Ik ga het even bekijken voor je; ik ken nog wat mensen in Maastricht, dus wie blijf ik na het concert wel ff pitten in 043.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ondertussen wil er nog steeds echt niemand met mn gewonnen ticket mee naar 26-7
Ah dat is wel heel tof, zo vanuit je huis kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ga het even bekijken voor je; ik ken nog wat mensen in Maastricht, dus wie blijf ik na het concert wel ff pitten in 043.
Pica's van gisteren: http://album.gva.be/foto-(...)rsplein-in-gent.aspx
[ afbeelding ]
Ik ga even kijken wat ik kan doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dat is wel heel tof, zo vanuit je huis kijken![]()
Ow ja, mocht je willen rijden, we kunnen natuurlijk ook daar afspreken, ga ik wel met de trein heen. Dus ik hoef alleen maar thuis te komen dan![]()
Ik kan alleen niet heel vroeg in Rotterdam zijn ivm werk
Joy, meer dan 9 minuten Purple Rainquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ga even kijken wat ik kan doen![]()
Nog een filmpje
Gisteren een mail gehad dat de zaal 3 kwartier van te voren open gaat...quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Me 2. Hoe laat de zaal eigenlijk open? Iemand enig idee?
quote:Beste kaartkoper,
Hierbij willen wij u extra informeren over uw entreebewijzen voor het concert van Prince en op welke manier u de zaal binnenkomt.
Uw toegang vindt plaats via de hoofdingang van het Sportpaleis Ahoy. Dat is de reguliere ingang van alle concerten in Ahoy. Na afloop van het laatste concert voor de show van Prince, zal de hele zaal ontruimd worden om in gereedheid gebracht te worden. Circa 45 minuten voor aanvang van het concert van Prince gaan de deuren open, waarna u plaats kunt nemen in de zaal.
Wanneer is uw Prince kaart geldig?
Op uw ticket staat 8 juli, 01:15 u: u kunt het concert van Prince op de avond van vrijdag op zaterdag bezoeken.
Op uw ticket staat 9 juli, 01:15 u: u kunt het concert van Prince op de avond van zaterdag op zondag.
Op uw ticket staat 10 juli, 23:45 u: u kunt het concert van Prince op de avond van zondag op maandag.
Kijk voor meer laatste nieuws en (vervoers)informatie op www.northseajazz.com
We wensen u veel plezier bij Prince
North Sea Jazz
Degene met wie ik eventueel kan meerijden wil er al om 14.00 zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet dat nog allemaal bespreken hoor.
Ik ben sowieso pas om een uur of 21.00 in Delft vrijdagavond, dus niet vroeg vroeg ieg
WTF?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:11 schreef AnnaStesia het volgende:
Degene met wie ik eventueel kan meerijden wil er al om 14.00 zijn
Volgens mij heeft het weinig zin om te arriveren als de andere set nog bezig is. Die zaal moet eerst nog leeg en dan hebben ze ongeveer driekwartier nodig om de zaal gereed te maken voor Prince. Ik ga pas rond middernacht vanuit het centrum naar Zuid.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Gaan jullie eigenlijk vroeg in de rij en zo?
Ik vraag me af of dat zinvol is op NSJ...
Dat was mijn idee ook wel, dat het weinig zin heeft, omdat die mensen er toch eerst uit moeten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:54 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het weinig zin om te arriveren als de andere set nog bezig is. Die zaal moet eerst nog leeg en dan hebben ze ongeveer driekwartier nodig om de zaal gereed te maken voor Prince. Ik ga pas rond middernacht vanuit het centrum naar Zuid.
Kwestie van tijd meer dan van geld eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:07 schreef DS4 het volgende:
Zo gek is dat toch niet? Je moet eens kijken wat je allemaal krijgt voor een beetje meer geld. Ik snap werkelijk niet dat iemand alleen maar naar Prince gaat in dezen...
Ik denk dat ik na het Prince concert helemaal gaar ben. Dat is voor mij de reden geweest om alleen naar Prince te gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:07 schreef DS4 het volgende:
Zo gek is dat toch niet? Je moet eens kijken wat je allemaal krijgt voor een beetje meer geld. Ik snap werkelijk niet dat iemand alleen maar naar Prince gaat in dezen...
Ik vind die mensen waarmee hij heeft samengewerkt eigenlijk helemaal niet interessant. Doe mij maar Snoop, Bootsy, Seal en BB King.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef DS4 het volgende:
Ik denk dat het inderdaad vreemd is als je Prince leuk vindt dat je dan echt helemaal niets leuks kan vinden op NSJ. Al was het maar omdat er nog aardig wat muzikanten staan die af en toe met hem samenwerken of samen hebben gewerkt.
Dat was wel ook mijn gedachte hoor, dat ik het niet eens zou trekken, drie dagen lang al die concerten en dan ook nog Prince in de nacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na het Prince concert helemaal gaar ben. Dat is voor mij de reden geweest om alleen naar Prince te gaan.
Rond die tijd speelt er ook niemand meer...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:27 schreef psychosomatic het volgende:
Ik denk dat ik na het Prince concert helemaal gaar ben.
Die wil ik ook graag zien, maar ik loop sowieso zoveel mogelijk binnen. Maar wat jij noemt... daar zorg ik sowieso bij te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:30 schreef psychosomatic het volgende:
Ik vind die mensen waarmee hij heeft samengewerkt eigenlijk helemaal niet interessant. Doe mij maar Snoop, Bootsy, Seal en BB King.
Dus ga ik m'n kruit niet eerder op de avond al verschieten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Rond die tijd speelt er ook niemand meer...
Er zjn twee ingangen voorzover ik het begreep,een voor Prince only en een voor de mensen die ook al nsj hebben gehad,de twee ingangen gaan geljk los.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook wel, dat het weinig zin heeft, omdat die mensen er toch eerst uit moeten.
En als die dr weer in willen kom je daar toch niet vóór dan denk ik.
In Arnhem was er geloof ik eentje zo gek om te slapen voor de ingang,wel respect hoor!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vroeger echt best vaak voor de Kuip, de Brabanthallen, het MECC en Ahoy geslapen voor concerten van Prince, om vooraan te kunnen staan, maar dat stadium ben ik eigenlijk wel gepasseerd inmiddels geloof ik!
Zijn er eigenlijk nog mensen die dat doen?
Ze gaan er via de achteruitgang uit volgens mij. Vroeg zijn zou kunnen werken om vooraan te staan. Er zullen alleen een heleboel geirriteerde NSJ gangers zijn die overal langs willenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook wel, dat het weinig zin heeft, omdat die mensen er toch eerst uit moeten.
En als die dr weer in willen kom je daar toch niet vóór dan denk ik.
Niet meerquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vroeger echt best vaak voor de Kuip, de Brabanthallen, het MECC en Ahoy geslapen voor concerten van Prince, om vooraan te kunnen staan, maar dat stadium ben ik eigenlijk wel gepasseerd inmiddels geloof ik!
Zijn er eigenlijk nog mensen die dat doen?
Zal wel een tandem zijn geweest. Lekker saampjes met Andy Allo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Mss vroeg ie trouwens om een fiets, niet om een limo, is het allemaal echt opgeblazen![]()
nr. 113 en 114 waren we toen in 1998 met al die zotten een hele nacht voor de Ahoy en we kwamen toen rond een uurtje of 23.00 aan. Laatste trein vanuit Maastricht hadden we. Dat was eigenlijk nog het leukste van het hele concert... owja en dat meneer nog stond te soundchecken toen we in de heerlijk koele Ahoy in kwamen rennen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Eentje?
Echt, in de tijd dat wij dat deden waren dat er honderden![]()
En leuk dat dat was!
Luisterde vandaag naar een ONA Japan show. Had ie het er ook over dat ze zo speciaal voor hem waren. En toen zegt ie "This one is for you" en begint PR. Ik zou me genaaid voelen. Ach, het is altijd een mooi moment om bier te halen.quote:
Zijn allereerste concert in Luxemburg?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef psychosomatic het volgende:
Dit zijn allemaal rehearsals voor het hoogtepunt van de Euro tour.
Precies,op 8 juli gaat ie dat ten hore brengenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef psychosomatic het volgende:
Dit zijn allemaal rehearsals voor het hoogtepunt van de Euro tour.
Giel moet gewoon zijn lelijke en oninteressante muil houdenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Giel zegt dat de geruchten gaan dat ie vanavond in Paradiso staat...
quote:You Are The One
Rock Steady
Rude Boy (Rihanna cover) < volgens MoQuake
People Pleaser
She's Always In My Hair
I Like It There
Controversy
Sexy Dancer - Le Freak
Controversy (coda)
Which Way Is Up?
Thank You (Falettinme Be Mice Elf Agin)
Thank You For Talking To Me Africa - Only Heaven Knows
D.M.S.R
Pop Life - Scrapple From The Apple interpolation
Musicology
The Question Of U (instrumental) / The One
Rude Boy
Misty Blue
Let's Go Crazy
Delirious
Let's Go Crazy (coda)
1999
Shhh
Take Me With U
Raspberry Beret
Cream
U Got The Look
[Piano set]
Something In The Water (Does Not Compute)
A Case Of U
Under The Cherry Moon (instrumental)
Let's Get It On
How Come U Don't Call Me Anymore? - Please, Please, Please
[Sampler set]
Sign O' The Times
Mr. Goodnight
Nasty Girl (instrumental)
Darling Nikki (instrumental)
I Would Die 4 U
Kiss
Make You Feel My Love
Purple Rain
The Bird
Jungle Love - Love Rollercoaster
A Love Bizarre - I Like Funky Music
Ik denk dat die ouwe gewoon even z'n rust pakt aangezien hij straks 3 nachten op rij aan de bak moet. Die zit straks gewoon lekker te chillen in City Spa in de Sarphatistraat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Giel zegt dat de geruchten gaan dat ie vanavond in Paradiso staat...
dit weekend ben je wel samen met iemand die gewoon nog een gezonde volle bos haar heeft. Helpt dat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest bijna huilen om al die kale mannen in het publiek.
Ik word oud
Dat gevoel heb ik ook, maar dan met die geruchten dat ie wat gaat doen. Aan de ene kant denk ik leuk als het gebeurt en erbij te zijn, aan de andere kant denk ik, hopelijk gebeurt er niets, want dan hoef ik er ook niet naartoe en kan ik nog een nachtje rustig slapen. Het blijft een verslaving.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest bijna huilen om al die kale mannen in het publiek.
Ik word oud
twitter:ParadisoAdam twitterde op donderdag 07-07-2011 om 22:27:11Prince gaat vroeg naar bed, 3x NSJ om van te dromen - hij komt vanavond helaas niet optreden in Paradiso. #Prince #paradisoadam reageer retweet
Maceo was vanavond in Ahoy tijdens de soundcheck met de band. Prince was er niet bij. Die zal wel lekker in z'n jacuzzi zitten met een glaasje mineraalwater.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Waar zou ie eigenlijk zitten nu?
Maceo deed niet mee in Gent he?
Hij is wel in Europa wss...
of met Bria, of met een andere lekker chickaquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Maceo was vanavond in Ahoy tijdens de soundcheck met de band. Prince was er niet bij. Die zal wel lekker in z'n jacuzzi zitten met een glaasje mineraalwater.
Verkeerde instelling. Morgen voel jij je beter en ga je gewoon. Zo moet je denken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef Felixa het volgende:
Iedereen die vanavond/vannacht gaat: veel plezier!
Ik ga morgen, tenminste dat hoop ik. Lig momenteel met 39.2 te rillen op de bank.![]()
Hoop dat ik me morgen beter voel.
Ca. 45 min voor de show begint.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Moi aussi. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe laat ik daar 's heen zal gaan; iemand idee hoe laat de zaal open gaat?
Ok, da's half een dus. Ik ga rond uurtje of tien 's richting Ahoy; 20 minuten rijdenquote:
Groet hem van me!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ok, da's half een dus. Ik ga rond uurtje of tien 's richting Ahoy; 20 minuten rijden
Wat heeft ze aan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef HuubTuub het volgende:
Ik wacht nu op cs Delft op oh-oh. Daar komt ze!
quote:Voor de deur van Ahoy staat nu een clubje van 50 princefans in de regen onder een zeiltje. Nog 2 en half uur. #binnenishetgezellig #nsj
quote:Geachte bezoeker,
Om onnodige wachtrijen te voorkomen, hebben we in tegenstelling tot eerdere berichten alsnog besloten om alle bezoekers van de Prince-concerten via de hoofdingang van het Sportpaleis toegang te verlenen. Dat betekent dat de NSJ-festivalbezoekers met pluskaart ook eerst naar buiten moeten om vervolgens via de hoofdingang van het Sportpaleis weer naar binnen te gaan.
NB let op de datum op uw ticket
Op uw ticket staat 9 juli, 01:15 u: u kunt naar het concert van Prince op de avond van zaterdag op zondag.
Op uw ticket staat 10 juli, 23:45 u: u kunt naar het concert van Prince op de avond van zondag op maandag.
Kijk voor meer laatste nieuws en (vervoers)informatie op www.northseajazz.com
We wensen u veel plezier bij Prince
North Sea Jazz
Als ik de commentaren op prince.org, Twitter en hier lees is deze man opvallend positief over het geluid.quote:Wie dacht dat eerder op de avond Janelle Monáe een meedogenloze funkparade had gepresenteerd of dat Larry Graham, voormalig bassist van Sly Stone, een knetterende funckmachine was, was naïef geweest. Prince definieerde messcherp opnieuw met een tomeloos voortdenderende ritmesectie. Het had er ook mee te maken dat het geluid goed stond afgesteld, en erg hard stond. Alleen klonk de groove soms zo langdurig puntig dat de vraag rees of die wel ter plekke door mensenhanden werd vervaardigd.
Met binnenkomen viel het ook mee. Er stond wel een lange rij voor de hoofdingang en de deuren waren open. De rij liep lekker door. In de zaal zelf was het bizar leeg nog. Maar dat vulde zich nog redelijk tegen het begin. De redelijk aangeschoten NSJ bezoekers door voor mij stonden waren iets aan de irritante kant. Vanavond misschien iets vroeger gaan omdat de plannen van NSJ zijn gewijzigd, zoals al eerder gepost.quote:via prince.org:
Setlist:
Start: 1h41
Guests: Maceo Parker , Janelle Monae, Larry Graham
Foxy lady
Controversy
Sexy dancer - le freak
Which way is up
Play that funky music
Controversy (reprise)
Pass the peas
Thunderstorm
Let's get it on
Dmsr
Pop life ( inc. scrapple from the apple )
Musicology - Prince and the band - Uptown up
No one else
Misty blue
A love bizarre (with janelle monae , inc. housequake + I like funky music chants)
Everyday people (with Larry Graham)
Thank you for talking to me Africa - Only heaven knows(inc.america lead line)
Purple rain
If i was your girlfriend
Kiss
End 3h58
De kans is vrij groot dat dit piepen nooit meer weg gaat. Zo is het bij mij ook begonnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:37 schreef AnnaStesia het volgende:
Nu het geluid,ja dat was erg,erg,erg hard,beetje vervormd,de hoge noten knallen door je trommelvliezen,de bas dreunt die nog een keer binnenstebuiten en ik had geen oordoppen.
Heb heel veel met mijn vingers op mijn oren gestaan.
(...)
Nu een beetje een katergevoel,lange dag was het wel zo'n nachtconcert en mijn oren piepen en doen zeer,heb het idee dat ik watjes in mijn oren heb zo vervormd klinkt het,ik hoop maar dat dat snel over is want het is irritant zo.
Oneens. Ok, haar gitaarspel is een klein beetje lachwekkend. Vooral omdat het er af en toe stuntelig uitziet, maar wat ze speelt voegt wel genoeg toe en is gewoon strak. Ik vond haar solo een van de hoogtepunten van de avond en de 3 vrienden waarme ik was vonden dat ook. Betoverend mooi (niet alleen haar verschijning) en de chemie met Prince spatte er vanaf.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:57 schreef NeedNoUserName het volgende:
Yup, buiten stond echt een behoorlijke rij (gelukkig achter mij).
En Andy Allo? Heel simpel: kzoudrdoen. Zulke schoonheden heeft Prince lang niet bij zich gehad. Zelfs niet 'the twins'
Hij zingt hier zelf niet echt veel lijkt het wel....quote:
Misschien ben je al doof?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:21 schreef DS4 het volgende:
Kennelijk ben ik meer gewoon aan hoge volumes, want last heb ik er niet van gehad... van mij mag het volume dus zo blijven.
Want jij stond naast iemand met proppen zakdoeken in zijn oren? Of aan de hand van het filmpje? Laatste was niet van mij, vond ik op YT...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:22 schreef happynjitram het volgende:
Duvel, jij stond waarschijnlijk zo goed als naast mij.
Sorry voor de verwarring.quote:
Nog een beetje sfeer daar?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry voor de verwarring.Ik zat op de tweede ring ergens aan de zijkant.
Hoe funky ben je nou als je er niet eens een gehoorbeschadiging voor over hebt?quote:Paul Tekenbroek
Na drie nummers helaas de zaal moeten verlaten omdat de pijngrens was bereikt. De Funk was virtuoos en ik had er graag alles van gehoord. Deze Tsunami van decibellen was nergens voor nodig.
Heel NRC staat vol met deze commentaren, en ik kan me er best in vinden...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:39 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hoe funky ben je nou als je er niet eens een gehoorbeschadiging voor over hebt?
Dat hoop ik, maar hij kan het onmogelijk gehoord hebben. Hopelijk heeft de geluidsman wel de reacties gelezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, als je net ergens ongelukkig staat qua geluid ga je toch ff ergens anders staan?
Ik vond het echt alleen op het eind even net te, maar verder nergens last van gehad.
Je hoeft natuurlijk niet met je oren naast die boxen te blijven staan
Maar goed, Prince kennende zal dat vanavond wel beter zijn toch?
Ik niet hoor, ben denk ik een van de jongere NSJ gangersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Veel ouwe mensen daar! Zijn jullie ook al zo oud?
34 pas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kom op man, gewoon gaan. 3 for 3. Vanavond wordt de beste van de 3 denk ik. In het begin zei hij iets van dat hij trots was er te staan en vroeg ook wie er morgen zou komen (beetje raar als je nauwelijks aan het concert waar je mee bezig bent begonnen) en toen meende ik te verstaan dat hij zei tomorrow will be special.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol. Me too.
Iemand btw nog kaartje nodig voor vanavond?
Prince heeft in 2010 een tijd met haar gepraat en is fan van haar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Selah Sue?
Hoezo zou die meedoen?
Dat zou wel leuk zijn zeg!
Vanavond mn camera maar meepakken
Ze checken alleen je tas, doe ik m wel ff in mn trui of zo.
Ik hoop dat Candy mee mag doen ja, en dat Shaka opent of zo, dat zou echt helemaal geniaal zijn.
Sweet thing we want!
Als het kaartje niet weg gaat, ga ik lekker een paar uur pitten en ga ik idd tochquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Kom op man, gewoon gaan. 3 for 3. Vanavond wordt de beste van de 3 denk ik. In het begin zei hij iets van dat hij trots was er te staan en vroeg ook wie er morgen zou komen (beetje raar als je nauwelijks aan het concert waar je mee bezig bent begonnen) en toen meende ik te verstaan dat hij zei tomorrow will be special.
Grote kans dat Selah Sue, Chaka Khan en Candy meespelen.
Geluid was veel te schel, het geluidsniveau had ik geen problemen mee.
En voor het eerst sinds lange tijd een Prince concert zonder Let's Go Crazy, 1999, Take Me With U, U Got The Look. HEERLIJK
Het publiek was wel een beetje dood vond ik.
Denk je dat het niet misschien is dat het NSJ volk misschien al wat wasted was van een hele avond muziek luisteren? Ik weet ook niet hoe actief ik vanavond nog ga zijn hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het bas gedeelte ook echt geweldig.
Ik denk dat het NSJ volk dat er was mss meer hits verwacht had en dat het publiek daarom wat tam was?
Ik heb de hits al vaak zat gehoord, als ie ze de 26e speelt vind ik het prima maar nu vind ik dit juist erg leuk.
Ik baalde wel dat ie Housequake niet doorzette
Zou best kunnen. Ik zat juist te denken dat het NSJ publiek zo'n setlist wel konden waarderen, maar het zijn inderdaad lange dagen en dat was pas de eerste dag. Moet je nog een uur naar huis rijden, dan kan ik me voorstellen dat je iets eerder naar huis gaat. Misschien zitten ze er vanavond weer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Denk je dat het niet misschien is dat het NSJ volk misschien al wat wasted was van een hele avond muziek luisteren? Ik weet ook niet hoe actief ik vanavond nog ga zijn hoor
Precies. Dit jaar was een mooie lineup op NSJ, maar drie dagen tot 4 uur met concerten, dat wordt me te zwaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Daarom ben ik blij dat ik alleen Prince doe, ik had het ook echt niet getrokken denk ik, als we nu alweer daar zouden zijn, tot 4 uur weer vannacht
En NSJ publiek is niet hard-core Prince fan. En dat moet je wel een beetje zijn om op de banken te gaan staan!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:21 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik zat juist te denken dat het NSJ publiek zo'n setlist wel konden waarderen, maar het zijn inderdaad lange dagen en dat was pas de eerste dag. Moet je nog een uur naar huis rijden, dan kan ik me voorstellen dat je iets eerder naar huis gaat. Misschien zitten ze er vanavond weer.
Hoe laat ging je gisteren en hoe laat ga je nu?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Me neither. Ik zit nu gewoon met hoofdpijn en pijn in mijn ogen op de bank F1 te kijken. Straks zeker nog even pitten, want ik vrees ook dat mensen wat vroeger in de rij gaan staan dan gisteren. En dus moet ik wat eerder weg van huis.
Zo laat was ik er gister ook. Vannacht begint ook weer om 1:15 (hopelijk niet 1:40) zondag is 23:45.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij waren wij er gisteren rond 23u10. Vandaag moet ik even kijken, want het schijnt ook eerder te beginnen dan gisteren.
Zondag begint ie eerder, dus laten we hopen dat er dan een concert van 3-4 uur isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:33 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik las gister dat er een curfew is van 4 uur. Is dat zo? Hij stopte wel precies om die tijd. Zou jammer zijn, wil wel een 3-4 uur concert van hem.
Ik vond dat ook vreemd, hoewel ik er gisteren niet bij was, maar zoals ze het vanavond gaan doen gaat juist problemen geven denk ik. Zullen de mensen die er al de hele dag waren nu netjes achteraan aan willen sluiten? Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze nu de toegang gaan veranderen. Er stond gister een mooie rij voor de deur, je gaat erin staan en je loopt naar binnen. No problem. Aan het einde van het voorplein ging de rij ook mooi de hoek om. Als iedereen voor de hoofdingang moet staan maakt dit de rij niet kleiner bovenden heb je dan enorm veel last van de duizenden mensen die eruit moeten en die mensen hebben last van de wachtenden.
Niets van gemerkt ik zag overal dansende mensen met een hele prima sfeer. Alleen kwam het publiek niet boven de muziek uit want dat stond veel te hard terwijl z'n stem nagenoeg onverstaanbaar was bij vlagen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Het publiek was wel een beetje dood vond ik.
Ja, en dat is de grote plus!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:51 schreef psychosomatic het volgende:
Des te meer reacties ik lees des te meer ik het gevoel heb dat ik gisteren toch leuks heb gemist. De een is laaiend enthousiast, de ander loopt huilie huilie te doen omdat hij te weinig hits heeft gespeeld. Lekker controversieel zo'n show. Moet je maar durven voor een kleine 9.000 man terwijl je net zo makkelijk een setlist van 2 uur kunt maken die je ook in je dromen speelt en 95% van het publiek tevreden naar huis laat gaan.
Hij kan nooit te weinig hits spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:51 schreef psychosomatic het volgende:
Des te meer reacties ik lees des te meer ik het gevoel heb dat ik gisteren toch leuks heb gemist. De een is laaiend enthousiast, de ander loopt huilie huilie te doen omdat hij te weinig hits heeft gespeeld. Lekker controversieel zo'n show. Moet je maar durven voor een kleine 9.000 man terwijl je net zo makkelijk een setlist van 2 uur kunt maken die je ook in je dromen speelt en 95% van het publiek tevreden naar huis laat gaan.
Fixed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:56 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hij kan nooit te weinig hits spelen improviseren
Dat zei ik toch ook?quote:
Ik heb Prince nog nooit kunnen betrappen op op de automatische piloot spelen of het zich heel gemakkelijk te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:51 schreef psychosomatic het volgende:
Dat zou een verklaring kunnen zijn, maar mijn gehoor is uitstekend!quote:
Watje... ;-)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Precies. Dit jaar was een mooie lineup op NSJ, maar drie dagen tot 4 uur met concerten, dat wordt me te zwaar.
quote:
Voor fokbegrippen ben ik ook stokoud...quote:
Bambiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:27 schreef psychosomatic het volgende:
Op mijn wish list voor vanavond staan Endorphin Machine, Bambi, The Ride, People Get Ready, Shh. Helaas neemt Prince niet op.
Ik dacht dat ie gister even People Get Ready zou gaan spelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:27 schreef psychosomatic het volgende:
Op mijn wish list voor vanavond staan Endorphin Machine, Bambi, The Ride, People Get Ready, Shh. Helaas neemt Prince niet op.
Ik heb mijn eerste Prince concert in 1987 gezien,was toen 16...reken maar uit hoe oud ik benquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nog ouder dan ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:56 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste Prince concert in 1987 gezien,was toen 16...reken maar uit hoe oud ik ben
Have fun!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:09 schreef psychosomatic het volgende:
Ik ga me zometeen maar eens douchen en aankleden, dan lekker uit eten en tegen de tijd dat wij daar volgevreten en goed uitgerust aankomen zijn de mensen die sinds vanmiddag buiten staan al aan het eind van hun latijn.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog ouder dan ik
Ik zag m voor het eerst op mn 14e in 88
Mijn 1e was 86, toen was ik net 21. Nu ben ik 25, met 21 jaar ervaringquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:56 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste Prince concert in 1987 gezien,was toen 16...reken maar uit hoe oud ik ben
Sorryquote:Op zondag 10 juli 2011 05:29 schreef Norrage het volgende:
Mijn favo stuk was duidelijk het begin, en toen ie over ging in Come Together, I Want You Back etcEn het einde was natuurlijk wel geniaal
Maar morgen meer, want ik ga nu tukken
En inderdaad, supermooi vooraan staan! Ik stond ergens 10e rij ofzo? Stonden wel wat veel lange mensen voor me (en dat terwijl ik zelf ook lang ben) maar goed![]()
Nog ff chillenquote:
En heb je ook nog wat van het concert gezien? Of heb je alleen maar door een lens gekeken en de mensen achter je het zicht ontnomen?quote:
Jezus fuck, zeiksnor, ik heb onwijs genoten, en niemand heeft last van mij en mijn camera gehad, want ik hou dat ding niet de hele tijd in de lucht, hij heeft ook veel in mn tas gezeten, en de mensen om me heen hebben allemaal mijn mail adres gevraagd omdat ze de foto's graag wilden hebbenquote:Op zondag 10 juli 2011 09:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En heb je ook nog wat van het concert gezien? Of heb je alleen maar door een lens gekeken en de mensen achter je het zicht ontnomen?
Al dat gefotografeer, je komt toch voor de muziek of wat?
Mooie foto's hoor!quote:Op zondag 10 juli 2011 06:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er een stuk of 100
![]()
En dan nog een heleboel best leuke fimpjes![]()
(...)
Dat snap ik dus inderdaad ook nooit. Geniet lekker van de muziek.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En heb je ook nog wat van het concert gezien? Of heb je alleen maar door een lens gekeken en de mensen achter je het zicht ontnomen?
Al dat gefotografeer, je komt toch voor de muziek of wat?
Met meer dan 100 foto's is die camera toch behoorlijk continu in de hand. Tel daar dan nog de filmpjes bij op en ja, oh_oh is zo'n irritant figuur die op een paar meter van het podium het concert volgt via het schermpje van de camera/telefoon.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:59 schreef Norrage het volgende:
Mooie foto's inderdaad!En de mensen die irritant zijn met hun camera's zijn meer de mensen die alles lopen op te nemen (en dan dus constant met hun camera omhoogstaan, en filmpjes zijn verder sowieso nutteloos wat mij betreft). Foto's maken is allemaal best prima, zeker als ze zo mooi zijn als nu
Waarschijnlijk toen Prince zei dat mensen hun camera weg moesten leggen en moesten swingen en klappen snel foto's maken want hij zegt iets!!!!quote:Op zondag 10 juli 2011 12:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met meer dan 100 foto's is die camera toch behoorlijk continu in de hand. Tel daar dan nog de filmpjes bij op en ja, oh_oh is zo'n irritant figuur die op een paar meter van het podium het concert volgt via het schermpje van de camera/telefoon.
Paar weken geleden was ik bij een concert, Kytecrash in Hedon, waar één of andere muts zo blij was met de foto's die ze had gemaakt dat ze ze meteen ging bespreken met de mensen met wie ze was.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:12 schreef Godtje het volgende:
Waarschijnlijk toen Prince zei dat mensen hun camera weg moesten leggen en moesten swingen en klappen snel foto's maken want hij zegt iets!!!!![]()
Die blik ook van Prince toen mensen gewoon met camera bleven staan. Priceless.
Misschien niet van Oh Oh maar wel van een hele zooi randdebielen die de hele tijd foto's maken en daarbij het zicht op het podium verminderen. Ik heb gewoon een schurfthekel aan mensen die honderden foto's en filmpjes gaan maken tijdens een concert. Net zoals ik een hekel heb aan mensen die tijdens concerten (en films) hele gesprekken gaan houden.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:27 schreef HuubTuub het volgende:
en maar 1 avond met camera... en waarschijnlijk hebben jullie niet eens persoonlijk last ervan gehad.
En los daarvan lijkt het me voor de artiest erg vervelend. Probeer je een feestje te bouwen en een prestatie neer te zetten en dan zie je alleen maar de hele tijd camera's op je gericht alsof je een dier in een dierentuin bent. En nee, dat is niet overdreven.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dus steeds weer die camera omhoog. En dat was bij Prince vrijdag op zaterdag net zo en is eigenlijk elk concert wel het geval. Dan kan je thuis nakijken wat je op het concert zelf gemist hebt.
Je bedoelt dezelfde oh-oh die bij avond 1 ziet dat tassen worden gecontroleerd dus haar camera onder haar trui naar binnensmokkelt? Die? Die wéét dat het niet mag en toch lekker haar eigen zin doordrijft? Die?quote:
Hey jij ging toch niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Joy in Repetition![]()
Nu bijkomen met koffie op de bank, F1 kijken, eten en weer richting Ahoy. Het zal vanavond wel wat vroeger druk zijn in vergelijking met gisteren en eergisteren.
De zaal is half vol man. Waar heb je het over?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Joy in Repetition![]()
Nu bijkomen met koffie op de bank, F1 kijken, eten en weer richting Ahoy. Het zal vanavond wel wat vroeger druk zijn in vergelijking met gisteren en eergisteren.
Ja, je kon gewoon om 1.15 binnenlopen en nog kon je makkelijk ergens 5e rij staan ofzo. Wel chill hoor, ik vreesde voor claustrofobische sferen gister...had nog niet eerder zo vooraan gestaan bij een artiest als Princequote:Op zondag 10 juli 2011 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
De zaal is half vol man. Waar heb je het over?![]()
Nog nooit zoveel vrije ruimte gezien.
Het was bijna te leeg. Misschien kan je dat bijna zelfs wel weg laten. Wel lekker de ruimte maar erg leeg. 200/300 extra had je zeker geen last van gehad.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, je kon gewoon om 1.15 binnenlopen en nog kon je makkelijk ergens 5e rij staan ofzo. Wel chill hoor, ik vreesde voor claustrofobische sferen gister...had nog niet eerder zo vooraan gestaan bij een artiest als Prince
Yup...wel een eticket, als je dat niet al te erg vindt...quote:Op zondag 10 juli 2011 11:45 schreef HuubTuub het volgende:
Heeft er iemand wellicht nog een kaartje over voor vanavond?
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:22 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Yup...wel een eticket, als je dat niet al te erg vindt...
Als je maar niet bij FOK! gaat zeuren als het fout gaat met E-tickets.quote:
Eens een V&A mod...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je maar niet bij FOK! gaat zeuren als het fout gaat met E-tickets.
Het mag officieel niet op FOK!
Nooit geweestquote:
cool!!quote:Op zondag 10 juli 2011 06:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er een stuk of 100
![]()
En dan nog een heleboel best leuke fimpjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond zijn leeftijd anders gewoon te zien in zijn gezicht.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:05 schreef Belana het volgende:
[..]
cool!!
en waarom blijft die man zo jong??
Ik heb nog wel een kaart over voor gisterenavond...quote:Op zondag 10 juli 2011 11:45 schreef HuubTuub het volgende:
Heeft er iemand wellicht nog een kaartje over voor vanavond?
Je moet vlak bij mij gestaan hebben!quote:Op zondag 10 juli 2011 06:24 schreef oh-oh het volgende:
Ng niks mee gedaan verder, maar hier alvast een paar pics:
Kwaliteit valt me reuze mee, maar ik moet er straks thuis eens even goed naar kijken met een helder hoofd mss
Die mensen had je per direct de trein uit moeten gooienquote:Op zondag 10 juli 2011 04:13 schreef Norrage het volgende:
Het was vet! Geen hits pure party!!!!
En supermooi iedereen klagend in de trein dat ie geen hits speelde
Blij dat je toch maar gegaan bent?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Joy in Repetition![]()
Oh ik vond de versie van vrijdag, en dan met name de intro van maceo wel weer aardig.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:29 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Die mensen had je per direct de trein uit moeten gooien
En geen Purple Rain
True, maar twee avonden achter elkaar hoeft voor mij niet. Sterker nog, vanavond hoef ik hem ook niet. Gister was top, daar zou PR alleen maar afbreuk aan doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh ik vond de versie van vrijdag, en dan met name de intro van maceo wel weer aardig.
Ik lees dit nu pas en denkquote:Op zondag 10 juli 2011 12:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt dezelfde oh-oh die bij avond 1 ziet dat tassen worden gecontroleerd dus haar camera onder haar trui naar binnensmokkelt? Die? Die wéét dat het niet mag en toch lekker haar eigen zin doordrijft? Die?
Wordt vanavond een greatest hits show. Als ie dan alle hits speelt van 23:45 tot 04:00 kan ik er vrede mee hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 3 avonden gaan![]()
Ik denk dat hij een funk, een rock en een greatest hits show doet. Die laatste is zijn automatische piloot-show. Dus de eerste avond, om erin te komen, of de tweede om de laatste te kunnen knallen.
quote:Ralf
Wat een enorme flater, die feature voor Seal. Tekst kwijt, verkeerde toonsoort qua bereik. Ronduit beschamend! Verder was de show voor wat betreft Prince zelf(s) onder de maat. Vrijdag deed hij zijn koninklijke titel – ondanks het slechte geluid – echter meer eer aan.
Net zoals de andere dagen 45 min voor aanvang, dus vanavond 23:00.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nog maar een paar uurtjes
Iemand idee hoe laat de zaal vanavond open gaat? En of het weer zo rustig wordt?
ik was vanavond blijkbaar mijnvergeten bij mijn post over de drukte
Dacht ik al en als jij het ook denkt dan zal het wel zo zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 18:05 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Net zoals de andere dagen 45 min voor aanvang, dus vanavond 23:00.
Ja we hebben prima geregeld! Waarvoor mijn weer mijn dank.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:35 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
We hebben het m.i. netjes geregeld: enjoy en niet voor mijn neus gaan staan vanavond
Dan stond je dus echt vlak voor me!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:02 schreef oh-oh het volgende:
Van Tom Jones word ik persoonlijk niet blij maar jij wel, dus ik gun het je van harte
Zou die griet al klaar zijn met huilen, die voor ons stond?
En vlak voor aanvang voor de zoveelste keer naar de bar moest en toen huilend terug kwam omdat iedereen onaardig deed omdat zij zich weer een weg naar voren moest banen met al die drank?
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dan stond je dus echt vlak voor me!Met haar en haar zus heb ik buiten staan wachten, ze hadden kaasje en een fles rose bij zich. Heel gezellig
En daar stond ik binnen zo'n twee mensen achter.
Ben je niet zo groot?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk echt wel haast dat wij die twee mensen geweest zijn
![]()
Die twee kerels die er bij stonden waren echt echt vet irritant
Het probleem is mijns inziens niet dat hij te weinig hits speelde, maar dat hij te weinig eigen nummers speelde. Wat mij betreft mag hij alle hits overslaan en allemaal b-kantjes spelen, maar ik zit gewoon niet te wachten op al die covers. En dan nog allemaal van die top 2000 covers die een gemiddelde bruiloftsband ook op het repertoire heeft staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:51 schreef psychosomatic het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben idd vrij klein en rechts naast me stond een oudere man het hele concert breed glimlachend te genieten links naast me stond Huubtuub in zn streepjestrui
Huubtuup stond dr weer naast in de rij en bij t concert ookquote:Op maandag 11 juli 2011 05:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]kleine wereld. Duurde even voor ik antwoord kon geven, ik was naar een concert toe
En ik heb een t-shirt gevangen!
Voor het eerst Empty Room, waar ik al 16 jaar op zit te wachten en dan speelt ie als bonus ook nog Girl en Something In The Water. Ruim 7 uur Prince en slechts 2 nummers die dubbel gespeeld zijn Pass The Peas en Controversy. En nu maar wachten tot de 26e
edit:
Oh, en die huilebalk was er ook weer. Stond een paar rijen achter me.
Same here, gelukkig nog de 26e!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:07 schreef Meganog500 het volgende:
De setlists en reviews van de zaterdag en zondag checkend kom ik tot de conclusie dat ik gewoon op de verkeerde avond ben geweest.
Ken gebeuren.
En Girl en She's Always In My Hair...quote:Op maandag 11 juli 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ja fuck hem ook, dat ie Laydown en Calhoun Square speelt net die dag dat ik dr niet ben
En Partyman![]()
Ik hoop dat dat weggaatquote:Op maandag 11 juli 2011 11:36 schreef AnnaStesia het volgende:
heb nog steeds een lichte piep in mijn oor van vrijdag
AnnaStesia had dus geen doppen. En het is geen kneuzingquote:Op maandag 11 juli 2011 11:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En Empty Room.
Piep gaat meestal wel weg na een paar dagen tot een weekje of anderhalf. Het is net zoiets als een kneuzing; ik heb het ook wel 's gehad en nu geen last meer van. Wel altijd Alpine doppen bij me als ik richting concert ga.
Nergens dus...quote:Op maandag 11 juli 2011 11:57 schreef rubje het volgende:
zo te zien heeft iedereen genoten van het Jazz gebeuren met Prince.![]()
vraagje. Waar was nu die afterparty waar iedereen zo nieuwsgierig naar was?
Nee, maar ik legde even een parallel. Een kneuzing duurt ook even voordat ie voorbij is, waarbij je natuurlijk wel helemaal hersteld. Die piep gaat vaak wel weg, maar kan natuurlijk al wel voor lichte beschadiging hebben gezorgd.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
AnnaStesia had dus geen doppen. En het is geen kneuzingIk denk eerder dat je gewoon veel geluk hebt gehad...
Ik heb bij concerten meestal doppen bij me, maar vrijdag niet, heb zelfs een propje van mijn e-ticket gemaakt en in mijn oor gestopt, niet ideaal, maar het werkt...quote:Op maandag 11 juli 2011 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
AnnaStesia had dus geen doppen. En het is geen kneuzingIk denk eerder dat je gewoon veel geluk hebt gehad...
Ik zit met een licht piepje een beetje bij te komen op het terras van hotel new york. Komt allemaal wel goed denk ik... ;-)quote:Op maandag 11 juli 2011 12:33 schreef Godtje het volgende:
Sommige mensen blijven hun leven lang die piep houden. Lijkt mij best irritant.
Ik zie hier en daar ook mensen klagen over het volume van zaterdagnacht. WTF!? Bij het uitgaan is het volume zeker niet minder. Is mijn gehoor nou helemaal naar de klote of zijn die mensen weinig gewend? Vriend van me die mee was vond het ook maar aanstellerij....maar hij speelt ook al bijna 35 jaar drums.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:33 schreef Godtje het volgende:
Sommige mensen blijven hun leven lang die piep houden. Lijkt mij best irritant.
Generaliseren in dit soort gevallen is lastig...quote:Op maandag 11 juli 2011 13:02 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik zie hier en daar ook mensen klagen over het volume van zaterdagnacht. WTF!? Bij het uitgaan is het volume zeker niet minder. Is mijn gehoor nou helemaal naar de klote of zijn die mensen weinig gewend? Vriend van me die mee was vond het ook maar aanstellerij....maar hij speelt ook al bijna 35 jaar drums.![]()
Dit is echt onzinquote:Op maandag 11 juli 2011 12:09 schreef Meganog500 het volgende:
[..]
Overigens kan het over het algemeen niet zo heel veel kwaad om tijdelijk aan dit soort volumes blootgesteld te worden, zo lang je je oren maar voldoende rust geeft (liefst een paar weken voor herstel).