Jeej, geld jatten van henk en ingrid's kinderstudiefonds!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef Pizzabodem het volgende:
Die mensen voor de camera doen te vrolijk nu. Bah.
tja zij hoefden niets extra te betalen...zelf hebben ze er ook allemaal langer over gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef Pizzabodem het volgende:
Die mensen voor de camera doen te vrolijk nu. Bah.
Nee, door ziekte heb ik al veel vertraging opgelopen en ik zal er vanaf zomer 2012 tegenaan lopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gewoon volgend jaar afronden? Tuurlijk is het altijd onzeker....zelfs al leer je alles bestaat er een kans dat het tentamen net iets te moeilijk is en je het niet haalt...maar toch ik heb volgend jaar nog 6 bachelorvakken over...en ik ga er 100% voor.
maar heb je dan geen mogelijkheden om twee jaar in 1 te doen? ik volg ook tweede en derdejaars vakken door elkaar (kan ook niet anders heb ook enorme vertragingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, door ziekte heb ik al veel vertraging opgelopen en ik zal er vanaf zomer 2012 tegenaan lopen.
Ik heb besloten te stoppen met mijn studie voor al die wetten er door gingen. Ik had als vwo-er de verkeerde keuze gemaakt om naar het HBO te gaan. 1e jaar was wel oké, maar het 2e jaar ging het niveau dramatisch omlaag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gewoon volgend jaar afronden? Tuurlijk is het altijd onzeker....zelfs al leer je alles bestaat er een kans dat het tentamen net iets te moeilijk is en je het niet haalt...maar toch ik heb volgend jaar nog 6 bachelorvakken over...en ik ga er 100% voor.
Of ook leuk: derdejaarsvakken waarbij tweedejaarsvakken een ingangseis zijn, in één jaar is dan ook niet mogelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar heb je dan geen mogelijkheden om twee jaar in 1 te doen? ik volg ook tweede en derdejaars vakken door elkaar (kan ook niet anders heb ook enorme vertraging). Ik vind het echter niet erg....zolang je binnen tien jaar een bachelor heb en bij voorkeur ook een master is er weinig aan de hand.
Sta na 4 jaar voor de keus om weer thuis te gaan wonen en de studie ergens anders voor te zetten, momenteel ben ik aan het uitzoeken wat ik aan vrijstellingen kan krijgen. Aangezien ik over 205 ECTS beschik (Internationale bedrijfskunde en gewone bedrijfskunde) hoop ik bij een nieuwe studie binnen 2 jaar een bachelor binnen te hebben, eventueel binnen 1 jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar heb je dan geen mogelijkheden om twee jaar in 1 te doen? ik volg ook tweede en derdejaars vakken door elkaar (kan ook niet anders heb ook enorme vertraging). Ik vind het echter niet erg....zolang je binnen tien jaar een bachelor heb en bij voorkeur ook een master is er weinig aan de hand.
De regeling omtrent (her)tentamens zijn toch zaak van de uni, niet van het ministerie?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Studenten zijn door staatssecretaris Halve Zoolstra vogelvrij verklaard. Nu deze langstudeerdersboete er door is, worden de studenten de duimschroeven stevig aangedraaid aangezien hij in zijn visie rept over minder herkansingen, verplichte aanwezigheid bij colleges en het verplicht maken van tentamens.
Heel simpel: het niveau van de universiteit wordt naar beneden bijgesteld aangezien universiteiten afstudeerders nodig hebben voor de inkomsten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Studenten zijn door staatssecretaris Halve Zoolstra vogelvrij verklaard. Nu deze langstudeerdersboete er door is, worden de studenten de duimschroeven stevig aangedraaid aangezien hij in zijn visie rept over minder herkansingen, verplichte aanwezigheid bij colleges en het verplicht maken van tentamens.
Ja net getweet door eerste kamer lid de graaf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is het er nu al door? Die stream lukt niet bij mij
Halbe Zijlstra heeft in samenwerking met de universiteiten het over de aangehaalde punten in zijn visie. Zie link voor de volledige visie: http://www.rijksoverheid.(...)k-en-wetenschap.htmlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De regeling omtrent (her)tentamens zijn toch zaak van de uni, niet van het ministerie?
Nog niet gestemd, maar CU en SGP zullen voorstemmen, dus meerderheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is het er nu al door? Die stream lukt niet bij mij
Huh? Maar er is nog niet gestemd...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja net getweet door eerste kamer lid de graaf.
CU/SGP zullen voorstemmen, dus klaar.quote:
Ow, ik geloof je wel dat hij daarmee bezig gaat, maar ik vind het gewoonweg geen zaak voor het ministerie om over zaken als hertentamens etc. te beschikken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Halbe Zijlstra heeft in samenwerking met de universiteiten het over de aangehaalde punten in zijn visie. Zie link voor de volledige visie: http://www.rijksoverheid.(...)k-en-wetenschap.html
Voor de samenvatting: http://www.asva.nl/news/2(...)-minder-toegankelijk
Ow, ik dacht dat de stemming al was geweest?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
CU/SGP zullen voorstemmen, dus klaar.
zie:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Huh? Maar er is nog niet gestemd...![]()
Flikker toch een eind op. Dit heeft niets met rechts/links te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef dotCommunism het volgende:
Ach ja, rechtse politici die domme dingen doen. Niet echt verrassend natuurlijk.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op. Dit heeft niets met rechts/links te maken.
Nee, nee, nee, zou het dan toch???quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Interessant, de CUer(?) wil een schorsing voor overleg?
maar zelfs al stemt de CU niet voor...de osf en sgp zijn er ook nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Interessant, de CUer(?) wil een schorsing voor overleg?
Ja wat? Ik ben rechts, maar toch tegen deze wet en ik ken er meer van. Door dingen te roepen zoals dotCommunism kweek je niet echt sympathie. Maar goed vooral zo doorgaan. Dit soort dingen zijn voor mij een reden om nooit mee doen aan zo'n protest.quote:
stemmen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
OSF was duidelijk tegen, SGP heb ik nog steeds niet gehoord.
We zullen je missen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ben rechts, maar toch tegen deze wet en ik ken er meer van. Door dingen te roepen zoals dotCommunism kweek je niet echt sympathie. Maar goed vooral zo doorgaan. Dit soort dingen zijn voor mij een reden om nooit mee doen aan zo'n protest.
Die waren met de kippen op stok.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:01 schreef Mathemaat het volgende:
Volgens mij was partij van de dieren niet aanwezig?
Dus je hebt liever dat mensen zoals ik wel voor zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |