Nee hoor, ik ben een beetje boos nu.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
Etsu is altijd heel stil voor de lapo omdat hij zich mentaal moet voorbereiden ofzo
Oh. Verkeerd getypt, bedoelde je 69?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, 89 heeft met iets anders te maken
Omdat ik het met dezelfde leraren niet zag zitten en vavo door school betaald werdquote:
Aight.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik het met dezelfde leraren niet zag zitten en vavo door school betaald werd
Nee :$ heeft met vriendengroep te makenquote:
Keek jij de pain game?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Schat, waarom zou ik dat ene doen als aan jou denken gelijk staat aan DOUBLE RAINBOWS![]()
![]()
![]()
JWT, gratis naar school, gratis boeken en lekker veel vrij. Me gustaquote:
Zou het niet weten. Maar ik heb het zelf vaak niet door als ik iets onacceptabels doe/zeg. Vandaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je iets gedaan/gezegd wat ik niet acceptabel vind dan?
Oh, nee hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Maar ik heb het zelf vaak niet door als ik iets onacceptabels doe/zeg. Vandaar.
Oninteressant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef Mr.DD het volgende:
Ik zie in de lampenkap een schaduw van een groot insect lopen.
Sorry, ik had het toch echt over een insect in een lamp, niet over jouw bestaan..?quote:
Jij snapt hem. Daarom oninteressant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sorry, ik had het toch echt over een insect in een lamp, niet over jouw bestaan..?
Ouch, bitchfight.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sorry, ik had het toch echt over een insect in een lamp, niet over jouw bestaan..?
Ik heb zin om, in navolging van 4chan, mensen aan te zetten tot zelfmoord op een online board.quote:
Klinkt opwindend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb zin om, in navolging van 4chan, mensen aan te zetten tot zelfmoord op een online board.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |