Vaarwelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:23 schreef Susi het volgende:
Hij woont in Schagerbrug. Dat is wel heel dicht bij
Twee vrouwen en een homo in de finale... dat zegt IMO meerquote:ClaudiaMulder
wel weer grappig dat de allerslechtste chauffeur van NL een man is LOL #allerslechtste
haha daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twee vrouwen en een homo in de finale... dat zegt IMO meer
Ruben ookquote:
Zoals eerder gezegd: ik zie een tweede seizoen graag tegemoet. Simpel edoch amusant concept, en Ruben presenteert het leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik heb me wel echt vermaakt met dit programma. Het ongeluk was misschien wel even wat minder, maar ik heb toch ook wel erg vaak gelachen.
Dat deed Ruben tijdens de oefeningen zelf ook al ja. "Maar... zie je het dan ècht niet?" die ernst gecombineerd met de droge humor werkt erg goed hierbij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef Susi het volgende:
Overigens vond ik Ruben Nicolai een perfecte presentator voor deze serie. Vrij rustig, grappig commentaar en 'echt' in de zin van dat toen hij bijvoorbeeld commentaar leverde op Pim in Parijs, hij dat rustig en serieus brengt.
je nieuwe vlamquote:
Het is zo'n Japanse robothond. Echte honden mijden Pim, omdat ze weten dat ze dan ook een keer mee de auto in moeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Die hond, duidelijk de oorzaak! Zie die ogen.
Er komt nog een seizoen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef Apotheose het volgende:
jammer dat het afgelopen is. Vond t wel vermakelijkOk, dat ongeluk was niet zo fijn nee. True.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |