quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:46 schreef franklop het volgende:
Fabrice Jeandesboz was duidelijk geschrokken van mijn opmerking niet teveel tijd meer te verliezen en eindigde vandaag gewoon in dezelfde tijd als Cavendish
doel is om in de 2e week een perreiro'tje te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Geweldig. Als je zoveel invloed op m hebt kun je m best een keer bij een ontsnapping laten zitten toch?
Heb je wel gekeken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:36 schreef DeMessias het volgende:
172. DE GENDT Thomas 203 VACANSOLEIL-DCM 3h 43' 01" + 04' 29"
173. NAVARDAUSKAS Ramunas 57 TEAM GARMIN - CERVELO 3h 43' 01" + 04' 29"
174. HERNANDEZ BLAZQUEZ Jesus 2 SAXO BANK SUNGARD 3h 43' 01" + 04' 29"
Vandaag een kleine teleurstelling voor mijn jonge Tourdebutant. Ik moet 'm nog even bellen om te vragen of hij gevallen is of dat hij het zekere voor het onzekere genomen heeft en op veilige afstand gebleven is.
Dat heeft hij andere dagen ook en toen heeft hij veel minder tijd moeten prijsgeven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij heeft volop op kop gereden, zoals elke dag eigenlijk wel.
Niet gek dat je je dan in de laatste kilometers laat lossen...
Hequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef franklop het volgende:
Slecht nieuws voor Gitank2
Velasco moet mogelijk opgeven
CAP FREHEL - Voor Ivan Velasco is de Ronde van Frankrijk mogelijk voorbij. De coureur van Euskaltel kwam woensdag in de slotfase van de vijfde etappe hard ten val en heeft daarbij vermoedelijk zijn rechtersleutelbeen gebroken.
© ANP
Velasco is voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis van Saint-Malo.
De Sloveen Janez Brajkovic en Christophe Kern uit Frankrijk gaven tijdens de rit op. Het peloton bestaat nu nog uit 195 renners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |