*zucht*quote:
Toch leuk om te zien dat iemand Soler en Cav koosquote:BVO: Mauricio Soler Hernandez
Gallacher: Sébastien Joly
Bayswater: Kanstantsin Siutsou
Rumille: Thomas Lövkvist
Dos37: Matthieu Sprick
mitt: Kjell Carlström
SaintOfKillers: Geoffroy Lequatre
oxylus11: Staf Scheirlinx
Chiel-Montagne: Amets Txurruka
Venga: Scott Davis
Wackyduck: Romain Feillu
Maurisico: Moises Duenas Nevado
Icebliss: Nicolas Portal
Sjiznit: Samuel Plouhinec
Ofyles2: Christophe Mengin
Ereinion: Geraint Thomas
4-elements: Björn Schröder
CyclingGirl: Enrico Degano
Ericr: Alexander Efimkin
Leatherface: John-Lee Augustyn
Damzkieee: Andoni Aranaga
YebCar: Yuriy Krivtsov
Cootz: Johann Tschopp
Intxaurraga: Unai Uribarri
spruud: Marcel Sieberg
-Vaduz-: Volodymyr Dyudya
Remzz: Grischa Niermann
_Ardjen_: Laurent Lefèvre
Blawh: Eduardo Gonzalo Ramirez
FloggingMolly: Julian Dean
Falco: Maxim Iglinskiy
Jodelaar: Iker Camaño
Wombcat: Jorge Azanza Soto
Bonobo11: Gorka Verdugo
thettes: Rubén Pérez
Beschouw: Matej Mugerli
Oxyligen: Emilien-Benoit Berges
PAA-053: Linus Gerdemann
Cerubo: Juan José Cobo
Gillingham: Stéphane Augé
Mesecina: Frederik Willems
Frutsel: Jussi Veikanen
Herr_Munk: Alessandro Proni
Assie: Jorge Azanza
Knoets: Mikel Gaztanaga
Horloge: Mark Cavendish
Storing: Charly Wegelius
Martijn_fijn: Martin Elmiger
JelleS: Leonardo Duque
Vork: Michael Albasini
Gitanki: Johann Tschopp
Venga: Mathieu Ladagnous
Memory: William Bonnet
Sautor: Juan José Oroz
Dieptriest: Murilo Fischer
Mooi om te zien dat sommigen idd best bekend wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien dat iemand Soler en Cav koos![]()
En Augistin, die over de rand vloog![]()
2007 trouwens.
Feillu?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:37 schreef franklop het volgende:
sinds 2006 pas 1 adoptierenner in het geel, toen hij ook daadwerkelijk geadopteerd was
In 2007 was Augustin mijn eerste keus, maar hij werd destijds niet geselecteerd. Uiteindelijk adopteerde ik Patxi Vila dat jaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien dat iemand Soler en Cav koos![]()
En Augistin, die over de rand vloog![]()
2007 trouwens.
Mijn advies in de wind slaande eindigde Gorka weer op zijn vaste positie: 50ste. Mooi achter Moncoutié en Di Gregorio op 1.16 van Rui Costa. Eindklassement wat gestegen naar plaats 52. Steady just like me.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:40 schreef Mercurial het volgende:
Net als veel ploegmaats is Gorka Verdugo gisteren op achterstand binnengekomen. Hij is niet gevallen maar werd gehinderd door die renners die op de grond gingen liggen. Hierdoor staat hij nu op de 63 plaats in AK op 6 minuten van Hushovd.
Vandaag kan een mooie dag worden voor Gorka, deze dag had ik al voor hem aangestreept om samen met Johnny in de aanval te gaan. Nu moet hij het nog gaan waarmaken.
Ik geloof dat Jeannesson na zijn 29ste plek van gisteren, nu de best geklasseerde adoptierenner is (31). Hij is ook blijkbaar verreweg de beste klimmer van zijn ploeg. Dat gaat nog leuk worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:51 schreef DutchSL het volgende:
Silin op grote achterstand, jammer na zijn goede start.
Danny heeft in de eerste week hard moeten werken voor zijn sprintkopmannen Matthew Harley Goss en Mark Cavendish. Cavendish won twee ritten en hier is hij natuurlijk blij mee. Later in de tweede tourweek gaan ze de bergen in en hoeft hij dus minder op kop te rijden.quote:Even wat informatie over mijn adoptierenner Danny Pate. Danny Pate (Colorado Springs, 24 maart 1979) is een Amerikaans wielrenner.
In 2000 liep de Amerikaan al stage bij Saeco Macchine per Caffé - Valli & Valli. Een profcontract kreeg hij echter niet aangeboden. Het jaar daarop won Pate goud op de tijdrit bij de beloften op het wereldkampioenschap in Lissabon. Het leverde hem echter niet meteen een contract bij een topploeg op.
Sinds 2004 rijdt Pate voor Amerikaanse ploegen, achtereen Health Net - Maxxis, Jelly Belly en Team TIAA - CREF en diens opvolgers Team Slipstream, Team Garmin - Chipotle en Team Garmin-Transitions. In 2007 won hij een etappe in de Ronde van Missouri, zijn eerste profzege dat jaar.
Vanaf 2011 rijdt de Amerikaan voor Team HTC-Columbia.
Idd. Had Jeannesson zelfs in mijn tourcoach team opgenomen vanwege zijn goede prijs-kwaliteitverhouding. De grootste stille verrassing tot dusver.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:43 schreef Vork het volgende:
Onopvallend eindige onze held Jeannesson toch mooi tussen Rob Ruijgh en Rboert Gesink in, op de 20ste plaats. Hij staat nu toch mooi 26ste, als beste van zijn team en na Voeckler is hij de 2e Fransman. Oja, hij is ook nog eens 3e in het jongerenklassement en voor zover ik weet onze hoogst genoteerde adoptierenner.
En dat allemaal in de volledige anonimiteit.
Hij klimt aardig en kan redelijk rap eindigen. Hij zat tot nu toe altijd van voren, ik heb geen idee of hij bij valpartijen betrokken is geweest, maar het geeft wel aan dat hij alert is en attent koerst. Je ziet 'm verder gewoon niet. Ik verwacht nog wel dat hij een keer mee zit in een ontsnapping en dan heeft hij direct een grote kans op succes wegens het bovengenoemde. Het enige nadeel is dat wanneer hij het zo goed blijft doen en iedereen blijft vallen, dat hij op ten duur niet meer weg mag van de grote jongens, wegens een direct klassementsgevaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:04 schreef Jeminem het volgende:
[..]
Idd. Had Jeannesson zelfs in mijn tourcoach team opgenomen vanwege zijn goede prijs-kwaliteitverhouding. De grootste stille verrassing tot dusver.
Qua prestaties is het nog steeds niet veel maar hij weet toch maar mooi een nieuwsberichtje te halenquote:Amador kreeg naast een boete van 50 Zwitserse Frank ook 20 strafseconden omdat hij te lang aan de auto hing.
Aha, lag het daar aan. Ik heb de hele dag geprobeerd hem te bellen, maar kreeg hem niet te pakken inderdaad. Ik heb wel uit min of meer betrouwbare bron begrepen dat Julien El Fares van plan is vandaag weer in de aanval te gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:08 schreef franklop het volgende:
Niemand direct contact gehad met zijn renner op rustdag? Weet wel dat het bereik niet zo best was daar...
Even mijn adoptierenner wat meer aandacht geven dan wat ik tot nu toe had gedaan. Zondag werd hij laatste en eindigde 20 seconden achter Niki Terpstra, de aanvaller van het eerste uur. Fabrice heeft last van een blessure na meedere valpartijen is te lezen op de site van Saur-Sojasun. Ook ploeggenoten Coppel, Coyot, Mangel en Galland zijn getroffen door blessures na diverse vallen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:19 schreef franklop het volgende:
Jeandesboz heeft het niet, vast last gehad van vele valpartijen..
Maar natuurlijk leef ik ook mee met mijn oud-adoptierenner en inmiddels held Frederik Willems, die de Tour moest verlaten na een sleutelbeenbreuk
Wat zei ik? Hij zit in de kopgroep!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Aha, lag het daar aan. Ik heb de hele dag geprobeerd hem te bellen, maar kreeg hem niet te pakken inderdaad. Ik heb wel uit min of meer betrouwbare bron begrepen dat Julien El Fares van plan is vandaag weer in de aanval te gaan.
Ik ook. Alan Perez die een aanval waagde, was alleen niet heel indrukwekkendequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef marcodej het volgende:
Stond even op de bank vanmiddag. Helaas.
vandaag heb ik hem in beeld gezien in de finale. volgens mij ging ie nog heel even op kop sleuren toen maarten en herbert zich afvroegen wat in vredesnaam de tactiek van BMC is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:27 schreef TheFastOne het volgende:
Vooralsnog is Santaromita volledig onzichtbaar, wordt niet als eerste gelost, geen goede uitslagen.
Ik hoop dat ie zo anoniem blijft
15minuten 35 nog voor Sabatini die 1 plek boven Amador staatquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:26 schreef Szura het volgende:
Amador is nog maar 8 minuten van de rode lantaarn verwijderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |