Hm, dat had ik toen mn cyclus weer op gang kwam na de bevalling. Net rugweeën, pijnlijk! Ziek zijn en ook nog alleen is geen goede combi. Ik ben sinds de bevalling nog niet ziek geweest, wel een paar keer wat last van mn keel en een paar keer wat hoofdpijnerig maar niet echt ziek. En dat terwijl ik normaal elke winter wekenlang in bed lag met keelontsteking o.i.d.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:51 schreef mignonne het volgende:
Haha Pessie maar ik heb zelf ook donker haar en jij ook toch? Daar hoef je niet Maleis voor te zijnDe meisjes hebben allebei lichte ogen trouwens. Oudste groen en die van jongste zijn (nog) blauw.
Ik slaap niet echt nu maar dat heeft meer te maken met dat ik zelf een beetje ziek ben. Heb een buikgriep-virusje ofzo te pakken. Krampen alsof het weeèn zijn zeg maar, sommigen moet ik echt wegpuffen ookom dan heen en weer te rennen tussen wc en kindjes is ehm... niet zo handig.
![]()
Maar we redden het prima met zn drietjes zo, zaterdag komt hij weer terug dus de tijd is vrij rap voorbij gegaan.
Saffier wat een heerlijk meiskewat een mooi toetje heeft ze!!
dat is de pest als je wekelijks gaat wegen. als je op maandelijks gaat kijken, ziet de curve er ineens prima en niet zo stom gebocheld uit. echt meis, laat je niet gek maken, mede dáárdoor (wekelijks wegen) is bij de bv bij Jan jammerlijk mislukt uiteindelijk ...quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Claudia, vorige week was hij 60 gram lichter, de week ervoor was hij iets van 300 gram aangekomen.
Dit is zijn gewichtscurve
[ afbeelding ]
En zijn lengte:
[ afbeelding ]
komt omdat jij ingelogd ben op de groeicurve en dus zie jij je eigen plaatjes wel .. als je uit zou loggen zou je ze ook niet meer zien denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goh wat flauw, ik zie ze wel, maar ik ga even bezig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |