SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 2% gewijzigd door Breezerslet17 op 06-07-2011 14:31:53 ]Flaming hot
Was jij vandaag op het station en droeg je grijze sokken?quote:
ja en beigequote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was jij vandaag op het station en droeg je grijze sokken?
Met je voetfetisjismequote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was jij vandaag op het station en droeg je grijze sokken?
Sexy wel! Ik stalkte je op het stationquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
[..]
ja en beige
zijn wel wat grijs trouwens ja![]()
stalkte wat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sexy wel! Ik stalkte je op het station
plak-boek? moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje foto's maken voor in het plakboek enzo.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:28 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kan wel tegen een beetje poep hoor.
En ik ben geen dame
waarom lachte hij je uit?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben vandaag uitgelachen door een verstandelijk gehandicapte man die roze pap aan het eten was met een hoge papieren hoed op. Wat zegt dat over mij?
Dat je lol hadquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben vandaag uitgelachen door een verstandelijk gehandicapte man die roze pap aan het eten was met een hoge papieren hoed op. Wat zegt dat over mij?
Hij zei boe. Dus ik greep heel dramatisch naar m'n hart alsof ik me totaal doodschrok. En toen lachte hij eerst zo van:quote:
aah, heb je zn dag weer een beetje goed gemaaktquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij zei boe. Dus ik greep heel dramatisch naar m'n hart alsof ik me totaal doodschrok. En toen lachte hij eerst zo van:hoezo schrik je, doe normaal, alsof je daar van moet schrikken. En toen ging ie me uit zitten lachen
Hij heeft zich sowieso wel vermaakt geloof ik, die man heeft het nog leuk als je m tegen de muur laat praten volgens mijquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aah, heb je zn dag weer een beetje goed gemaakt
nieuwe camera?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ver weg en toch dichtbij.
14 optische zoom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |