waarschijnlijk zit halbe zich te vervelen nu die heeft allang zijn stemmen binnen....de oppositie kan beter stoppen en gewoon tegen stemmen....besluit aangenomen....allemaal naar huis en lekker slapen...halbe naar huis en aan de champagne en kaviaar en dan heerlijk slapen....studenten: laatste pilsje!quote:
die boete interesseert me nogmaals niets....maar ik wil geen langstudeerder heten vanaf september. net alsof je een bedreigd diersoort ofzo bent...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Mishu het volgende:
Ik denk ook dat je positief moet blijven. Er valt soms toch nog een mouw aan te passen en creatieve manieren te bedenken om alsnog niet heel erg verschrikkelijk duur uit te komen.
Dat denk ik niet. De groep waar het om gaat is te groot en de belangen dus ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Mishu het volgende:
Ik denk ook dat je positief moet blijven. Er valt soms toch nog een mouw aan te passen en creatieve manieren te bedenken om alsnog niet heel erg verschrikkelijk duur uit te komen.
Lijkt me niet. Want iedereen is zo gestresst, overspannen en overwerkt door de langstudeerboete, dat zou wel heel veel geld gaan kosten..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Pizzabodem het volgende:
Zal overspannen een medische reden zijn? Zo ja, dan voorspel ik ineens heel veel overspannen studenten.
http://www.eerstekamer.nl(...)erhoging_collegegeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou graag het hele voorstel willen zien. Ik heb het idee dat het juridisch niet helemaal klopt en de Raad van State stelt bij een paar punten zijn kanttekeningen bij het wetsvoorstel.
Ook al klopt het voorstel juridisch niet, dan nog wordt het ingevoerd. They don't give a fuckquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou graag het hele voorstel willen zien. Ik heb het idee dat het juridisch niet helemaal klopt en de Raad van State stelt bij een paar punten zijn kanttekeningen bij het wetsvoorstel.
Het is natuurlijk wel een idee om overspannen te worden in het uitloopjaar teneinde nog een extra jaar te verkrijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Pizzabodem het volgende:
Zal overspannen een medische reden zijn? Zo ja, dan voorspel ik ineens heel veel overspannen studenten.
Dank je. Ik ga hier nog eens aandachtig naar kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
http://www.eerstekamer.nl(...)erhoging_collegegeld
op deze pagina te vinden.
Ah, en wat schiet men daarmee op?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit is ook precies waarom de Eerste Kamer opgeheven dient te worden. Het moet de wetten oprecht beoordelen, maar door partijpolitieke redenen wordt dit onvoldoende gedaan. Intussen hebben we wel de illusie van een goed systeem, maar daar koop je zo weinig voor.
kunnen jullie niet gewoon volgend jaar afronden? Tuurlijk is het altijd onzeker....zelfs al leer je alles bestaat er een kans dat het tentamen net iets te moeilijk is en je het niet haalt...maar toch ik heb volgend jaar nog 6 bachelorvakken over...en ik ga er 100% voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een idee om overspannen te worden in het uitloopjaar teneinde nog een extra jaar te verkrijgen.
Misschien ga ik het over 2 jaar wel gewoon proberen. Ik kan natuurlijk ook ineens 'last' gaan krijgen van Chronische Bronchitis. (Heb er al 10 jaar geen last meer van, maar het staat nog steeds in de pc van de huisarts........)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Want iedereen is zo gestresst, overspannen en overwerkt door de langstudeerboete, dat zou wel heel veel geld gaan kosten..
Vervangen door iets ŕ la de Raad van State. Die had wel wat zinnigs te melden, maar geen invloed.quote:
Ben het eens met je. CDA + VVD + PVV waren allemaal geheel voor de langstudeerboete in de Tweede Kamer nu is dat weer het geval in de Eerste Kamer. Is er dan werkelijk niemand in de eerste kamer van de cda/vvd fractie die zijn bedenkingen heeft en gewoon tegen gaat stemmen? PVV neem ik niet serieus...die zijn alleen maar met de islam en marokkanen weren bezig...die stemmen zonder na te denken voorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit is ook precies waarom de Eerste Kamer opgeheven dient te worden. Het moet de wetten oprecht beoordelen, maar door partijpolitieke redenen wordt dit onvoldoende gedaan. Intussen hebben we wel de illusie van een goed systeem, maar daar koop je zo weinig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |