Nog zo'n egoboost voor 'mquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef RingBewoner het volgende:
Zullen we Pim even feliciteren op the twitters? Gewoon, namens fok! met een link naar deze reeks?
reeks vergetenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef DJKoster het volgende:
Gefelicteerd @ppiimm86 met je #Epic #Fail #Allerslechtste
kloptquote:
knippen/plakken en gepost.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef DJKoster het volgende:
Gefelicteerd @ppiimm86 met je #Epic #Fail #Allerslechtste
spammen dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef Rianne84 het volgende:
de leuke felicitaties worden van zn twitter verwijderd
Hoi Robertquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:21 schreef Blue Thunder het volgende:
@ppiimm86 Gefeliciteerd met je "overwinning!!" Check forum.fok.nl/topic/1664019 Hopelijk kom ik je nooit tegen!!!
Vaarwelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:23 schreef Susi het volgende:
Hij woont in Schagerbrug. Dat is wel heel dicht bij
Twee vrouwen en een homo in de finale... dat zegt IMO meerquote:ClaudiaMulder
wel weer grappig dat de allerslechtste chauffeur van NL een man is LOL #allerslechtste
haha daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twee vrouwen en een homo in de finale... dat zegt IMO meer
Ruben ookquote:
Zoals eerder gezegd: ik zie een tweede seizoen graag tegemoet. Simpel edoch amusant concept, en Ruben presenteert het leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik heb me wel echt vermaakt met dit programma. Het ongeluk was misschien wel even wat minder, maar ik heb toch ook wel erg vaak gelachen.
Dat deed Ruben tijdens de oefeningen zelf ook al ja. "Maar... zie je het dan ècht niet?" die ernst gecombineerd met de droge humor werkt erg goed hierbij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef Susi het volgende:
Overigens vond ik Ruben Nicolai een perfecte presentator voor deze serie. Vrij rustig, grappig commentaar en 'echt' in de zin van dat toen hij bijvoorbeeld commentaar leverde op Pim in Parijs, hij dat rustig en serieus brengt.
je nieuwe vlamquote:
Het is zo'n Japanse robothond. Echte honden mijden Pim, omdat ze weten dat ze dan ook een keer mee de auto in moeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Die hond, duidelijk de oorzaak! Zie die ogen.
Er komt nog een seizoen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef Apotheose het volgende:
jammer dat het afgelopen is. Vond t wel vermakelijkOk, dat ongeluk was niet zo fijn nee. True.
Pim is geen man. Pim is "iets" dat het verkeerde geslachtsorgaan heeft gekregen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Die vrouwen op Twitter ook meteen, over dat de winnaar een man is
Hij facepalmt alvast voor zichzelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[ afbeelding ]
hoe we Pim pas echt kennen!!!
"FACEPALM: YOU'RE DOING IT WRONG!"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[ afbeelding ]
ja weet ik. Maar die begint volgende week nietquote:
Ben benieuwd of er een bekende inzit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja weet ik. Maar die begint volgende week niet
of een fokker ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er een bekende inzit.
Dat hoofd van Cornelis!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Alsof ie plotseling in zijn reet is genomen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is zo'n Japanse robothond. Echte honden mijden Pim, omdat ze weten dat ze dan ook een keer mee de auto in moeten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef Apotheose het volgende:
misschien heb ik de allerslechtste ogen van nederland of word ik in het ootje genomen, maar ik zie niemand de lucht in gaan. Ja er gaat wel iets de lucht in maar ik zie geen ruben oid daar in...
Bij 35 sec. zie je nog iemand rechts van de auto afrollenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef Apotheose het volgende:
misschien heb ik de allerslechtste ogen van nederland of word ik in het ootje genomen, maar ik zie niemand de lucht in gaan. Ja er gaat wel iets de lucht in maar ik zie geen ruben oid daar in...
Thx.quote:
Mja, beter van niet. Ik verwacht namelijk zoiets:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou Pim wel 's in een Formule1 wagen willen zien...
Ik begon die vermoeden te krijgen toen ze klaar was met rijden in die aflevering. 7 afleveringen lang het onzekere meisje die geen beslissingen durft te nemen, spelen en vervolgens in 1 aflevering niks fout doen. Beetje te obvious als je het mij vraagt. Wel een gehaaide tante als het echt zo is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:22 schreef honkhonk het volgende:
Vond het wel ietwat dubieus dat Esther eerst de auto nog geen 10 meter zelfstandig vooruit kon krijgen en nu opeens op eigen kracht door Parijs tuft.
Nee dat faken ze echt niet, zou een enorme rel worden als dat uit lekt (kandidaten zouden dat verhaal ook makkelijk door kunnen verkopen aan een roddelblad o.i.d.) en Ruben Nicolai zou nergens meer aan de bak komen. Verder dacht ik eerst wel dat dat ''handen voor de ogen'' van Pim nep was, maar hij deed het ook toen hij Ruben aanreed dus hij is gewoon echt zo'n mongool.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef PG18 het volgende:
Geen idee of het al ter discussie gekomen is hier, heb net via uitzending gemist terug gekeken, maar was Ruben wel daadwerkelijk omver gereden of is het in show gezet?
Want eerst laten ze dat daar in Parijs zien, daar krijgt hij een bril, en bij die herkansing opdracht heeft ie geen bril meer op. En ik dacht dat ze in het begin van de aflevering ook zeiden dat ze eerst een herkansing hadden en toen naar Parijs gingen, maar ze laten eerst Parijs zien en toen die herkansingsopdracht. Dus dan zou Ruben naast Pim zitten in de auto in Parijs nadat dat ongeluk gebeurd was, wat me dan ook onwaarschijnlijk lijkt. Dan ligt Ruben in het ziekenhuis, ze laten ook verder niets zien wat hij heeft, het lijkt alsof hij acteert, en dan staat ie weer normaal bij de jury alsof er niets gebeurd is...
En zat er nou een andere man bij de jury?
Bij Esther heb ik wel twijfels...Zij heeft sowieso een actricehoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb ook mijn twijfels bij het waarheidsgehalte van dit programma...
Gast, houd maar op. Kijk hoeveel camera mensen enzo daar omheen staan, zoiets zetten ze echt niet in scene. Anders lekt dat natuurlijk altijd uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef PG18 het volgende:
Als dat Ruben is die op 0:35 over de auto vliegt, dan zou die nu alsnog letsel moeten hebben lijkt mij, of allang dood zijn.
Op 0.37 kun je hem ook duidelijk zien neervallen bij het raampjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef PG18 het volgende:
Als dat Ruben is die op 0:35 over de auto vliegt, dan zou die nu alsnog letsel moeten hebben lijkt mij, of allang dood zijn.
geen schrammetje op z'n hoofd...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef PG18 het volgende:
Hij heeft opzich wel een punt, maar dat is nog geen excuus voor zijn eigen rijgedrag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:01 schreef Breekfast het volgende:
Pim die de rit door Parijs best goed vond gaan, want iedereen rijdt er toch bezopen
En je ziet hem niet liggen op 1:02, alleen twee mensen met iets roods en iets grijs aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef PG18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |