Precies mijn exacte reactie toen iemand op het werk zei dat hij naar City ging.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:43 schreef Cara het volgende:
Ik vind het doodzonde.
Fan van de speler, maar dan bij zo'n waardeloze club aan de bak gaan.
City is een topclub in wording. Die gaan echt wel prijzen pakken op termijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik dacht dat Agüero niet echt voor het geld zou kiezen, maar meer naar een échte topclub zou gaan. Daar heeft hij opzeker de kwaliteiten voor.
Ze hebben de Fa-Cup al.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
City is een topclub in wording. Die gaan echt wel prijzen pakken op termijn.
Dat denk ik ook wel. Daarnaast zijn de arbeidsvoorwaarden daar prima en speel je in een hoog aangeschreven competitie. Kan me wel voorstellen dat Aguero daar naar toe gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze hebben de Fa-Cup al.![]()
Maar ik denk ook wel dat ze op termijn echt mee gaan doen voor de grote prijzen (Landstitel, CL)
Wellicht een topclub in wording, maar ik hoor de spelers altijd maar praten over 'dit mooie project'. Is het niet gewoon het grote geld wat dat project is? Ik stel me toch wel vragen bij City, maar als ze straks sprankelend voetbal spelen dat ook nog eens effectief is, is dat natuurlijk mooi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
City is een topclub in wording. Die gaan echt wel prijzen pakken op termijn.
Natuurlijk draait het om en op geld, maar dat geld voor elke topclub.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wellicht een topclub in wording, maar ik hoor de spelers altijd maar praten over 'dit mooie project'. Is het niet gewoon het grote geld wat dat project is? Ik stel me toch wel vragen bij City, maar als ze straks sprankelend voetbal spelen dat ook nog eens effectief is, is dat natuurlijk mooi.
Maar er kloppen daar dingen niet. Ze kunnen nu bijna een elftal aan spitsen neerzetten. Kan toch ook niet de bedoeling zijn.
Wat bedoel je met dat de arbeidsvoorwaarden daar prima zijn? Ik weet dat het niet hetzelfde is, maar de randvoorwaarden in Manchester zijn juist bedroevend. Koud klimaat, saaie stad en hoge belastingtarief in Engeland.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Daarnaast zijn de arbeidsvoorwaarden daar prima en speel je in een hoog aangeschreven competitie. Kan me wel voorstellen dat Aguero daar naar toe gaat.
City is inderdaad een kopie van Chelsea aan het worden. Jammer.quote:
Het gaat niet zo zeer om de nationaliteit van de geldschieters, maar meer om het team wat er staat. Want laten we wel wezen, het team van Mancini straalt gewoon geen flikker uit. Het speelt extreem defensief en vind het daarom ook vreemd dat een spits als Aguero voor dit team kiest. Engelse teams die net zo goed veel geld uitgeven (Chelsea, Man u en Liverpool) hebben zich al wel bewezen en hebben een team gecreëerd, wat niet het geval is bij city.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Caland het volgende:
Ach, welke Engelse topclub heeft dat imago niet? Zit er echt zo'n verschil tussen Arabische, Russische of Amerikaanse geldschieters?
Vind het altijd hypocriet dat een Chelsea of City erop worden aangekeken terwijl een Man Utd. buiten schot blijft.
ManU, Arsenal, Liverpoolquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:47 schreef Caland het volgende:
Ach, welke Engelse topclub heeft dat imago niet? Zit er echt zo'n verschil tussen Arabische, Russische of Amerikaanse geldschieters?
Vind het altijd hypocriet dat een Chelsea of City erop worden aangekeken terwijl een Man Utd. buiten schot blijft.
Maar jij noemt nu Chelsea een team dat zich al wel heeft bewezen en een elftal heeft gecreëerd. 5 jaar terug praatte iedereen nog over Chelsea zoals jij nu over City praat. Dus in jouw theorie kan City na wat prijzen ook in dat rijtje komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:55 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om de nationaliteit van de geldschieters, maar meer om het team wat er staat. Want laten we wel wezen, het team van Mancini straalt gewoon geen flikker uit. Het speelt extreem defensief en vind het daarom ook vreemd dat een spits als Aguero voor dit team kiest. Engelse teams die net zo goed veel geld uitgeven (Chelsea, Man u en Liverpool) hebben zich al wel bewezen en hebben een team gecreëerd, wat niet het geval is bij city.
ohja, en Nigel Reo-Coker naar Bolton.quote:Macedonian U21 defender Jasmin Mecinović will continue his career with FC Tiraspol.
Jasmin Mecinović is one of the starting CB's on the Macedonian U21 national team but was without a team earlier this month after he was let go by Sheriff. Well, his future team is now known as he will stay in Moldova in the same city as he has joined FC Tiraspol. His new club finished 7th place in the Moldovan top division last season. Mecinović joined Sheriff in the winter transfer window earlier this year from FK Skopje but he did not receive much playing time for the wealthy Moldovan club and was let go after the season. The other Macedonian who plays his club football in Moldova is Goran Dimovski who plays for the defending champions Dacia.
Het salaris. Ondanks het hoge belastingtarief zal hij er vast meer verdienen dan in Madrid. Daarnaast is de PL de meest aansprekende competitie van de wereld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat de arbeidsvoorwaarden daar prima zijn? Ik weet dat het niet hetzelfde is, maar de randvoorwaarden in Manchester zijn juist bedroevend. Koud klimaat, saaie stad en hoge belastingtarief in Engeland.
Wat ik zo raar vind aan transfer als deze, is het feit dat hij gaat naar een club die niet aanvoelt als een familie, maar een bijeengeraapt zootje. Bij elke andere Engelse topclub heb je een gevoel van binding en warmte in het team, maar niet bij City. Aguero heeft vast zelf ook gezien hoe er wordt omgesprongen met spelers, maar toch kiest hij voor het grote geld. En het argument dat het een mooie project is, is natuurlijk klets. Als hij voor City gekozen heeft, omdat hij denkt dat ze veel prijzen gaan pakken in de nabije toekomst, dan had hij net zo goed voor een andere topclub (Real madrid, Bayern, Chelsea, Juve) kunnen kiezen.
Arsenal heeft gewoon een stuk minder te makken en Man Utd heeft volgens mij door de hoge schuldenpost ook niet heel erg veel te makken...quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:04 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
ManU, Arsenal, Liverpool
ManU blijft buiten schot omdat zij minder geld uitgeven. Dus ondanks dat ze een buitenlandse eigenaar hebben, houden ze zich wel vast aan hun eigen strategie.
Arsenal valt helemaal buiten schot omdat die niets uitgeven en nog steeds officieel van meerdere aandeelhouders blijft (of het succesvol is, is een ander verhaal).
Liverpool vind ik een verhaal apart want die hebben ook best veel geld uitgegeven de laatste tijd. Daar valt best wat over te zeggen waarom zij wel buiten schot blijven.
Dat valt toch best mee in vergelijking met de rest? Wenger is gewoon een zuinige zak, althans, dat begrijp ik ervan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arsenal heeft gewoon een stuk minder te makken
Waarschijnlijk omdat hij wel moet en gewoon niet meer uit te geven heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee in vergelijking met de rest? Wenger is gewoon een zuinige zak, althans, dat begrijp ik ervan.
Er is wel degelijk minder geld bij Arsenal, tov van clubs zoals city en chelsea. Zij hebben in principe een onuitputtelijke geldstroom vanwege hun suikerooms. Arsenal is nog steeds een club in handen van meerdere aandeelhouders en heeft geen suikeroom.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee in vergelijking met de rest? Wenger is gewoon een zuinige zak, althans, dat begrijp ik ervan.
Van die suikerooms die hun geld met 16.5% rentevergoeding in de club pompen (ManU)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Er is wel degelijk minder geld bij Arsenal, tov van clubs zoals city en chelsea. Zij hebben in principe een onuitputtelijke geldstroom vanwege hun suikerooms. Arsenal is nog steeds een club in handen van meerdere aandeelhouders en heeft geen suikeroom.
True, maar dan denk ik: als je 35 miljoen hebt, haal dan 1 ultieme topper, en niet jaar op jaar allerlei Gervinho's.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Er is wel degelijk minder geld bij Arsenal, tov van clubs zoals city en chelsea. Zij hebben in principe een onuitputtelijke geldstroom vanwege hun suikerooms. Arsenal is nog steeds een club in handen van meerdere aandeelhouders en heeft geen suikeroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |