Allereerst: “jullie”?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Karaktermoord??![]()
![]()
Omdat ik zeg dat GS een goochemerd is met debattechnieken??
Kom op zeg![]()
Karaktermoord is eerder wat jullie met EG doen
Gut, gut, en dit is het beste wat je kunt verzinnen??quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allereerst: “jullie”?
En je mag me een goochemerd vinden, ik zie jou nou nooit over politieke onderwerpen praten hier, een beetje slapjes youtube-filmpjes delen is leuk op zijn tijd, maar ik heb nog geen enkele uiteenzetting in meerdere alinea’s van jou vernomen.
Allemaal aan voldaan bij het quoten van een eigen post binnen Fok!.quote:
"Always look on the bright side of life"quote:
Misschien moet jij wat fatsoen bijlerenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Allemaal aan voldaan bij het quoten van een eigen post binnen Fok!.
Misschien moet je je eigen policy wat beter lezen.
Dat wil ik jou niet aandoen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gut, gut, en dit is het beste wat je kunt verzinnen??
Misschien moeten we er vooral over ophouden. Ik vroeg mij gewoon af waar hij was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat fatsoen bijleren
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien moeten we er vooral over ophouden. Ik vroeg mij gewoon af waar hij was.
Nooit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat fatsoen bijleren
Nee maar, de grote toorn blijft me bespaard door mijn onbetekenendheid.. Hallelujahquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wil ik jou niet aandoen.
Daar ben je te onbetekend voor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee maar, de grote toorn blijft me bespaard door mijn onbetekenendheid.. Hallelujah
Je ziet spoken, vrouwkequote:
Nee, want celibaat.quote:
Gaat ie waarschijnlijk zeuren dat ie te weinig krijgt.quote:
Stiekem vind je hem wel leuk héquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee maar, de grote toorn blijft me bespaard door mijn onbetekenendheid.. Hallelujah
EchtGaaf krijgt WEER VEEL MINDER.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaat ie waarschijnlijk zeuren dat ie te weinig krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |