Lena heeft precies hetzelfde.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef DJMO het volgende:
Vraagje: Geert heeft al de hele dag groenige poep (met sliertjesSorry voor de ranzigheid hoor) en is huilerig/hangerig. spuugt ook meer vanavond. Heerst er soms een buikvirus ? Hij is wel al een dag of snotverkouden
Daar heb je wel een punt. Merk dat het hier ook echt aanrommelen is soms. We hebben heel even geprobeerd om op verzoek te voeden, maar dan komt ze zo weinig en dan drinkt ze niet meer in 1x. Dus daar zijn we weer mee gestopt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Het lastige van borstvoeding vind ik dat je niet weet hoeveel een baby binnenkrijgt, maar het lastige van flesvoeding is soms juist dat je precies weet hoeveel er naar binnen gaat. Dat kan je heel onzeker maken.
ik bedenk me ineens, heeft lena ook afgelopen week prikjes gehad?quote:
Die post gewoon hoor. Vandaag nog. Waar weet ik ff niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef danic het volgende:
Ben ik de enige die Huup ineens mist?
Alles goed meis?
Ik vind het juist zo mooi om te zien (en te horen dus eigkquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Juud79 het volgende:
Ow, ik sta ook zeker achter mijn keuze om haar bij ons te laten slapen, net als BV geven op verzoek, haar dragen, haar niet te laten huilen, enzenz.
Alleen is mijn manier soms zo anders dan de 'standaard' dat mensen snel geneigd zijn om te roepen.. 'Zo leert ze nooit in haar eigen bed/op haar eigen kamer te slapen' 'Zo vaak voeden op een dag, ik zou het niet kunnen' 'Die van mij sliep al na een paar weken door'
Ik moet waarschijnlijk gewoon wat vaker denken, ene oor in, andere oor uit...
Er zijn gelukkig ook genoeg mensen om me heen die alles heel goed begrijpen of zeggen, als ik het weer zou doen, dan zou ik het meer op jouw manier aanpakken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is gewoon een virusje. Shit happens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik bedenk me ineens, heeft lena ook afgelopen week prikjes gehad?
Ben niet ongerust hoor lieve Danicquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:52 schreef danic het volgende:
Aaach, SaarMaak je moeder eens niet zo ongerust joh!
As, gaat toch niet helemaal lekker met Yaro? Hij spuugt toch nooit? Echt overgeven of een beetje melk terug? Hou em maar even goed in de gaten joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
\
Takkembah, ik denk dat ze zich ook niet helemaal voor kan stellen wat voor draagdoek we bedoelen, zij kent alleen de babybjorn achtige dingen volgens mij. Dus ben wel benieuwd wat ze van onze doeken gaat vinden.
Ik herken dit ookquote:
Hm, dat had ik toen mn cyclus weer op gang kwam na de bevalling. Net rugweeën, pijnlijk! Ziek zijn en ook nog alleen is geen goede combi. Ik ben sinds de bevalling nog niet ziek geweest, wel een paar keer wat last van mn keel en een paar keer wat hoofdpijnerig maar niet echt ziek. En dat terwijl ik normaal elke winter wekenlang in bed lag met keelontsteking o.i.d.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:51 schreef mignonne het volgende:
Haha Pessie maar ik heb zelf ook donker haar en jij ook toch? Daar hoef je niet Maleis voor te zijnDe meisjes hebben allebei lichte ogen trouwens. Oudste groen en die van jongste zijn (nog) blauw.
Ik slaap niet echt nu maar dat heeft meer te maken met dat ik zelf een beetje ziek ben. Heb een buikgriep-virusje ofzo te pakken. Krampen alsof het weeèn zijn zeg maar, sommigen moet ik echt wegpuffen ookom dan heen en weer te rennen tussen wc en kindjes is ehm... niet zo handig.
![]()
Maar we redden het prima met zn drietjes zo, zaterdag komt hij weer terug dus de tijd is vrij rap voorbij gegaan.
Saffier wat een heerlijk meiskewat een mooi toetje heeft ze!!
dat is de pest als je wekelijks gaat wegen. als je op maandelijks gaat kijken, ziet de curve er ineens prima en niet zo stom gebocheld uit. echt meis, laat je niet gek maken, mede dáárdoor (wekelijks wegen) is bij de bv bij Jan jammerlijk mislukt uiteindelijk ...quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Claudia, vorige week was hij 60 gram lichter, de week ervoor was hij iets van 300 gram aangekomen.
Dit is zijn gewichtscurve
[ afbeelding ]
En zijn lengte:
[ afbeelding ]
komt omdat jij ingelogd ben op de groeicurve en dus zie jij je eigen plaatjes wel .. als je uit zou loggen zou je ze ook niet meer zien denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goh wat flauw, ik zie ze wel, maar ik ga even bezig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |