WAAR HEEL NEDERLAND NAAR UITKIJKT!!!!EINZZWEIDREI!quote:
WAAR HEEL NEDERLAND NOG MAANDENLANG OVER ZAL PRATEN BIJ DE WATERKOELER!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
WAAR HEEL NEDERLAND NAAR UITKIJKT!!!!EINZZWEIDREI!
dus pim of die lange blonde blijft over, die blonde durft niet hard te rijden dus PIM washetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
Diegen die nu rijd heeft iig niet het ongeluk veroorzaakt
Pimquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus pim of die lange blonde blijft over, die blonde durft niet hard te rijden dus PIM washet
PIM ja, met hoofdletters voor de gayheid!quote:
straks rijdt PIM hem overquote:
Had zeker zijn stuur losgelaten omdat zijn haar niet goed zat zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef Doler12 het volgende:
Pim heeft echt het ongeluk veroorzaakt denk ik nu!
OKE GR GR!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:55 schreef tralalala het volgende:
PIM HEEFT HET ONGELUK GEMAAKT, ZIET ZIJ ERUIT ALS PIM?!?!? NEE!!
DUS HET ONGELUK KOMT ZOMETEEN PAS
jongquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Topicswitch
nog een ander leuk programma om te kijken?
niet perseequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn zwangere vrouwen niet altijd dik?
je hebt ook babies met ondergewichtquote:
Nu, maar het is verdrietigquote:
Je nieuwe vlamquote:
of allebei mallert!quote:
hoezo voor de ouders niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Voor die baby vond ik het wel erg, voor die ouders niet.
Nouja zegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Voor die baby vond ik het wel erg, voor die ouders niet.
kansloze jongeren die in het buitenland vrijwillegerswerk gaan doen en dit van te voren niet wetenquote:
kan je niet tegen lepra patientjesquote:
Nederland 3 bestemming onbekendquote:
pinocibalquote:
haha!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kan je niet helpen maar ik vind wel je rok heel leuk.
koperen ringenquote:
en hij is nog homo ookquote:
en ze vinden het allemaal leuk, want ja, als je het niet leuk vind sta je op straatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Domme vraag he, NATUURLIJK konden ze dat niet betalen, studeren.
Ja maar dit is wel heeeeel erg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:38 schreef Doler12 het volgende:
Ieder baan word uiteindelijk een sleur hoor
Who cares beter in een land wonen met een economie die op komt, dan een hellhole in Afrika die een economie op een pre industriële niveau heeft.quote:
Oh ja, daar ben ik het mee eens, dit is beter dan goud delven in de brandende zon in een land dat nog bijna in de pre-historie leeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Who cares beter in een land wonen met een economie die op komt, dan een hellhole in Afrika die een economie op een pre industriële niveau heeft.
Als die mevrouw nog geluk heeft hoeft die zoon zulk werk over 20 jaar niet te doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik het mee eens, dit is beter dan goud delven in de brandende zon in een land dat nog bijna in de pre-historie leeft.
lijkt het wel opquote:
dat is rubenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:50 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)cola_bijna_dood.html
@ 0:37 ligt de cameraman daar
ook en Apple en RIMquote:
ja daar ligt het aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef tralalala het volgende:
Die gasten moeten gewoon niet zoveel neuken.
ja Metropolisquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef tralalala het volgende:
Woensdagavond was er toch ook iets tofs op tv?
En dan zegt ie nog dat ze op "volgens hun" veilige afstand stonden, ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:05 schreef Doler12 het volgende:
Op 0.36 zie je Ruben gewoon neerploffen![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)cola_bijna_dood.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef tralalala het volgende:
Tja, welke josti gaat er keihard naar rechts sturen en gas geven?Er werd trouwens aan het begin gegokt wie het zou zijn, maar ik zit nou de berichtgeving terug te lezen op nu.nl en daar staat dat het mannelijk is dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Alles behalve "Mannelijk" eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er werd trouwens aan het begin gegokt wie het zou zijn, maar ik zit nou de berichtgeving terug te lezen op nu.nl en daar staat dat het mannelijk is dus...
Ja oke, maar het heeft een piemel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alles behalve "Mannelijk" eigenlijk.
Dat klinkt wel kansloos.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef tralalala het volgende:
Twee gozers die ik ken zijn met de motor naar Parijs gegaan en alles wat ze tot nu toe bezocht hebben is de Eiffeltoren.![]()
Morgen gaan ze naar Luxemburg,
Nee, 'glasvezel' van KPN met een dichtgetimmerde routerquote:
Dat is niet zo snel!quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:52 schreef Maraca het volgende:
Pfff.. hele tijd bezig geweest om een beetje een fatsoenlijke downloadsnelheid te krijgenBleef steeds haken op 20 kb/s
loverboys op 3!quote:
op tvquote:
en wie de neuk ben jijquote:
Eindelijk!quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:53 schreef Stephan1237 het volgende:
Vanaf 14 Augustus
DIT GAAN WE UITZENDEN (RMW)![]()
wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:53 schreef Stephan1237 het volgende:
Vanaf 14 Augustus
DIT GAAN WE UITZENDEN (RMW)![]()
vraag ik me ook afquote:
ow red mijn vakantiequote:
de tering, dat jij alles van alberto weetquote:
Hoef je nog niet zo gemeen te doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de tering, dat jij alles van alberto weet
ik ben vandaag tegen iedereen gemeen want ik heb een mannelijke menstruatie dag!quote:
Oftewel: geen seksquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ben vandaag tegen iedereen gemeen want ik heb een mannelijke menstruatie dag!
nee, domme klanten, domme collega's en domme bliepmiepen die me dag verpestenquote:
Knuffel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, domme klanten, domme collega's en domme bliepmiepen die me dag verpesten
heb ik al gehad in combinatie met "komt wel goed schatje"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |