Cohort-gedachte =quote:Ik hoop zo dat ze vasthouden aan de cohort-gedachte.
Dat zou natuurlijk heel mooi zijn. Maar meneer Zijlstra vindt dat niet eerlijk tegenover de aankomende studenten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee, de gedachte is dan dat alle huidige studenten zijn vrijgesteld, en alleen nieuwe studenten onder de langstudeerregels vallen.
Dank je, dat was het enige wat ik niet begreep in deze discussie omdat ik een stukje van de discussie heb gemist.quote:Nee, de gedachte is dan dat alle huidige studenten zijn vrijgesteld, en alleen nieuwe studenten onder de langstudeerregels vallen.
Helaas was ik 16 toen ik mijn havo diploma in ontvangst nam en was ik net een week 17 toen ik begon met studeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu een ly by omission: driekwart in het HBO en de helft in het WO studeert nominaal af.
OK, en nu de exacte studierichtingen even bekijken waarbij 20% na 1 jaar de P heeft gehaald.
Een positieve noot: de SP-senator kwam met een leuk stukje humor.
Zijlstra: "als een 18-jarige nog te weinig volwassen is om verantwoordelijkheid voor zijn studie te nemen dan moeten we ook maar het kiesrecht later laten ingaan".
De SP-senator legde uit dat hij op die leeftijd op de verkeerde partij stemde.
Ach zal ook wel weer niks opleveren... Dusj.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Laten de studentenvakbonden maar de messen slijpen in de rechtszaal.
Eigenlijk is de hele gang van zaken verkeerd maar de regeringspartijen geven daar geen ene moer om denk ik eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Pizzabodem het volgende:
Maar eigenlijk moet zo'n discussie vooraf plaatsvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |