quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:14 schreef pessie het volgende:
Let niet op het gepraat. We wisten niet dat manlief (nog) aan het filmen was.
Ik vind het zo grappig om te horen dat Floris dit ook deed! Als hij er gewoon achter loopt gaat de auto met Nathan aan de haal, de auto is veel te licht en remt niet genoeg af.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Net of k Floris zie lopen haha. Die heeft ook een hele tijd zo gelopen met zn wagen, omdat als ie erachter liep hij dat ding omtrok
Nu loopt ie er wel "gewoon" achter
Ik zeg Hengelo!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:11 schreef mrien het volgende:
Leuke kado's Pessie! En leuk filmpje![]()
Vanmiddag weer een rondje richting het ziekenhuis, ditmaal een afspraak bij de kinder longverpleegkundige voor de pufjes. Hopelijk wat minder lang wachten enzo dan maandag.
Je merkt dat hij echt nog niet lekker is, slaapt ontzettend veel en ik ben blij dat ik hem vandaag een dagje thuis gehouden heb van de creche. Hopelijk is hij morgen weer een beetje dusdanig opgeknapt dat hij er weer heen kan, ik wilde dan naar de Ikea toe om te shoppen voor het nieuwe huis. iemand een meet in groningen of hengelo
Klinkt als clustergedrag! Dat doen veel borstgevoede baby's, overdag weinig drinken en dan 's avonds inhalen. Krijgt ze dan overall wel genoeg binnen? En is haar groei goed?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:27 schreef jubelientje het volgende:
Misschien toch vrijdag maar naar de huisarts, voor we volgende week op vakantie gaan. Die fles zorgt voor behoorlijk veel stress! Sommige dagen drinkt ze wel meer dan nu en vaak haalt ze 's avonds ook wel in.
Hoe laat had je trouwens in gedachten mrien? Ik heb hier om 14u de kinderfysio aan huis bedenk ik me na mijn enthousiaste uitroepquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:47 schreef mrien het volgende:
[..]
Prima
Gaat mijn voorkeur ook naar uit qua Ikea
Ik overigens wel zonder kind dus
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:47 schreef mrien het volgende:
[..]
Prima
Gaat mijn voorkeur ook naar uit qua Ikea
Ik overigens wel zonder kind dus
@ Ja, ze groeit goed. We houden het vanaf de 1e dag nauwlettend in de gaten en wegen regelmatig. Ze zit aan de onderkant van de groeicurve, maar ze groeit wel.Omdat drinken aan de borst niet goed ging (4 maanden heel veel energie in gestopt) zijn we overgegaan op flesvoeding. Isa werd al een tijdje bijgevoed met een flesje (eerst fingerfeeding) en toen dronk ze fantastisch uit de fles. Maar toen we Isa helemaal uit de fles gingen voeden ging het steeds slechter. Meestal krijgt ze ongeveer 800 cc binnen. Ik hoop dat we dat vandaag ook gaan halen! Ze weegt nu 5900 gram ,dus mag eigenlijk 5 x 200 cc drinken. We hebben al wat fruit geprobeerd, maar dat komt er met melk en al weer uit, dus we wachten daar verder nog even mee. Afspraak met huisarts gemaakt voor vrijdag. Pff!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef Claudia_x het volgende:[..]Klinkt als clustergedrag! Dat doen veel borstgevoede baby's, overdag weinig drinken en dan 's avonds inhalen. Krijgt ze dan overall wel genoeg binnen? En is haar groei goed?
Maar 800cc is toch keurig? Een liter is het absolute maximum van wat ze mogen drinken, niet een soort streven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:04 schreef jubelientje het volgende:
[..]
@ Ja, ze groeit goed. We houden het vanaf de 1e dag nauwlettend in de gaten en wegen regelmatig. Ze zit aan de onderkant van de groeicurve, maar ze groeit wel.Omdat drinken aan de borst niet goed ging (4 maanden heel veel energie in gestopt) zijn we overgegaan op flesvoeding. Isa werd al een tijdje bijgevoed met een flesje (eerst fingerfeeding) en toen dronk ze fantastisch uit de fles. Maar toen we Isa helemaal uit de fles gingen voeden ging het steeds slechter. Meestal krijgt ze ongeveer 800 cc binnen. Ik hoop dat we dat vandaag ook gaan halen! Ze weegt nu 5900 gram ,dus mag eigenlijk 5 x 200 cc drinken. We hebben al wat fruit geprobeerd, maar dat komt er met melk en al weer uit, dus we wachten daar verder nog even mee. Afspraak met huisarts gemaakt voor vrijdag. Pff!!
Wat een gedoe toch met jullie kleine man, wat fijn dat je wat begeleiding hebt gekregen, pufjes geven luisterd nogal nauw...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:47 schreef mrien het volgende:
Wat een heerlijk plekje Juud!
Nog maar 4 weken poppedein! Pff..wat gaat het snel zeg!
Wij zijn weer terug uit het ziekenhuis, hele fijn afspraak gehad met de kinderlongverpleegkundige. Wat tips en trucs gehoord voor het puffen en nog wat informatie over wat het precies doet enzo. Over 5 weken hebben we daar weer een afspraak om te kijken hoe het dan gaat.
Je mag er wel een extra agenda voor gaan bijhouden zowat voor al die afspraken voor Jelle
Wel heel fijn trouwens de begeleiding!
Hij knapt gelukkig weer wat op, maar drinkt nog niet zo goed. Luiers zijn wel ok gelukkig, kan beter maar zit wel wat in. Hij ligt nu weer lekker te slapen, was weer helemaal kapot van het mee gaan en het huilen op de terugweg omdat hij moe was
@twentemeisje, ik pm je ff
Lastig he gewoontes veranderen, ik heb er ook een paar de ik wel anders zou willen doen, maar waarin ik toch steeds verval. Ach dan zal ik ze wel niet al te irritant vinden denk ik dan.quote:[b]Op woensdag 6 juli 2011 15:22 schreef Juud79 het volgende:[/b
As, ik heb gewoon snel de neiging om me te verantwoorden, maar ook om mensen te informeren over hoe het ook kan. Wellicht moet ik daar gewoon mee ophouden...maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Op de dagen dat ze het haalt zijn we ook blij, maar we zijn wel steeds opnieuw bezig met het aanbieden van de fles, maar ook weer niet te vaak, want de fles moet haar niet tegenstaan (voor zover dat niet al is). We gebruiken nu de Difraxfles met de M speen i.v.m. het johannesbroodpitmeel. Ook al de Tommy Tiptee geprobeerd en de Avent.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Claudia_x het volgende:
Maar 800cc is toch keurig? Een liter is het absolute maximum van wat ze mogen drinken, niet een soort streven.
Drinkt ze ook qua techniek lastig uit de fles, of gaat dat prima? Wat voor speen gebruik je?
Wat goed, zeg! Ben benieuwd wat eruit komt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef jubelientje het volgende:
In de 1e week van augustus hebben we een afspraak bij de logopediste voor de drinktechniek.
Dat is hier een voordeel van eerst BV te hebben gegeven, ik geef de fles ook op verzoek en houd dus niet precies bij wat Seth krijgt. Vaak houd ik nog niet eens bij hoe laat hij heeft gegetenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het lastige van borstvoeding vind ik dat je niet weet hoeveel een baby binnenkrijgt, maar het lastige van flesvoeding is soms juist dat je precies weet hoeveel er naar binnen gaat. Dat kan je heel onzeker maken.
Dan heeft je schoonmoeder ook niet goed opgelet. Dat waren geen geweven draagdoeken, dat waren die rare slings van Infantino. Ik vind baby's daar ook heel raar inzitten, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
Het enige waar mijn schoonmoeder wel voor waarschuwde is dat er in Amerika kinderen gestikt zijn in draagdoeken, en dat wij dan wel goed moesten weten hoe we ze moesten knopen..
Lena heeft precies hetzelfde.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef DJMO het volgende:
Vraagje: Geert heeft al de hele dag groenige poep (met sliertjesSorry voor de ranzigheid hoor) en is huilerig/hangerig. spuugt ook meer vanavond. Heerst er soms een buikvirus ? Hij is wel al een dag of snotverkouden
Daar heb je wel een punt. Merk dat het hier ook echt aanrommelen is soms. We hebben heel even geprobeerd om op verzoek te voeden, maar dan komt ze zo weinig en dan drinkt ze niet meer in 1x. Dus daar zijn we weer mee gestopt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Het lastige van borstvoeding vind ik dat je niet weet hoeveel een baby binnenkrijgt, maar het lastige van flesvoeding is soms juist dat je precies weet hoeveel er naar binnen gaat. Dat kan je heel onzeker maken.
ik bedenk me ineens, heeft lena ook afgelopen week prikjes gehad?quote:
Die post gewoon hoor. Vandaag nog. Waar weet ik ff niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef danic het volgende:
Ben ik de enige die Huup ineens mist?
Alles goed meis?
Ik vind het juist zo mooi om te zien (en te horen dus eigkquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Juud79 het volgende:
Ow, ik sta ook zeker achter mijn keuze om haar bij ons te laten slapen, net als BV geven op verzoek, haar dragen, haar niet te laten huilen, enzenz.
Alleen is mijn manier soms zo anders dan de 'standaard' dat mensen snel geneigd zijn om te roepen.. 'Zo leert ze nooit in haar eigen bed/op haar eigen kamer te slapen' 'Zo vaak voeden op een dag, ik zou het niet kunnen' 'Die van mij sliep al na een paar weken door'
Ik moet waarschijnlijk gewoon wat vaker denken, ene oor in, andere oor uit...
Er zijn gelukkig ook genoeg mensen om me heen die alles heel goed begrijpen of zeggen, als ik het weer zou doen, dan zou ik het meer op jouw manier aanpakken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is gewoon een virusje. Shit happens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik bedenk me ineens, heeft lena ook afgelopen week prikjes gehad?
Ben niet ongerust hoor lieve Danicquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:52 schreef danic het volgende:
Aaach, SaarMaak je moeder eens niet zo ongerust joh!
As, gaat toch niet helemaal lekker met Yaro? Hij spuugt toch nooit? Echt overgeven of een beetje melk terug? Hou em maar even goed in de gaten joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
\
Takkembah, ik denk dat ze zich ook niet helemaal voor kan stellen wat voor draagdoek we bedoelen, zij kent alleen de babybjorn achtige dingen volgens mij. Dus ben wel benieuwd wat ze van onze doeken gaat vinden.
Ik herken dit ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |