Hoe was het concert...tja...ik heb ondanks de slechte organisatie buiten en de vreselijk harde sound binnen toch de avond van het jaar gehad!
Er was voor de ingang voor Prince only nogal een zooitje,er stonden in eerste instantie geen dranghekken,toen de organisatie uiteindelijk toch hekken ging plaatsen stonden de mensen die er om 9 uur(in de ochtend ja ) achteraan in de rij,na een hoop geduw,getrek en gescheld hebben die zich naar voren gewerkt,wat meer dan terecht was natuurlijk!
Na lang,lang,lang wachten en hopen dat de deuren echt tegelijk open gingen kwam het bericht dat de plustickets al binnen zaten,de stemming sloeg toen om naar grimmig,mensen hebben zelf de deur naar binnen geduwd en door een kwart openstaande deur moesten we ons naar binnen wringen,das niet prettig!
En ja...de plustickets zaten al bnnen dus,k heb uiteindelijk een best goede plek gekregen,links vooraan bij het podium dus dat viel uiteindelijk wel mee.
Nu het geluid,ja dat was erg,erg,erg hard,beetje vervormd,de hoge noten knallen door je trommelvliezen,de bas dreunt die nog een keer binnenstebuiten en ik had geen oordoppen.
Heb heel veel met mijn vingers op mijn oren gestaan.
Er gingen uit de voorste rij steeds meer mensen weg,dat verbaasde me aan de ene kant wel maar kan het ook wel snappen,het was soms gewoon pijnlijk om te luisteren.
En toch heb ik genoten van Prince,vond de setlist gaaf en de energie van de man super,ik heb staan dansen klappen zwaaien en gillen.
Nu een beetje een katergevoel,lange dag was het wel zo'n nachtconcert en mijn oren piepen en doen zeer,heb het idee dat ik watjes in mijn oren heb zo vervormd klinkt het,ik hoop maar dat dat snel over is want het is irritant zo.
Voor degene die het tegen vonden vallen hoop ik dat het vandaag en morgen beter is.
Gisteren was mijn enige concert dit jaar dus ik heb genoten,met volle teugen