abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:16:25 #76
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99144977
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:51 schreef mignonne het volgende:
Haha Pessie maar ik heb zelf ook donker haar en jij ook toch? Daar hoef je niet Maleis voor te zijn :P De meisjes hebben allebei lichte ogen trouwens. Oudste groen en die van jongste zijn (nog) blauw.

Ik slaap niet echt nu maar dat heeft meer te maken met dat ik zelf een beetje ziek ben. Heb een buikgriep-virusje ofzo te pakken. Krampen alsof het weeèn zijn zeg maar, sommigen moet ik echt wegpuffen ook :o om dan heen en weer te rennen tussen wc en kindjes is ehm... niet zo handig. :') :D
Maar we redden het prima met zn drietjes zo, zaterdag komt hij weer terug dus de tijd is vrij rap voorbij gegaan.

Saffier wat een heerlijk meiske O+ wat een mooi toetje heeft ze!!
Hm, dat had ik toen mn cyclus weer op gang kwam na de bevalling. Net rugweeën, pijnlijk! Ziek zijn en ook nog alleen is geen goede combi. Ik ben sinds de bevalling nog niet ziek geweest, wel een paar keer wat last van mn keel en een paar keer wat hoofdpijnerig maar niet echt ziek. En dat terwijl ik normaal elke winter wekenlang in bed lag met keelontsteking o.i.d.

Ik vond je kindjes zo'n indisch uiterlijk hebben. Nathan is echt een hollands ventje, net als zn papa. Hij lijkt echt niet op mij.

Sola fijn dat alles goed is!
pi_99147326
Sola, mooi dat het goed ging.

Wij hadden hier ook een afspraak op het cb. Bartje woog 3930 gram en was 54 cm. Hij was nu 250 gram zwaarder dan vorige week op het weeguurtje, en de cbarts was ook wel tevreden over de groeicurve, maar wilde wel dat ik over twee weken nog een keer kwam wegen.
Ik heb toch wel een beetje een onbestemd gevoel aan haar overgehouden, maar hopelijk valt dat volgende keer mee.. Dan krijgt hij zijn eerste prikjes ook al...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 juli 2011 @ 13:10:06 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99149229
L'tiekje laat je niet ongerust maken! 250 gram is prima, misschien zelfs aan de hoge kant! Wellicht dat ze je daarom volgende week terug wil zien.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99149294
Maar vorige week was hij toch niet of niet veel aangekomen, laiveneertiekje? Houd je zelf ook een groeicurve bij? Ik ben wel nieuwsgierig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:12:36 #80
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99149322
Laiv ziet er goed uit hoor! 250 gram is veel, 100 gram per week is minimum volgens mij is er geen maximum.
pi_99149386
l'tiekje maak je niet ongerust volgens mij is 250gram prima
sola fijn dat alles goed was
mignonne (ik vraag mij nog steeds af wat je nick eerst was) nog even en je man is weer thuis. Maar niet prettig dat je zelf ook niet lekker bent
Saar hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt

Ik werd gewekt voor de voeding door ean ik haar helemaal de hemel ingeprezen dat ze om 06:30 kwam al vond ik mezelf nog wel erg moe. Ga ik terug naar bed is het 05:45 ze kwam dus toch wat eerder. Vanmorgen geprobeert haar op het aankleedkussen naast mij te leggen ze was erg onrustig. Maar mooi niet dat ze echt wilde slapen.

En ze heeft gisteren ook niet gepoept is eigenlijk niks voor haar zou het door het ijzerdrankje kunnen komen?
pi_99149428
Ik ben begrepen dat 100 gram per week het absolute minimum is. Liever hebben ze dat een kind in ieder geval op 150 gram per week zit. Maar dat hangt natuurlijk ook van het startgewicht af: een kind dat lager op de curve zit 'hoeft' minder aan te komen per week. Veel nuttiger is het om te kijken welke kant de curve opgaat. Misschien wordt er nog naar een 'eigen lijn' gezocht.
pi_99149702
Claudia, vorige week was hij 60 gram lichter, de week ervoor was hij iets van 300 gram aangekomen.

Dit is zijn gewichtscurve

En zijn lengte:

[ Bericht 20% gewijzigd door laiveneertiekje op 07-07-2011 13:29:46 ]
pi_99149735
De plaatjes doen het niet. Je moet ze even op je eigen computer opslaan en uploaden!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 juli 2011 @ 13:25:55 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99149875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Claudia, vorige week was hij 60 gram lichter, de week ervoor was hij iets van 300 gram aangekomen.

Dit is zijn gewichtscurve
[ afbeelding ]

En zijn lengte:
[ afbeelding ]
dat is de pest als je wekelijks gaat wegen. als je op maandelijks gaat kijken, ziet de curve er ineens prima en niet zo stom gebocheld uit. echt meis, laat je niet gek maken, mede dáárdoor (wekelijks wegen) is bij de bv bij Jan jammerlijk mislukt uiteindelijk ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_99149898
Goh wat flauw, ik zie ze wel, maar ik ga even bezig..

Als het goed is zijn ze nu voor iedereen zichtbaar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 juli 2011 @ 13:28:22 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99149980
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goh wat flauw, ik zie ze wel, maar ik ga even bezig..
komt omdat jij ingelogd ben op de groeicurve en dus zie jij je eigen plaatjes wel .. als je uit zou loggen zou je ze ook niet meer zien denk ik ;)

pi_99150112
l'tiekje, ik zou me er ook niet te ongerust over maken hoor!

Ik ben na 3 dagen een middagbedslaper verwent, nu ligt ze dus naast me inde wagen terwij lik heel veel moet doen, me huis is een grote puinzooi! Maar goed dit is een goed excuus om weer niets te hoeven doen! Ben wel ruim een half uur boven bezig geweest, maar ze bleef maar lachen en als ik aanstalte maakte weg te gaan krijsen, uiteindelijk mee naar beneden, in de wagen en binnen 10 minuutjes sliep ze...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99150336
Laiveneertiekje, nu begrijp ik het advies wel om over 2 weken weer te komen wegen. Ik zou me ook niet ongerust maken, maar een maand wachten duurt best wel lang. De gewichtscurve buigt best wel af en het is belangrijk om te zien of hij zijn nieuwe lijntje goed oppikt. Mocht er iets zijn dan wil je het liefst zo snel mogelijk ingrijpen.
pi_99150487
En dat ziet er dan dus zo uit O+
pi_99151294
Wat is ze al groot MP
pi_99151394
ja ze kruipt al richting maatje 74 en ze is weer wakker :( Nou ik heb in ieder geval de was op kunnen hangen :)

Maar in vergelijking met jou meissie is ze inderdaad groot en ze zit ook nog op een boven gemiddelde lijn qua groeicurve, maar haar zus was groter ;)
pi_99151526
Vanuit dit perspectief lijkt ze reusachtig! :o

Vervelend dat ze nu weer slechter slaapt, MP, maar het klinkt wel heel herkenbaar. Hier gaat iets nooit in één keer beter; de vooruitgang verloopt wat grilliger. Hopelijk gaat het gauw weer beter!
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:01:17 #94
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99151535
74 al! ze is net 4 maanden! pff echt groot
pi_99151643
Ik heb ean vandaag een spijkerbroek maat 56 aangegeven past in de lengte heel erg goed maar is veel te wijd ze is erg smal al vind ik wel dat ze een stevige buik heeft. En een shirtje maat 50 van nijntje maar dat valt schijnbaar groot. Nu lijkt ze met deze kleertjes aan wel in 1x heel erg breed

MP ik hoop dat Sarah snel weer goed gaat slapen.
pi_99151764
ze is echt groot ja! En ze zit nog niet in 74 he, maar kruipt er wel naartoe, 68 zit nu goed.

Ach weten jullie ik moet helemaal niet klagen voer dat slapen... Ze maakt goede lange nachten en dan is het logisch dat ze overdag iets minder slaapt, maar ik vond het gewoon zo lekker dat de meisjes al 3 dagen tegelijk sliepen 's middags, dan kan ik tenminste echt iets in huis doen! En nu gebeurt alles maar half, maar ja het zij zo, nu zit ze lekker op mijn knie mee te fokken en klassieke muziek te luisteren. Das echt zo grappig dat vind ze echt heel mooi en daar word ze echt rustig van!
pi_99153915
Wauw wat een grote heb je MP! Amy zit in dezelfde maat kleding :D Die is 11 maanden. Mooi slapend popje O+

Laiveneertiekje, ik snap je onbestemde gevoel helemaal. Dat wekelijkse wegen werkt bezorgdheid alleen maar in de hand is mijn ervaring. Ik hoop dat Bartje snel een mooie lijn pakt. Misschien is hij op zoek naar zijn lijntje en is dat de -1 lijn. Wel fijn dat ze het in de gaten houden!

Bezorgheid om groeien is zo vreselijk. Amy is nu 3 maanden goed aangekomen en deze maand was voor het eerst dat ik me niet bezorgd maakte. Ik heb niet gewogen, ik heb niet bijgehouden hoeveel ze binnen krijgt. Voelt veel beter zo. Kan het eindelijk loslaten!
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:24:44 #98
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99155296
Voor de dames net als ik met haaruitval; ik heb contract gehad met doktersassistente. Zij geeft aan dat binnen 6 maanden na een heftige gebeurtenis in je leven je haren kunnen uitvallen, soms zelfs met plukken. Is een soort post traumatisch stress iets.
Vitamine B complex is goed om te slikken; zitten bij mij in mn pillen die ik slik voor borstvoeding (zwangerschap multi totaal, mag je ook slikken als je BV geeft).
Priorin kende ze niet en ze gaf aan als je al vitamine B slikt dat op zich genoeg is en het meestal gewoon weer goed komt, alleen is het niet te zeggen op wat voor termijn.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:25:28 #99
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99155324
MamaPurk lekkere dame hoor. Hier gaat hij met 3 maanden naar 68 toe; is nog net iets groot, maar 62 wordt echt wel klein nu.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:48:19 #100
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_99156405
@Mamapurk... maatje 74 met 4 maanden is idd best groot. :) Isa is nu 5 maanden en draagt maatje 62. Isa was dan ook maar 45 cm bij haar geboorte!

Ik kijk al uit naar de afspraak met de HA van morgen. Vandaag is het eten een megadrama. Als ze de fles alleen al ziet dan overstrekt ze weg naar achteren. Net maar een papje gemaakt met rijstebloem. Met moeite (100 cc) erin gekregen... maar het zit er nog in!

Geen idee overigens wat de HA kan doen... maar ik weet 't ook niet meer.

Voor mijn haaruitval (twee jaar geleden) kreeg ik speciale shampoo van de kapper. Ik had een soort kalk op m'n hoofdhuid volgens de kapper (was ook wittig) en tekort aan vitamines, dus ik ben toen ook multivitamine gaan slikken. Eén van de twee of allebei hebben geholpen. Voorheen kwamen er hele plukken haar uit m'n hoofd (was een paar maanden voor de bruiloft, was niet fijn).
Life is what happens to you when you're busy making other plans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')