Ik verwacht dat hij nog wel opschuift in de bergetappes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:31 schreef cafca het volgende:
60 Julien El Fares (Fra) Cofidis, Le Credit En Ligne 0:00:25
Julien schuift hiermee 31 plaatsen naar boven in het algemeen klassement naar de 79e plaats. Datzelfde moet hij dus nog 2,5 keer doen
Die link werkt bij mij niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:45 schreef Beregd het volgende:
Yohann Gène, zoals het een echte negert betaamt, slooft hij zich uit voor de blanken in zijn ploeg![]()
http://www.youtube.com/watch?v=2rHP3diTyE
ah, niet gezien, vind ook niet meteen een linkje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die link werkt bij mij niet.
Jouw adoptierenner werd gisteren nog geïnterviewd bij "Tour du Jour'". Wel een beetje gênant overigens, hij snapte er zelf volgens mij niks van. Ze gingen hem vragen stellen over zijn naam, omdat die zoveel lijkt op een combinatie van Johan Derksen en Wilfred Genee, die beiden aan het programma meewerken.
Volgens mij is het niet in Belgie terug te kijken, het kan ook eergisteren geweest zijn trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
ah, niet gezien, vind ook niet meteen een linkje.
Wiel kapot. Zo'n 12km voor de streep en niet meer terug kunnen komenquote:Déjà le temps n'a pas vraiment été de la partie.... Et apparement la chance ne veux pas sourire à Tony depuis le début de se Tour ! Vous vous posez peut-être la même question que moi, mais pourquoi est-il arrivé si loin? Une fois de plus je vais employer le terme "malheureusement", suite à un accrochage il a cassé sa roue arrière à 12 kilomètres de l'arrivée. Et vu l'accélération qu'un peloton peut avoir à l'approche de la ligne, Tony n'a pas pu rentrer. Du coup, il termine tranquillement avec Samuel Dumoulin qui lui à percer des 2 roues... Décidément nos 2 compagnons sont plutôt en déveine ! Souhaitons leurs meilleurs routes pour demain....
Classement de l'étape : 168ème
Classement général : 139ème
A demain
Ellen
het was eergisteren, toen was johan er. Gisteren heb ik niet gekeken en had het wel gezienquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet in Belgie terug te kijken, het kan ook eergisteren geweest zijn trouwens.
ik?? why??quote:
godsamme, ik ga hem nog ff een zingend telegram sturen vanavond. gaat ie leuk vindenquote:
Gratz!quote:
is vlak voor Boonen en Engels binnengekomen, samen met Gert Steegmans dus hij heeft iig gezelschap gehad voor die zware laatste kilometersquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:14 schreef Gitank2 het volgende:
Velasco lag daarnet in de hekken, hopelijk kan ie door..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |