzo?quote:
Net als tussen de tenen als je dat niet goed droogt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weet niet, dat zei m'n moeder altijd. Anders groeit er schimmel ofzo?
Ik denk het. Overal waar je niet goed afdroogt kunnen de vellen er bij gaan hangenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Net als tussen de tenen als je dat niet goed droogt?
Hmmmquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk het. Overal waar je niet goed afdroogt kunnen de vellen er bij gaan hangendus vast achter je oren ook
Ik zou natuurlijk iets nuttigs kunnen gaan doen. Maar daar heb ik ook geen zin inquote:
Dat doen de meeste meiden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:21 schreef Omdatappel het volgende:
The moment I wake upppp
Before I put on my make-upppp
Gewoon lekker een comedy kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben best wel moe eigenlijk, zal ik gaan slapen?
Moet je vaker op MSN komen dan gaan we helemaal niet clichéquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewerkt?
En jij?
Wat een clichégesprek.
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben best wel moe eigenlijk, zal ik gaan slapen?
Ja, meestal wel hè.quote:
Ik ben op MSN toch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Moet je vaker op MSN komen dan gaan we helemaal niet cliché
Trusten.quote:
Ik niet, waarschijnlijk over 45 a 60 min weerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, meestal wel hè.
[..]
Ik ben op MSN toch.
[..]
Trusten.
Dan slaap ik hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik niet, waarschijnlijk over 45 a 60 min weer
Vansquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Blauwe Vans. Hiervoor had ik K-Swiss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |