abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99130021
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef DJMO het volgende:
Vraagje: Geert heeft al de hele dag groenige poep (met sliertjes :') Sorry voor de ranzigheid hoor) en is huilerig/hangerig. spuugt ook meer vanavond. Heerst er soms een buikvirus ? Hij is wel al een dag of snotverkouden :(
Lena heeft precies hetzelfde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99130211
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef Claudia_x het volgende:

Het lastige van borstvoeding vind ik dat je niet weet hoeveel een baby binnenkrijgt, maar het lastige van flesvoeding is soms juist dat je precies weet hoeveel er naar binnen gaat. Dat kan je heel onzeker maken.
Daar heb je wel een punt. Merk dat het hier ook echt aanrommelen is soms. We hebben heel even geprobeerd om op verzoek te voeden, maar dan komt ze zo weinig en dan drinkt ze niet meer in 1x. Dus daar zijn we weer mee gestopt.
De afgelopen week geprobeerd van 6 naar 5 flessen te gaan. Standaard 150/5 gemaakt ipv 120/4 in de hoop dat ze dan iets meer dronk omdat er meer tijd tussen zit, maar dat doet ze dus niet. Ik heb het vandaag maar weer opgeschreven en het blijkt dat ze dan ook echt minder drinkt. Dus ik heb net besloten toch maar weer even terug te gaan naar 6 flessen 120/4, waarvan ze dan zo'n 100 tot 110 drinkt. En dan gewoon op tijd voeden. Over 2 weekjes proberen we het nog wel eens.
Kan me er verder niet meer zo druk om maken, omdat ik merk dat Eva er geen last van heeft. Ze is heel tevreden en groeit goed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 juli 2011 @ 22:23:42 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99130664
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

ik bedenk me ineens, heeft lena ook afgelopen week prikjes gehad?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99130732
Ben ik de enige die Huup ineens mist?
Alles goed meis?
pi_99130769
quote:

[..]

En Jelle ook
pi_99130880
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:25 schreef mrien het volgende:

[..]

En Jelle ook
ik ook :X zal jullie de details besparen
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99131744
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef danic het volgende:
Ben ik de enige die Huup ineens mist?
Alles goed meis?
Die post gewoon hoor. Vandaag nog. Waar weet ik ff niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99132099
Kinderkleertjes dus. Ze zal wel te druk zijn met shoppen ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99132954
Leugens!
Ik ben overigens alleen deze week met twee kinders dus heb t druk :P en ik heb enorm last van mn maag vandaag en gister ;(

danic ik pm je straks wel ff :) :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_99136293
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Juud79 het volgende:
Ow, ik sta ook zeker achter mijn keuze om haar bij ons te laten slapen, net als BV geven op verzoek, haar dragen, haar niet te laten huilen, enzenz.

Alleen is mijn manier soms zo anders dan de 'standaard' dat mensen snel geneigd zijn om te roepen.. 'Zo leert ze nooit in haar eigen bed/op haar eigen kamer te slapen' 'Zo vaak voeden op een dag, ik zou het niet kunnen' 'Die van mij sliep al na een paar weken door'
Ik moet waarschijnlijk gewoon wat vaker denken, ene oor in, andere oor uit...

Er zijn gelukkig ook genoeg mensen om me heen die alles heel goed begrijpen of zeggen, als ik het weer zou doen, dan zou ik het meer op jouw manier aanpakken....
Ik vind het juist zo mooi om te zien (en te horen dus eigk :D) dat er vroeger blijkbaar zoveel meer ook het gevoel gevolgd werd dan ik zelf altijd dacht. En natuurlijk, ze waren geen frigide figuren met zn allen toen :D maar zo lijkt het wel soms, als je de verhalen van de RRR-en hoort enzo.
Maar zo vertelde mijn oma dat ze haar drie kindjes nooit heeft laten huilen, ze hebben alle drie borstvoeding gekregen en ze zijn welliswaar niet gedragen maar hebben wel bij mijn oma in bed geslapen bij pijntjes of nachtmerries, en in een wieg op de kamer de eerste tijd natuurlijk.
Voor mijzelf geldt hetzelfde, wij hebben thuis ook alledrie borstvoeding gekregen, en we werden echt niet met strenge hand en 3-r-en opgevoed.

Mn oma zag mijn jongste mup laatst tegen mij aangeplakt slapen en ze zei van ach, geniet er maar van nog, t is zo voorbij, ondanks dat het nu zwaar is. En vervolgens tegen mn opa en half tegen mij "Paula had ook vijf van die heerlijke plakaapjes, vijf kindjes, vijf achter elkaar, en ik zag haar niet anders dan de hele dag met een kindje tegen zich aan slapend" zo mooi vond ik dat, dat beeld O+

Bij mijn lief in de familie is het een ander verhaal, zijn oma is Maleis en heeft al haar kinderen lang gevoed en gedragen. Mijn lief is zelf ook gedragen (door zn Maleise vader ;) ) maar heeft geen borstvoeding gehad (van zn NL'se moeder dus sowieso niet van zn vader :D ).

Hm wat wilde ik eigenlijk zeggen?
Nouja ik vind het dus leuk om te zien dat we eigenlijk, (we als in, ikzelf en de mijnen), niet zoveel verschillen van de generatie(s) voor ons als we zelf denken.
Ik heb een beetje hetzelfde als As, ik heb eigenlijk nog nooit hele rare vragen gehad. Als mensen aan mij vragen hoelang ik nog denk borstvoeding te blijven geven dan lijkt het over het algemeen meer een nieuwsgierigheid of een oprecht geinteresseerde vraag, dan een geirriteerde "heb je weer zo'n bv-maffioso" vraag. :Y Weet niet of dat zoveel te maken heeft met achter je keuze staan, maar denk wel dat het vaak maar net is hoe je een vraag/opmerking opvat.
:)
pi_99136356
Jongste hier sliep de eerste maanden trouwens ook op een aankleedkussen tussen ons in.
Tot ze te lang werd en die voetjes steeds zo over de rand van het kussen heen bungelden :D toen heb ik maar een ledikant verbouwd tot co-sleeper.
  donderdag 7 juli 2011 @ 07:24:43 #62
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99140883
Ik moet ook niet te hard roepen hier dat het goed gaat :(. Stomme Fokwet... Spreek ik gezellig een IKEA-meet af met mrien, spuugt Saar net een groot deel van haar fles uit en is ze de hele nacht kei-onrustig geweest. Ze voelt ook wat warm. Af en aan lopen voor de speen, pffff, moe nu.

Hopelijk straks wel een goede voeding, misschien kan ik dan nog richting het Zweedse woonwarenhuis. Ze is nu naast me in slaap gevallen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99141000
Even grof gelezen, mijn ogen zitten nog half dicht. Hier een onrustige nacht gehad. Of dat nou te maken heeft met die plekjes of niet (het lijken er niet meer te worden), maar Yaro is echt niet lekker. Spuugt ook ineens wat meer en ik vond het warm aanvoelen (alhoewel de thermometer dit niet bekrachtigde).
Maar lees eigenlijk dat meer kleintjes niet lekker zijn. Misschien zit er toch wat in de lucht.
pi_99141634
Aaach, Saar O+ Maak je moeder eens niet zo ongerust joh!

As, gaat toch niet helemaal lekker met Yaro? Hij spuugt toch nooit? Echt overgeven of een beetje melk terug? Hou em maar even goed in de gaten joh!
  donderdag 7 juli 2011 @ 08:55:09 #65
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99141667
Mignonne dat verklaard de donkere haren en kleur van je kinders!
Plakaapjes O+

Ook hier weer een nacht :O . Nathan krijgt 's nachts nu max 1 keer in de 5 uur melk, hij werd binnen 3 uur wakker dus water, wat hij niet wilde dus dorst had ie niet. Heeft een half uur gekrijst en uiteindelijk heeft manlief em toch in slaap gekregen. Manlief zei vanochtend al, "we zijn allemaal uitgeruster en slapen beter als ik de nachtvoeding geef". Nathan vind water 's nachts niet leuk, ik hoop dat ie snel doorheeft dat er niet altijd melk voor em staat 's nachts. Misschien gaat ie dan es doorslapen.

Huup alleen met 2 kinders, respect! slaap je dan nog wel es?
pi_99141750
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik bedenk me ineens, heeft lena ook afgelopen week prikjes gehad?
Nee, het is gewoon een virusje. Shit happens. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99141902
DJMO, Bartje had gisteren 1 groene sliertjesluier, en was overdag spugerig en onrustig. Na een gezamenlijk tukje gaat het nu weer beter. Ik had de schuld gegeven aan de chinees die we gisteren gegeten hebben, dacht dat hij dat niet kon hebben.

Takkembah, ik denk dat ze zich ook niet helemaal voor kan stellen wat voor draagdoek we bedoelen, zij kent alleen de babybjorn achtige dingen volgens mij. Dus ben wel benieuwd wat ze van onze doeken gaat vinden.

Wij gaan straks voor het eerste officiele bezoekje aan het cb. Ben benieuwd hoeveel Bartje gegroeid is, en wat hun indruk van hem is..

Hij ligt nu naast mij te slapen, maar hij is wel weer wat onrustig, dat is hij vaak 's ochtends na de voeding, het zal wel bij zijn ritme horen. Hij is dan een uurtje gewoon klaarwakker, maar slaapt daarna ook niet echt rustig..
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:12:20 #68
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99141941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:52 schreef danic het volgende:
Aaach, Saar O+ Maak je moeder eens niet zo ongerust joh!

As, gaat toch niet helemaal lekker met Yaro? Hij spuugt toch nooit? Echt overgeven of een beetje melk terug? Hou em maar even goed in de gaten joh!
Ben niet ongerust hoor lieve Danic :*. Is alleen jammer dat het uitgerekend nu is, maar mrien komt misschien koffie drinken vanmorgen! *O*
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:17:54 #69
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99142040
Kleine meisjes worden groot O+ O+ O+

onder een spoiler want de foto's zijn nogal groot zo te zien...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:32:40 #70
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99142323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
\

Takkembah, ik denk dat ze zich ook niet helemaal voor kan stellen wat voor draagdoek we bedoelen, zij kent alleen de babybjorn achtige dingen volgens mij. Dus ben wel benieuwd wat ze van onze doeken gaat vinden.

Hier heeft mijn moeder inmiddels Seth ook al een keer geknoopt gehad. Ze vond het zo gaaf, ze kende het enkel uit Afrika :')

Saffier, die hoeven toch niet onder een spoiler!!! O+ Wat een lekker ding! Die is toch al helemaal baby-af aan het gaan!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:39:36 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99142465
Takkembah de foto's zijn zo groot dat ze niet eens op mijn scherm pasten net, vandaar de spoiler.

en nu weer heel hard verder met tuinklussen hier
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_99142704
Haha Pessie maar ik heb zelf ook donker haar en jij ook toch? Daar hoef je niet Maleis voor te zijn :P De meisjes hebben allebei lichte ogen trouwens. Oudste groen en die van jongste zijn (nog) blauw.

Ik slaap niet echt nu maar dat heeft meer te maken met dat ik zelf een beetje ziek ben. Heb een buikgriep-virusje ofzo te pakken. Krampen alsof het weeèn zijn zeg maar, sommigen moet ik echt wegpuffen ook :o om dan heen en weer te rennen tussen wc en kindjes is ehm... niet zo handig. :') :D
Maar we redden het prima met zn drietjes zo, zaterdag komt hij weer terug dus de tijd is vrij rap voorbij gegaan.

Saffier wat een heerlijk meiske O+ wat een mooi toetje heeft ze!!
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:35:27 #73
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99143764
quote:

[..]

Ik herken dit ook :o , Sarah heeft sinds eergisteren groene poep, sinds gisteren erg huilerig (heeft vannacht echt 0 uur geslapen volgens mij, en ik ook niet :') ). Vandaag merkte ik dat ze een beetje verkouden is.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_99143795
Saffier! wat een popje is het toch! Wordt echt een dreumesje he O+

Vervelend Mignonne buikgriep! Ik had het eens toen Amy 3 maand oud was ofzo. Voelde me echt heel zielig en Amy lag toen gelukkig gewoon heel de dag naast me op bed. (en ik voelde me precies zoals toen ik zwanger was) Fijn dat jullie het goed redden met z'n drietjes! Het is ook waar je je op in stelt zeker?

Wij zijn naar het CB geweest. Was een lieve wvk, alles was prima. Amy was vastbesloten om haar dossier te vernietigen blijkbaar. Prikjes gingen ook goed, nu ligt ze lekker te slapen.
pi_99143862
Fijn dat alles goed was Sola.

Mignonne knap dat je het redt zo met zijn 3-en, maar het is denk ik wat Sola zegt, je stelt je er op in. Zaterdag zijn jullie weer compleet.

Ik dacht gisteren ook, wat een groene poep, het lijkt wel spinazie. Toen bedacht ik me dat hij de dag ervoor ook inderdaad spinazie had gegeten :P.

Saffier, die foto's zijn hier niet zo groot hoor. Wat een vrolijk ding zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')