Ik denk hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:40 schreef Vork het volgende:
Voor de liefhebbers: het Algemeen adoptierennerklassement.
Nu nog een trui...Je vergeet me GautierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je vergeet me Gautier
Volgende keer beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik verwacht dat hij nog wel opschuift in de bergetappes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:31 schreef cafca het volgende:
60 Julien El Fares (Fra) Cofidis, Le Credit En Ligne 0:00:25
Julien schuift hiermee 31 plaatsen naar boven in het algemeen klassement naar de 79e plaats. Datzelfde moet hij dus nog 2,5 keer doen
Die link werkt bij mij niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:45 schreef Beregd het volgende:
Yohann Gène, zoals het een echte negert betaamt, slooft hij zich uit voor de blanken in zijn ploeg![]()
http://www.youtube.com/watch?v=2rHP3diTyE
ah, niet gezien, vind ook niet meteen een linkje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die link werkt bij mij niet.
Jouw adoptierenner werd gisteren nog geïnterviewd bij "Tour du Jour'". Wel een beetje gênant overigens, hij snapte er zelf volgens mij niks van. Ze gingen hem vragen stellen over zijn naam, omdat die zoveel lijkt op een combinatie van Johan Derksen en Wilfred Genee, die beiden aan het programma meewerken.
Volgens mij is het niet in Belgie terug te kijken, het kan ook eergisteren geweest zijn trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
ah, niet gezien, vind ook niet meteen een linkje.
Wiel kapot. Zo'n 12km voor de streep en niet meer terug kunnen komenquote:Déjà le temps n'a pas vraiment été de la partie.... Et apparement la chance ne veux pas sourire à Tony depuis le début de se Tour ! Vous vous posez peut-être la même question que moi, mais pourquoi est-il arrivé si loin? Une fois de plus je vais employer le terme "malheureusement", suite à un accrochage il a cassé sa roue arrière à 12 kilomètres de l'arrivée. Et vu l'accélération qu'un peloton peut avoir à l'approche de la ligne, Tony n'a pas pu rentrer. Du coup, il termine tranquillement avec Samuel Dumoulin qui lui à percer des 2 roues... Décidément nos 2 compagnons sont plutôt en déveine ! Souhaitons leurs meilleurs routes pour demain....
Classement de l'étape : 168ème
Classement général : 139ème
A demain
Ellen
het was eergisteren, toen was johan er. Gisteren heb ik niet gekeken en had het wel gezienquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet in Belgie terug te kijken, het kan ook eergisteren geweest zijn trouwens.
ik?? why??quote:
godsamme, ik ga hem nog ff een zingend telegram sturen vanavond. gaat ie leuk vindenquote:
Gratz!quote:
is vlak voor Boonen en Engels binnengekomen, samen met Gert Steegmans dus hij heeft iig gezelschap gehad voor die zware laatste kilometersquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:14 schreef Gitank2 het volgende:
Velasco lag daarnet in de hekken, hopelijk kan ie door..
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:46 schreef franklop het volgende:
Fabrice Jeandesboz was duidelijk geschrokken van mijn opmerking niet teveel tijd meer te verliezen en eindigde vandaag gewoon in dezelfde tijd als Cavendish
doel is om in de 2e week een perreiro'tje te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Geweldig. Als je zoveel invloed op m hebt kun je m best een keer bij een ontsnapping laten zitten toch?
Heb je wel gekeken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:36 schreef DeMessias het volgende:
172. DE GENDT Thomas 203 VACANSOLEIL-DCM 3h 43' 01" + 04' 29"
173. NAVARDAUSKAS Ramunas 57 TEAM GARMIN - CERVELO 3h 43' 01" + 04' 29"
174. HERNANDEZ BLAZQUEZ Jesus 2 SAXO BANK SUNGARD 3h 43' 01" + 04' 29"
Vandaag een kleine teleurstelling voor mijn jonge Tourdebutant. Ik moet 'm nog even bellen om te vragen of hij gevallen is of dat hij het zekere voor het onzekere genomen heeft en op veilige afstand gebleven is.
Dat heeft hij andere dagen ook en toen heeft hij veel minder tijd moeten prijsgeven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij heeft volop op kop gereden, zoals elke dag eigenlijk wel.
Niet gek dat je je dan in de laatste kilometers laat lossen...
Hequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef franklop het volgende:
Slecht nieuws voor Gitank2
Velasco moet mogelijk opgeven
CAP FREHEL - Voor Ivan Velasco is de Ronde van Frankrijk mogelijk voorbij. De coureur van Euskaltel kwam woensdag in de slotfase van de vijfde etappe hard ten val en heeft daarbij vermoedelijk zijn rechtersleutelbeen gebroken.
© ANP
Velasco is voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis van Saint-Malo.
De Sloveen Janez Brajkovic en Christophe Kern uit Frankrijk gaven tijdens de rit op. Het peloton bestaat nu nog uit 195 renners.
En hij is eruitquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
He, Misschien had jij hem toch beter kunnen adopteren, mijn adoptiegeluk is waarschijnlijk opgeraakt in de proloog van vorig jaar. (Daarvoor had ik wel drie jaar met een renner die heel netjes finishte in Parijs)
Hm, als-ie vandaag al is binnengekomen, is-ie ofwel heel snel, of heel langzaam......quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:01 schreef Steven184 het volgende:
Zeits vandaag netjes als 96e binnengekomen, tussen Bozic en Farrar in. Dat zijn nog eens prestaties in een massasprint!!
Hij deed ook echt precies wat je zei heh. Wat een held.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef franklop het volgende:
En wie gaat er in de aanval, jawel Fabrice JeandesbozZit alleen nog stukje achter kopgroep, mogelijk een chasse pattate
sterker nog het was er 1, nu weer rustig aan doen tot volgende week
Bron: http://www.nusport.nl/nieuws/2559102/greipel-geen-team.htmlquote:Greipel leverde commentaar via zijn ploeg- en landgenoot Marcel Sieberg. “Gilbert zette zijn eigen sprint in, maar blokkeerde Greipel waardoor die zijn sprint niet kon rijden. Dat is wat André me verteld heeft.”
Inderdaad, ik zal hem nog een beterschapskaartje sturen, de arme jongen.quote:
Top! Mooi tussen deze twee giganten in de kopgroep finishenquote:28. SANCHEZ Samuel 21 EUSKALTEL - EUSKADI 5h 13' 37" + 00' 00"
29. PERAUD Jean-Christophe 108 AG2R LA MONDIALE 5h 13' 37" + 00' 00"
30. VAN DEN BROECK Jurgen 31 OMEGA PHARMA - LOTTO 5h 13' 37" + 00' 00"
zijn ploeggenoot Jeannesson werd 10e vandaag. Wat nog ontbreekt is samenwerking, wie weet komen ze dan wat dichterbij de topsprinters.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben helemaal trots, wordt mijn Vichot warempel zesde! Zo even de sprint terugkijken, kon niks zien helaas.voor Vichot!
Wat er vervolgens vroeg in de etappe gebeurde was natuurlijk niet moeilijk te voorspellen. Toen Hoogerland en Westra al weg waren besloot Fabrice om zich even te laten zien;quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef franklop het volgende:
In principe wel een mooie dag voor Fabrice Jeandesboz om zich te tonen. Zal eens een What's-appje aan wagen naar hem toe
maar natuurlijk niet teveel doen, volgende week is het echte doel
Alleen jammer dat hij op het eind toch weer iets van tijd verloor door als 147e over de streep te komen;quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef franklop het volgende:
En wie gaat er in de aanval, jawel Fabrice JeandesbozZit alleen nog stukje achter kopgroep, mogelijk een chasse pattate
sterker nog het was er 1, nu weer rustig aan doen tot volgende week
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:19 schreef debeterebob het volgende:
Bij deze een korte samenvatting van prestaties alle onbekende renners, graag aanvullingen!aanvullig voor mijn Talabardon: wie??? maar was wel jarig op de 1e woensdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
*zucht*quote:
Toch leuk om te zien dat iemand Soler en Cav koosquote:BVO: Mauricio Soler Hernandez
Gallacher: Sébastien Joly
Bayswater: Kanstantsin Siutsou
Rumille: Thomas Lövkvist
Dos37: Matthieu Sprick
mitt: Kjell Carlström
SaintOfKillers: Geoffroy Lequatre
oxylus11: Staf Scheirlinx
Chiel-Montagne: Amets Txurruka
Venga: Scott Davis
Wackyduck: Romain Feillu
Maurisico: Moises Duenas Nevado
Icebliss: Nicolas Portal
Sjiznit: Samuel Plouhinec
Ofyles2: Christophe Mengin
Ereinion: Geraint Thomas
4-elements: Björn Schröder
CyclingGirl: Enrico Degano
Ericr: Alexander Efimkin
Leatherface: John-Lee Augustyn
Damzkieee: Andoni Aranaga
YebCar: Yuriy Krivtsov
Cootz: Johann Tschopp
Intxaurraga: Unai Uribarri
spruud: Marcel Sieberg
-Vaduz-: Volodymyr Dyudya
Remzz: Grischa Niermann
_Ardjen_: Laurent Lefèvre
Blawh: Eduardo Gonzalo Ramirez
FloggingMolly: Julian Dean
Falco: Maxim Iglinskiy
Jodelaar: Iker Camaño
Wombcat: Jorge Azanza Soto
Bonobo11: Gorka Verdugo
thettes: Rubén Pérez
Beschouw: Matej Mugerli
Oxyligen: Emilien-Benoit Berges
PAA-053: Linus Gerdemann
Cerubo: Juan José Cobo
Gillingham: Stéphane Augé
Mesecina: Frederik Willems
Frutsel: Jussi Veikanen
Herr_Munk: Alessandro Proni
Assie: Jorge Azanza
Knoets: Mikel Gaztanaga
Horloge: Mark Cavendish
Storing: Charly Wegelius
Martijn_fijn: Martin Elmiger
JelleS: Leonardo Duque
Vork: Michael Albasini
Gitanki: Johann Tschopp
Venga: Mathieu Ladagnous
Memory: William Bonnet
Sautor: Juan José Oroz
Dieptriest: Murilo Fischer
Mooi om te zien dat sommigen idd best bekend wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien dat iemand Soler en Cav koos![]()
En Augistin, die over de rand vloog![]()
2007 trouwens.
Feillu?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:37 schreef franklop het volgende:
sinds 2006 pas 1 adoptierenner in het geel, toen hij ook daadwerkelijk geadopteerd was
In 2007 was Augustin mijn eerste keus, maar hij werd destijds niet geselecteerd. Uiteindelijk adopteerde ik Patxi Vila dat jaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien dat iemand Soler en Cav koos![]()
En Augistin, die over de rand vloog![]()
2007 trouwens.
Mijn advies in de wind slaande eindigde Gorka weer op zijn vaste positie: 50ste. Mooi achter Moncoutié en Di Gregorio op 1.16 van Rui Costa. Eindklassement wat gestegen naar plaats 52. Steady just like me.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:40 schreef Mercurial het volgende:
Net als veel ploegmaats is Gorka Verdugo gisteren op achterstand binnengekomen. Hij is niet gevallen maar werd gehinderd door die renners die op de grond gingen liggen. Hierdoor staat hij nu op de 63 plaats in AK op 6 minuten van Hushovd.
Vandaag kan een mooie dag worden voor Gorka, deze dag had ik al voor hem aangestreept om samen met Johnny in de aanval te gaan. Nu moet hij het nog gaan waarmaken.
Ik geloof dat Jeannesson na zijn 29ste plek van gisteren, nu de best geklasseerde adoptierenner is (31). Hij is ook blijkbaar verreweg de beste klimmer van zijn ploeg. Dat gaat nog leuk worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:51 schreef DutchSL het volgende:
Silin op grote achterstand, jammer na zijn goede start.
Danny heeft in de eerste week hard moeten werken voor zijn sprintkopmannen Matthew Harley Goss en Mark Cavendish. Cavendish won twee ritten en hier is hij natuurlijk blij mee. Later in de tweede tourweek gaan ze de bergen in en hoeft hij dus minder op kop te rijden.quote:Even wat informatie over mijn adoptierenner Danny Pate. Danny Pate (Colorado Springs, 24 maart 1979) is een Amerikaans wielrenner.
In 2000 liep de Amerikaan al stage bij Saeco Macchine per Caffé - Valli & Valli. Een profcontract kreeg hij echter niet aangeboden. Het jaar daarop won Pate goud op de tijdrit bij de beloften op het wereldkampioenschap in Lissabon. Het leverde hem echter niet meteen een contract bij een topploeg op.
Sinds 2004 rijdt Pate voor Amerikaanse ploegen, achtereen Health Net - Maxxis, Jelly Belly en Team TIAA - CREF en diens opvolgers Team Slipstream, Team Garmin - Chipotle en Team Garmin-Transitions. In 2007 won hij een etappe in de Ronde van Missouri, zijn eerste profzege dat jaar.
Vanaf 2011 rijdt de Amerikaan voor Team HTC-Columbia.
Idd. Had Jeannesson zelfs in mijn tourcoach team opgenomen vanwege zijn goede prijs-kwaliteitverhouding. De grootste stille verrassing tot dusver.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:43 schreef Vork het volgende:
Onopvallend eindige onze held Jeannesson toch mooi tussen Rob Ruijgh en Rboert Gesink in, op de 20ste plaats. Hij staat nu toch mooi 26ste, als beste van zijn team en na Voeckler is hij de 2e Fransman. Oja, hij is ook nog eens 3e in het jongerenklassement en voor zover ik weet onze hoogst genoteerde adoptierenner.
En dat allemaal in de volledige anonimiteit.
Hij klimt aardig en kan redelijk rap eindigen. Hij zat tot nu toe altijd van voren, ik heb geen idee of hij bij valpartijen betrokken is geweest, maar het geeft wel aan dat hij alert is en attent koerst. Je ziet 'm verder gewoon niet. Ik verwacht nog wel dat hij een keer mee zit in een ontsnapping en dan heeft hij direct een grote kans op succes wegens het bovengenoemde. Het enige nadeel is dat wanneer hij het zo goed blijft doen en iedereen blijft vallen, dat hij op ten duur niet meer weg mag van de grote jongens, wegens een direct klassementsgevaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:04 schreef Jeminem het volgende:
[..]
Idd. Had Jeannesson zelfs in mijn tourcoach team opgenomen vanwege zijn goede prijs-kwaliteitverhouding. De grootste stille verrassing tot dusver.
Qua prestaties is het nog steeds niet veel maar hij weet toch maar mooi een nieuwsberichtje te halenquote:Amador kreeg naast een boete van 50 Zwitserse Frank ook 20 strafseconden omdat hij te lang aan de auto hing.
Aha, lag het daar aan. Ik heb de hele dag geprobeerd hem te bellen, maar kreeg hem niet te pakken inderdaad. Ik heb wel uit min of meer betrouwbare bron begrepen dat Julien El Fares van plan is vandaag weer in de aanval te gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:08 schreef franklop het volgende:
Niemand direct contact gehad met zijn renner op rustdag? Weet wel dat het bereik niet zo best was daar...
Even mijn adoptierenner wat meer aandacht geven dan wat ik tot nu toe had gedaan. Zondag werd hij laatste en eindigde 20 seconden achter Niki Terpstra, de aanvaller van het eerste uur. Fabrice heeft last van een blessure na meedere valpartijen is te lezen op de site van Saur-Sojasun. Ook ploeggenoten Coppel, Coyot, Mangel en Galland zijn getroffen door blessures na diverse vallen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:19 schreef franklop het volgende:
Jeandesboz heeft het niet, vast last gehad van vele valpartijen..
Maar natuurlijk leef ik ook mee met mijn oud-adoptierenner en inmiddels held Frederik Willems, die de Tour moest verlaten na een sleutelbeenbreuk
Wat zei ik? Hij zit in de kopgroep!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Aha, lag het daar aan. Ik heb de hele dag geprobeerd hem te bellen, maar kreeg hem niet te pakken inderdaad. Ik heb wel uit min of meer betrouwbare bron begrepen dat Julien El Fares van plan is vandaag weer in de aanval te gaan.
Ik ook. Alan Perez die een aanval waagde, was alleen niet heel indrukwekkendequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef marcodej het volgende:
Stond even op de bank vanmiddag. Helaas.
vandaag heb ik hem in beeld gezien in de finale. volgens mij ging ie nog heel even op kop sleuren toen maarten en herbert zich afvroegen wat in vredesnaam de tactiek van BMC is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:27 schreef TheFastOne het volgende:
Vooralsnog is Santaromita volledig onzichtbaar, wordt niet als eerste gelost, geen goede uitslagen.
Ik hoop dat ie zo anoniem blijft
15minuten 35 nog voor Sabatini die 1 plek boven Amador staatquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:26 schreef Szura het volgende:
Amador is nog maar 8 minuten van de rode lantaarn verwijderd
Jeannesson. En helaas, ik heb 'm net niet binnen kunnen zien komen. Maar 12e! Meer dan lovenswaardig èn volgens mij is hij nu ook de drager van de witte trui.quote:
72. SANTAROMITA Ivan 148 BMC RACING TEAM 6h 18' 43" + 17' 28"quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:34 schreef TheFastOne het volgende:
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat Santaromita vandaag bij de eerste 40 gaat finishen, tenzij hij helemaal ingestort is
Ingestort dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
72. SANTAROMITA Ivan 148 BMC RACING TEAM 6h 18' 43" + 17' 28"
Hij kwam dan ook voor Gesink binnen..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:22 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ingestort dus![]()
Hij loste pas last na Gesink
Hoogst genoteerde adoptie renner?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:10 schreef Mercurial het volgende:
33. Gorka Verdugo Marcotegui Euskaltel - Euskadi 04:21 gisteren. Wat een held. Ook 33e nu in het algemeen klassement.
Nuh, dat zal Jeannesson wel zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoogst genoteerde adoptie renner?
Heldquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:12 schreef Szura het volgende:
Steegmans is niet opgestapt dus Amador weer een plaatsje dichter bij de rode lantaarn.
Vichotquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:36 schreef cafca het volgende:
En wie zit er weer vooraan in de koers?
Juist!
Wordt nu weer teruggepakt.quote:
Die straffen worden vaak voor dat soort zaken uitgedeeld inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:14 schreef brandlex het volgende:
Amador is zijn laatste plaats in het puntenklassement kwijt... Hij staat nog steeds op -5, maar Zubeldia staat nu op -10...
Is er iemand die weet waarvoor die strafpunten waren? Te veel aan de deurklink gehangen of zo?
De rustdag?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:34 schreef franklop het volgende:
In de eerste groep en een plekje gestegen, prima! Go Fabrice, morgen is jouw dag!!!
nja, de adoptierenner van franklop is een begenadigd tafeltennisser meen ik.quote:
de rustdag is het ultieme moment om aan te vallen, niemand verwacht hetquote:
en vergeet de legendarisce broertjes Igor en Iker Flores niet! de enige 2 broers die ooit de rode lantaarn hebben gewoon in de tour!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef Szura het volgende:
En de rode lantaarn vandaag weer mooi behouden. De komende dagen moet Andrey die zeker kunnen stellen. Dan kunnen andere coaches wel minachtend doen over de laatste in het klassement maar diegene treed wel mooi in de voetsporen van koningen uit het verleden zoals Wim Vansevenant, Jimmy Casper en Jacky Durand.
Bovendien gaat hij op die manier nog minder anoniem de boeken in dan een helemaal nietszeggende 143e plaats.
Die laat zich goed zien, inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben toch wel blij met mijn adoptierenner Roy, hij doet het echt goed!
Heeft die ploeg uberhaupt iets gewonnen deze Tour? Etappes, truien, ritten? Kan mij niet echt dagen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
128. TALABARDON Yannick 219 SAUR-SOJASUN 3h 38' 52" + 25' 27"
46. TALABARDON Yannick 219 SAUR-SOJASUN 84h 18' 36" + 1h 29' 53"
de Tour duurt Yannick net iets te lang. Deze keer is hij met de grote bus binnengekomen. Ik ben blij dat hij nog in de Tour zit, maar diep van binnen huil ik een beetje
volgens mij niet, maar echt in de lijn der verwachting lag dat ook niet volgens mij. meezitten in wat ontsnappingen zal wel het doel zijn geweest...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heeft die ploeg uberhaupt iets gewonnen deze Tour? Etappes, truien, ritten? Kan mij niet echt dagen...
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:00 schreef Vork het volgende:
Hierbij nog een tussenstandje in de race om de nog onbekendkleurige trui van het adoptierennersklassement.
Los van alles wat onze adoptierennners daarnaast nog hebben weten te presteren, zoals etappewinst en het behalen van andere truien.hulde voor je werk en ik ben zeer tevreden met Yannick. Die doet het iig beter dan Eibegger vorig jaar, die haalde Parijs nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |