Echte apple heeft als heul groot voordeel dat het gewoon werkt. Dat ben je met hackintosch wel kwijt helaas.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:20 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag mijn mini PCI Apple wifi kaartje binnen en het werkt![]()
Ondertussen wel voor de derde keer OSX installeren op mijn laptop vandaag. Het upgraden naar 10.6.8 levert nog wat problemen op.
Ja, en?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Echte apple heeft als heul groot voordeel dat het gewoon werkt. Dat ben je met hackintosch wel kwijt helaas.
Niet zo agressief. Just my 2 centsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja, en?
Trouwens, ik heb nog een werkend wifikaartje over: [TK] Mini PCI wifi kaartjes (voor je laptop)
Ik waarschijnlijk ook FredvZ en zeer zeker vele andere mensen vinden het gewoon leuk om nieuwe dingen uit te testen. Gewoon wat te kutten en te klooien af en toequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Echte apple heeft als heul groot voordeel dat het gewoon werkt. Dat ben je met hackintosch wel kwijt helaas.
ja same here en ik heb al een macbook pro waar alles op kan maar om m'n systemen gelijk te hebben en osx gewoon fijner werkt zou ik het wel graag op m'n oude bak willen draaien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook FredvZ en zeer zeker vele andere mensen vinden het gewoon leuk om nieuwe dingen uit te testen. Gewoon wat te kutten en te klooien af en toe.
OSX installeren en testen op een niet Apple systeem is daar slechts 1 voorbeeldje van
Helaas voor jou: [V&A Feedback & Policy] admiraal_anaal is een leuke man.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mag je formerl niet verkopen he, illegale software. Waar zit dat topicreport knopje?
Fuck mequote:Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Helaas voor jou: [V&A Feedback & Policy] admiraal_anaal is een leuke man.
Zilverquote:
Dat dacht ik een paar maanden geleden ook, maar ik ben maar al te blij dat ik uiteindelijk toch een origineel heb gekocht voor die paar tientjesquote:ik moet nog steeds een dual-layer Dvd-halen om Mac OSX te branden.
En ja, ik weet dat je een cd kan kopen maar gewoon eerst de uurhh, *demo-versie*
Je kunt ook de DVD van iemand lenen die een Macbook heeft gekocht, daar zit vaak ook gewoon een retail DVD bij.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Nu nog wit verven, ik moet nog steeds een dual-layer Dvd-halen om Mac OSX te branden.
En ja, ik weet dat je een cd kan kopen maar gewoon eerst de uurhh, *demo-versie*
lekker een oude OSX draaien... 10.6.7 is de laatste dacht ik...quote:
Ga ergens anders dom lopen trollen ofzo...quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:20 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
lekker een oude OSX draaien... 10.6.7 is de laatste dacht ik...
sinds wanneer ishet posten van illegale dingen hier toegestaan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga ergens anders dom lopen trollen ofzo...
Sinds wanneer ben jij FOK!crew om te bepalen of iets wel of niet mag?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
sinds wanneer ishet posten van illegale dingen hier toegestaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |