Pim is geen man. Pim is "iets" dat het verkeerde geslachtsorgaan heeft gekregen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Die vrouwen op Twitter ook meteen, over dat de winnaar een man is
Hij facepalmt alvast voor zichzelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[ afbeelding ]
hoe we Pim pas echt kennen!!!
"FACEPALM: YOU'RE DOING IT WRONG!"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[ afbeelding ]
ja weet ik. Maar die begint volgende week nietquote:
Ben benieuwd of er een bekende inzit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja weet ik. Maar die begint volgende week niet
of een fokker ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er een bekende inzit.
Dat hoofd van Cornelis!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Alsof ie plotseling in zijn reet is genomen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is zo'n Japanse robothond. Echte honden mijden Pim, omdat ze weten dat ze dan ook een keer mee de auto in moeten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef Apotheose het volgende:
misschien heb ik de allerslechtste ogen van nederland of word ik in het ootje genomen, maar ik zie niemand de lucht in gaan. Ja er gaat wel iets de lucht in maar ik zie geen ruben oid daar in...
Bij 35 sec. zie je nog iemand rechts van de auto afrollenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef Apotheose het volgende:
misschien heb ik de allerslechtste ogen van nederland of word ik in het ootje genomen, maar ik zie niemand de lucht in gaan. Ja er gaat wel iets de lucht in maar ik zie geen ruben oid daar in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |