Flikker toch een eind op. Dit heeft niets met rechts/links te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef dotCommunism het volgende:
Ach ja, rechtse politici die domme dingen doen. Niet echt verrassend natuurlijk.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op. Dit heeft niets met rechts/links te maken.
Nee, nee, nee, zou het dan toch???quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Interessant, de CUer(?) wil een schorsing voor overleg?
maar zelfs al stemt de CU niet voor...de osf en sgp zijn er ook nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Interessant, de CUer(?) wil een schorsing voor overleg?
Ja wat? Ik ben rechts, maar toch tegen deze wet en ik ken er meer van. Door dingen te roepen zoals dotCommunism kweek je niet echt sympathie. Maar goed vooral zo doorgaan. Dit soort dingen zijn voor mij een reden om nooit mee doen aan zo'n protest.quote:
stemmen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
OSF was duidelijk tegen, SGP heb ik nog steeds niet gehoord.
We zullen je missen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ben rechts, maar toch tegen deze wet en ik ken er meer van. Door dingen te roepen zoals dotCommunism kweek je niet echt sympathie. Maar goed vooral zo doorgaan. Dit soort dingen zijn voor mij een reden om nooit mee doen aan zo'n protest.
Die waren met de kippen op stok.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:01 schreef Mathemaat het volgende:
Volgens mij was partij van de dieren niet aanwezig?
Dus je hebt liever dat mensen zoals ik wel voor zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |