quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:07 schreef Creeg het volgende:
Federico Marchetti van Cagliari naar SS Lazio Roma
In de kleedkamer misschien ja, op het veld iig nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Neville en Scholes gestopt, Wes en O'Shea weg, zo blijft er alleen Giggs nog over uit de eigen jeugd met veel ervaring. Dat wordt een groot verschil met vorig jaar
Nani heeft wel veel ervaring, maar hij's pas 24. Met Evra/Rio/Vidic/Rooney/Giggs(/Berbatov, hoewel ik die niet veel meer zie spelen, als hij nog blijft) heb je toch 5 man met veel ervaring op het veld. De jonge jongens zijn nu inderdaad wel in de meerderheid ja, maar of dat negatief is weet ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Evra, Nani, Carrick, Giggsy? Je mist er toch wat.
Evra wel, maar dat blijft een linksback, Nani is nog jong, Carrick en Giggs zijn geen bepalende spelers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Evra, Nani, Carrick, Giggsy? Je mist er toch wat.
Je klok staat nog in 2008quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
Carrick niet bepalend?Heb je ze niet spelen afgelopen seizoen? Hij was bepalend als verdedigende kracht op het middenveld.
Voor hoeveel pecunia?quote:
Nog niet bevestigd, anders bron? Ik zie hem niet op google.quote:
quote:Tussen Darron Gibson en Sunderland is nog enige onenigheid over het salaris. De Ierse middenvelder vraagt namelijk 45.000 euro per week. Naar verluidt is de 23-jarige wel bereid om met minder genoegen te nemen. Gibson is ook al een product van de jeugdacademie van United, alleen lukte het hem nooit om indruk te maken op Sir Alex Ferguson
Oftewel, nog niks bevestigd voor het topic "bevestigde transfers"quote:
Inderdaad, maar dat lijkt me nogal duidelijk. Je kunt iets eigenlijk pas als bevestigd beschouwen als een officiële club-site er over bericht.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Oftewel, nog niks bevestigd voor het topic "bevestigde transfers"
quote:Arsenal Football Club announces that Ivory Coast international forward Gervinho will shortly join the Gunners, subject to a regulatory process.
Gervinho, 24, will arrive at Arsenal from French side Lille, who he helped to a Ligue 1 and Coupe de France double last season with 15 goals in 40 games.
The campaign capped a very successful two years for Gervinho, during which time he netted 28 times in his 67 appearances for Les Gogues. Before joining Lille, Gervinho enjoyed two seasons with Le Mans, also in Ligue 1.
On the international stage, Gervinho captained the Ivory Coast in the 2008 Olympics in Beijing and also represented his country at the 2010 World Cup, scoring twice in just three substitute appearances during qualification to the finals. To date, Gervinho has made 27 appearances in total for Les Eléphants, scoring six goals.
The forward came through the same Ivorian youth academy - ASEC Mimosas - as Emmanuel Eboue, before following in the right-back’s footsteps to join Belgian side KSK Beveren.
Blijkbaar niet goed genoeg, Biglia zit bijvoorbeeld ook nog in Belgiequote:Op donderdag 14 juli 2011 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die Defour is echt een goede voetballer.
Voor hoeveel?quote:
Afgeketst, niet door de medische keuring gekomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Martensen naar Utrecht, Vaclic naar De Graafschap. Toch wel opvallend dat ze jeugdinternationals kunnen halen en dan met name De Graafschap.
Molhoek naar VVV en De Ridder naar Zwitserland, die wil denk ik in ieder land ter wereld spelen
Dacht dat je het over Marco van Basten had.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mondiaal de beste speler van 1992
Erik Lamela naar Roma
Kan niet zeggen dat me dat verbaasdquote:
Middelmaat gekocht dus en een goede 2e keeperquote:
Engelsman he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
Absurd eigenlijk wat ze weer betalen voor een redelijke buitenspeler.
Daarom gaat hij ook naar Blackburn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sulley zal zich dan wel weer illusies maken
Mariano Pavone naar Blackburn en die kan er echt helemaal niks van
Nee, hij is veel slechter dan het niveau van Blackburnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom gaat hij ook naar Blackburn.
9 mio. Genk doet een goede zaak.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:13 schreef Decrease het volgende:
Thibaut Courtois (Genk) vertrekt naar Chelsea.
Totaal verkloot door die gasten uit Madridquote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Garay is de 8e Argentijn bij Benfica, goede zaak voor Argentinie, want hij moet gaan spelen
Valt mee, die is echt niet minder geworden van pak hem beet 50 wedstrijden Realquote:Op zondag 17 juli 2011 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Totaal verkloot door die gasten uit Madrid
Zie er echter niet meer dan 4 tegelijk instaan, maar dat is natuurlijk alsnog vrij veel.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vitesse heeft 2 jonge broers uit Brazilie gehaald
Garay is de 8e Argentijn bij Benfica, goede zaak voor Argentinie, want hij moet gaan spelen
25 potjes in 2 seizoenen. 2 volledige seizoenen in PD waren beter geweest voor zijn ontwikkeling. In die slangenkuil van Madrid worden dat soort spelers niet zo snel beter.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Valt mee, die is echt niet minder geworden van pak hem beet 50 wedstrijden Real
quote:Atlético Madrid legt topscorer EK Onder-21 vast
Adrián López blijft actief in de Primera División. De 23-jarige Spaanse aanvaller verruilt het gedegradeerde Deportivo La Coruña voor Atlético Madrid.
De overgang van de aanvaller kwam allerminst eenvoudig tot stand. Adrián López maakte eerst de gang naar de rechter om bevestiging te krijgen dat zijn contract bij Deportivo La Coruña per 1 juli was afgelopen. Met de voor de spits positieve uitspraak was de weg vrij om zijn transfer naar Atlético Madrid te maken.
Deportivo La Coruña claimde een doorlopend contract en wilde daarom vijf miljoen euro voor Adrián López. De rechter zag het anders en wees de vordering van de Galicische club af.
Adrián López speelde in het seizoen 2006/07 zijn eerste wedstrijden in de Primera División. Na huurperiode bij Alavés en Málaga keerde hij in 2009 terug naar Depor. Ondanks zijn acht doelpunten werd de degradatie een feit. Toch sloot Adrián Lopez het seizoen goed af. Met Jong Spanje won hij het EK Onder-21 en werd hij met vijf treffers topscorer van het toernooi.
Die zit dan ook al niet meer bij Aston Villa.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:47 schreef YazooW het volgende:
Shay Given van City naar Aston Villa. Zal wel het einde zijn voor baaskeeper Friedel.
wtf Friedel naar Tottenhamquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die zit dan ook al niet meer bij Aston Villa.
Het kon ook niet uitblijven natuurlijk, wat een geweldenaar is het toch ookquote:Galatasaray have completed the signing of Uruguayan goalkeeper Fernando Muslera from Lazio on a five-year contract, for a fee of ¤6.75 million (£6m).
quote:Transfer Alexis Sánchez naar Barcelona eindelijk rond
Na maanden van touwtrekken heeft Barcelona zich verzekerd van de Chileense international Alexis Sánchez. Met de transfer is een bedrag gemoeid dat kan oplopen tot 37,5 miljoen euro.
Sánchez stond bovenaan het verlanglijstje van Josep Guardiola. In de ogen van de Barcelona-trainer voldoet de 22-jarige aanvaller aan alle eisen. Maar de komst van de Chileen had flink wat voeten in de aarde, ook omdat Udinese Sánchez niet zonder slag of stoot liet gaan.
Uiteindelijk vonden de clubs elkaar in een basisafkoopsom van 26 miljoen euro. De transfersom kan nog ruim elf miljoen meer worden als Barcelona en Sánchez successen gaan beleven. De Chileen gaat voor voor vijf jaar tekenen in de Catalaanse hoofdstad. Maandag wordt hij gepresenteerd.
Sánchez speelde afgelopen drie jaar voor Udinese. Afgelopen seizoen was hij op dreef getuige zijn twaalf doelpunten in 31 wedstrijden en de uitverkiezing tot Speler van het Jaar in de Serie A. 'Hij kan op alledrie de posities in de aanval goed uit de voeten', concludeerde Guardiola. 'Hij werkt hard, is sterk in de één-op-één-situaties. Hij is een ideale speler voor ons.'
Wou net posten ja; VI bericht:quote:
quote:Weg naar Rome vrij voor Krkic na komst Sánchez
Met de transfer van Alexis Sánchez naar Barcelona werd de weg vrij voor Bojan Krkic om naar AS Roma te vertrekken. De Catalaanse club heeft wel een terugkoopoptie bedongen.
Barcelona gaf na het bezegelen van de komst van Udinese-aanvaller Sánchez het groene licht voor het afscheid van de twintigjarige Krkic. Voor twaalf miljoen euro verhuist hij in het kielzog van de Spaanse trainer Luis Enrique naar AS Roma.
Barcelona kan Krkic over een jaar voor dertien miljoen euro weer terughalen. Mocht AS Roma deze afspraak niet willen nakomen, dan loopt de transfersom op tot veertig miljoen euro.
Eerlijk gezegd vind ik dit wel een verrassende move.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:16 schreef Cara het volgende:
Manchester City is tot een overeenkomst gekomen met Atlético Madrid over Sergio Agüero voor een clubrecord van 43 miljoen euro. De 23-jarige aanvaller is naar Manchester gevlogen om in onderhandeling te treden over een vijfjarig contract met een gespeculeerde waarde van 170.000 euro per week.
De waarschijnlijke komst van de schoonzoon van Diego Maradona is voor City van groot belang. Er komt niet alleen een einde aan de saga die al de hele zomer speelt, The Citizens hebben ook een felle competitie, met onder anderen Real Madrid en Juventus, afgeslagen om de Argentijn naar Engeland te halen.
![]()
Dat wel, maar ik dacht dat Agüero niet echt voor het geld zou kiezen, maar meer naar een échte topclub zou gaan. Daar heeft hij opzeker de kwaliteiten voor.quote:
+ Balotelli en volgens mij hebben ze ook nog Roque Santa Cruz.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ben benieuwd of City ook nog eens spelers gaat vérkopen. Tevez, Adebayor, Dzeko en nu ook Aguero zijn allen centrumspitsen en willen allen niet op de bank zitten.
Precies mijn exacte reactie toen iemand op het werk zei dat hij naar City ging.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:43 schreef Cara het volgende:
Ik vind het doodzonde.
Fan van de speler, maar dan bij zo'n waardeloze club aan de bak gaan.
City is een topclub in wording. Die gaan echt wel prijzen pakken op termijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik dacht dat Agüero niet echt voor het geld zou kiezen, maar meer naar een échte topclub zou gaan. Daar heeft hij opzeker de kwaliteiten voor.
Ze hebben de Fa-Cup al.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
City is een topclub in wording. Die gaan echt wel prijzen pakken op termijn.
Dat denk ik ook wel. Daarnaast zijn de arbeidsvoorwaarden daar prima en speel je in een hoog aangeschreven competitie. Kan me wel voorstellen dat Aguero daar naar toe gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze hebben de Fa-Cup al.![]()
Maar ik denk ook wel dat ze op termijn echt mee gaan doen voor de grote prijzen (Landstitel, CL)
Wellicht een topclub in wording, maar ik hoor de spelers altijd maar praten over 'dit mooie project'. Is het niet gewoon het grote geld wat dat project is? Ik stel me toch wel vragen bij City, maar als ze straks sprankelend voetbal spelen dat ook nog eens effectief is, is dat natuurlijk mooi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
City is een topclub in wording. Die gaan echt wel prijzen pakken op termijn.
Natuurlijk draait het om en op geld, maar dat geld voor elke topclub.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wellicht een topclub in wording, maar ik hoor de spelers altijd maar praten over 'dit mooie project'. Is het niet gewoon het grote geld wat dat project is? Ik stel me toch wel vragen bij City, maar als ze straks sprankelend voetbal spelen dat ook nog eens effectief is, is dat natuurlijk mooi.
Maar er kloppen daar dingen niet. Ze kunnen nu bijna een elftal aan spitsen neerzetten. Kan toch ook niet de bedoeling zijn.
Wat bedoel je met dat de arbeidsvoorwaarden daar prima zijn? Ik weet dat het niet hetzelfde is, maar de randvoorwaarden in Manchester zijn juist bedroevend. Koud klimaat, saaie stad en hoge belastingtarief in Engeland.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Daarnaast zijn de arbeidsvoorwaarden daar prima en speel je in een hoog aangeschreven competitie. Kan me wel voorstellen dat Aguero daar naar toe gaat.
City is inderdaad een kopie van Chelsea aan het worden. Jammer.quote:
Het gaat niet zo zeer om de nationaliteit van de geldschieters, maar meer om het team wat er staat. Want laten we wel wezen, het team van Mancini straalt gewoon geen flikker uit. Het speelt extreem defensief en vind het daarom ook vreemd dat een spits als Aguero voor dit team kiest. Engelse teams die net zo goed veel geld uitgeven (Chelsea, Man u en Liverpool) hebben zich al wel bewezen en hebben een team gecreëerd, wat niet het geval is bij city.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Caland het volgende:
Ach, welke Engelse topclub heeft dat imago niet? Zit er echt zo'n verschil tussen Arabische, Russische of Amerikaanse geldschieters?
Vind het altijd hypocriet dat een Chelsea of City erop worden aangekeken terwijl een Man Utd. buiten schot blijft.
ManU, Arsenal, Liverpoolquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Caland het volgende:
Ach, welke Engelse topclub heeft dat imago niet? Zit er echt zo'n verschil tussen Arabische, Russische of Amerikaanse geldschieters?
Vind het altijd hypocriet dat een Chelsea of City erop worden aangekeken terwijl een Man Utd. buiten schot blijft.
Maar jij noemt nu Chelsea een team dat zich al wel heeft bewezen en een elftal heeft gecreëerd. 5 jaar terug praatte iedereen nog over Chelsea zoals jij nu over City praat. Dus in jouw theorie kan City na wat prijzen ook in dat rijtje komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:55 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om de nationaliteit van de geldschieters, maar meer om het team wat er staat. Want laten we wel wezen, het team van Mancini straalt gewoon geen flikker uit. Het speelt extreem defensief en vind het daarom ook vreemd dat een spits als Aguero voor dit team kiest. Engelse teams die net zo goed veel geld uitgeven (Chelsea, Man u en Liverpool) hebben zich al wel bewezen en hebben een team gecreëerd, wat niet het geval is bij city.
ohja, en Nigel Reo-Coker naar Bolton.quote:Macedonian U21 defender Jasmin Mecinović will continue his career with FC Tiraspol.
Jasmin Mecinović is one of the starting CB's on the Macedonian U21 national team but was without a team earlier this month after he was let go by Sheriff. Well, his future team is now known as he will stay in Moldova in the same city as he has joined FC Tiraspol. His new club finished 7th place in the Moldovan top division last season. Mecinović joined Sheriff in the winter transfer window earlier this year from FK Skopje but he did not receive much playing time for the wealthy Moldovan club and was let go after the season. The other Macedonian who plays his club football in Moldova is Goran Dimovski who plays for the defending champions Dacia.
Het salaris. Ondanks het hoge belastingtarief zal hij er vast meer verdienen dan in Madrid. Daarnaast is de PL de meest aansprekende competitie van de wereld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat de arbeidsvoorwaarden daar prima zijn? Ik weet dat het niet hetzelfde is, maar de randvoorwaarden in Manchester zijn juist bedroevend. Koud klimaat, saaie stad en hoge belastingtarief in Engeland.
Wat ik zo raar vind aan transfer als deze, is het feit dat hij gaat naar een club die niet aanvoelt als een familie, maar een bijeengeraapt zootje. Bij elke andere Engelse topclub heb je een gevoel van binding en warmte in het team, maar niet bij City. Aguero heeft vast zelf ook gezien hoe er wordt omgesprongen met spelers, maar toch kiest hij voor het grote geld. En het argument dat het een mooie project is, is natuurlijk klets. Als hij voor City gekozen heeft, omdat hij denkt dat ze veel prijzen gaan pakken in de nabije toekomst, dan had hij net zo goed voor een andere topclub (Real madrid, Bayern, Chelsea, Juve) kunnen kiezen.
Arsenal heeft gewoon een stuk minder te makken en Man Utd heeft volgens mij door de hoge schuldenpost ook niet heel erg veel te makken...quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:04 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
ManU, Arsenal, Liverpool
ManU blijft buiten schot omdat zij minder geld uitgeven. Dus ondanks dat ze een buitenlandse eigenaar hebben, houden ze zich wel vast aan hun eigen strategie.
Arsenal valt helemaal buiten schot omdat die niets uitgeven en nog steeds officieel van meerdere aandeelhouders blijft (of het succesvol is, is een ander verhaal).
Liverpool vind ik een verhaal apart want die hebben ook best veel geld uitgegeven de laatste tijd. Daar valt best wat over te zeggen waarom zij wel buiten schot blijven.
Dat valt toch best mee in vergelijking met de rest? Wenger is gewoon een zuinige zak, althans, dat begrijp ik ervan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arsenal heeft gewoon een stuk minder te makken
Waarschijnlijk omdat hij wel moet en gewoon niet meer uit te geven heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee in vergelijking met de rest? Wenger is gewoon een zuinige zak, althans, dat begrijp ik ervan.
Er is wel degelijk minder geld bij Arsenal, tov van clubs zoals city en chelsea. Zij hebben in principe een onuitputtelijke geldstroom vanwege hun suikerooms. Arsenal is nog steeds een club in handen van meerdere aandeelhouders en heeft geen suikeroom.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee in vergelijking met de rest? Wenger is gewoon een zuinige zak, althans, dat begrijp ik ervan.
Van die suikerooms die hun geld met 16.5% rentevergoeding in de club pompen (ManU)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Er is wel degelijk minder geld bij Arsenal, tov van clubs zoals city en chelsea. Zij hebben in principe een onuitputtelijke geldstroom vanwege hun suikerooms. Arsenal is nog steeds een club in handen van meerdere aandeelhouders en heeft geen suikeroom.
True, maar dan denk ik: als je 35 miljoen hebt, haal dan 1 ultieme topper, en niet jaar op jaar allerlei Gervinho's.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Er is wel degelijk minder geld bij Arsenal, tov van clubs zoals city en chelsea. Zij hebben in principe een onuitputtelijke geldstroom vanwege hun suikerooms. Arsenal is nog steeds een club in handen van meerdere aandeelhouders en heeft geen suikeroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |